לילנבלום 1

היום חברה טובה שלי פתחה חנות חדשה בלילנבלום 1. לחנות קוראים דווקא מאליבו 8, אבל לי היא מזכירה קצת את הוואי, לא באמת מזכירה את הוואי, אבל לגמרי מחזקת את האובססיה שלי לנסוע לשם. אני לא ממש יודעת למה זה קרה, אבל המחשבה על נסיעה להוואי לא ממש מניחה לי בזמן האחרון'. אולי זה סוג של אתגר עבורי, אבל נניח לזה עכשיו.

נדבר על מאליבו 8, מדובר בבוטיק  קסום שמציע בגדים ונעליים שנבחרו בקפידה וגם חפצי אווירה לבית. אני לא אחת שמאמינה בניו-אייג’ אבל החנות הזאת מסקרנת. היא נמצאת בפינת רחובות קסומה שהיום השמש ליטפה באור חמים במיוחד. הבאתי כמה תמונות. אפשר למצוא גם מגוון מתנה של קטורות וג’ינסים מהממים, עציצים ואפילו את המנורות אפשר לקנות. הקונספט הוא שהחנות תשתנה כל הזמן. אני רכשתי טבעת עם אבן בצבע מנטה שעושה אותי שמחה בכל פעם שני מביטה בה. יש תמונה באינסטגראם, למי שעוקב. ומי שלא יכול לעקוב אחריי. חפשו Sefi Erlich. אה, ובחנות יש טפט קיר אייטיזי משהו של צילום מפל ירוק. אני רוצה כזה גם.

IMG_3403 IMG_3404 IMG_3407 IMG_3411 IMG_3409 IMG_3410 IMG_3425 IMG_3417 IMG_3422 IMG_3424 IMG_3437 IMG_3443 IMG_3418 IMG_3440 IMG_3439 בכלל, הפינה הזאת של תחילת לילנבלום בנווה צדק זה אחד המקומות היפים בעיר. כדאי לכם לבקר.

שתהיה אחלה שבת וצאו לראות אמנות, כי היום עוד חוגגים את פתיחת עונת הגלריות בתל אביב.

תגובות

  1. אהה.. אז משם הטבעת המהממת, תתחדשי! נראית חנות מקסימה..

    השבמחק
  2. איזה יופי של בוטיק, אני חייבת לקפוץ לשם! כל כך אוהבת חנויות קטנות ומיוחדות שכאלה.
    השמלה המפוספסת שלך נפלאה, ואת כהרגלך נראית נהדר!

    השבמחק
  3. נראה מקום מקסים, והטבעת שלך מאוד מוצלחת! מסכימה עם שרונה, שמלת פסים זה פריט חובה

    השבמחק
  4. הבוטיק נראה מקסים ושווה ביקור!
    שיהיה שבוע מצוין!
    אביטל

    השבמחק
  5. Dror -תודה, יקירתי. אני כבר מזמן רציתי לקנות לי טבעת. הרגשתי שללכת בלי טבעות קצת ריק לי בעיידים וחיפשתי טבעת מזהב, אבל לא מצאתי משהו שאהבתי במיוחדו פתאום הטבעת הזאת הדיעה. היא עוד יותר יפה במציאות מבתמונה. נשיקות.

    photo.fashion.passion - שרונה, את חייבת לקפוץ. הכל שם מהמם ובעיקר האווירה. יש ליד גם בית קפה מתוק והכל יפה וזה על גבול נווה צדק, ככה שלא נורא עמוס שם. ותודה שאהבת את השמלה. היא שנים אצלי ואפילו הופיעה כבר בבלוג.

    Maja - מאיה, כיף שאהבת את הטבעת. חכו שתיראו ואתה יום אחד מהזווית הבאמת מחמיאה שלה. ושמלות פסים, זה כמו חולצות פסים, אף פעם אין מהן יותר מדי. שיהיה שבוע מהמם!

    LILI LOFT - לגמרי שווה ביקור. הוא גם הולך להשתנות כל הזמן. וכל הפריטים שם למכירה. אני יודעת שאת בעניין של חנויות יפות, אז מקווה שיצא לך להגיע. שבוע מקסים לך!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!