אוי, הפורים הזה!

האמת היא שכבר הספקתי לשכוח איך זה בפורים. בשנה שעברה הייתי בניו-יורק והיה קר וכל אווירת פורים חמקה ממני. בזמנו חשבתי איזה כיף שאנחנו לא בארץ ולא צריך להידחק למסיבות עמוסות אדם ולהתאמץ ולהתחפש, אבל דווקא השנה פורים בא לי ממש טוב. הוא אפילו מתאים למצב הרוח המתרומם שלי ולאביב שבנתיים ניראה די שקרי. למרות שגם השנה פורים הגיע פתאום ולא השאיר לי זמן להכנות, החלטתי לקנות לי פאה, כדי להפוך ולו לזמן קצר למישהי אחרת, מישהי שהיא לא אני.

IMG_3339להפוך למישהי אחרת שהיא לא אני לא הצלחתי בסוף, אבל להכניס קצת צבע לסופ”ש הזה דווקא ניראה שכן. האמת היא שאפילו חרגתי ממנהגי והלכתי לאירוע צפוף ומטורף, לראשונה מאז הפגנות הקיץ, מסיבת הרחוב של תל אביב. לא ממש הרגשתי שיש מסיבה, אלא יותר מינגלינג ענק עם הרבה אנשים מחופשים ומזג אוויר טוב לפרקים, כשהרוח הקפואה לא נשבה בפראות.

IMG_3338 עם חברה שלי מיכל השטניתIMG_3337 עם ליה (פיפי לאפין). אני מנסה ללא הצלחה לתת לה ביס באוזן, אבל תיראו איך השיער שלי מבריק

כדי להפוך את הלוק שלי למה שהוא הייתי צריכה להוסיף קצת צבע לגבות וגם למרוח אודם אדום קורלי בוהק, בדיוק בצבע הפאה. זה באמת משהו שאני לא עושה בדרך כלל, אבל הבגדים הם לגמרי מה שאלבש בעונה הקרובה. שמח, צבעוני ואפילו עם הדפסים, כי לגמרי נמאס לי מהחורף והבגדים הכהים שלבשתי במהלכו.

לבשתי: מכנסיים וחולצה חדשים H&M, תיק ופלאטס ZARA, הג’קט הרגיל שלי מ- pull&bear מלפני יותר מ-3 שנים, משקפי שמש של H&M משנה שעברה ואודם קורלי של מייבלין.

אחרי שכבר נמאס לנו להיצלות בשמש החלטנו ללכת לאורך רחוב אבן גבירול למצוא משהו לאכול, כי לא היה מצב שהייתי עומדת בתור לאחד הדוכנים הרבים שהיו באיזור המוזיאון. באופן מפתיע גם רחוב אבן גבירול היה מלא באנשים מגניבים. עמדתי בצל, עד שעברה בחורה אחת מהממת עם קערת פירות על הראש שלא הצלחתי להתעלם מהתחפושת שלה, ואז החלטתי לצלם את האנשים שעשו את היום הזה ממש יצירתי ושמח.

IMG_3353 היא הזכירה לי וייב קובני מגניב שלגמרי לקח אותי אחרוה לביקור שלי בקובה בקיץ 2002

IMG_3354הטבח השוודי בחבובות, היה כל כך חמוד זוהר בשמש

IMG_3357 שלישיה מהממת, אבל איפה אליסה?

IMG_3359גבר בחצאית וסנדלים, זה coolness

IMG_3360הן פשוט כל כך חמודות בתכלת

IMG_3362  ונסיים ב peace & love עם תחפושת זוגית מהממת ולא מדי מתאמצת. (התעלמו מה-uggs)

בשלב הזה כבר הייתי עייפה, אבל אני ומיכל החלטנו שבשנה הבאה אנחנו נכין תחפושת מושקעת, כי לפעמים אין כמו השראה שבאה מאנשים מוכשרים שיש פה לרוב, כדי לתת תקווה, ואפילו אם זה רק לפורים הבא.

אני מקווה שגם אתם נהנתם מהחג הזה כמוני ואני רוצה להודות למיכל וליה שצילמו אותי לכל המצולמים פה. אתם מוכשרים ותודה!

תגובות

  1. וואו. איזה תמונות משמחות!
    את נראית מדהים..
    וגם כל שאר האנשים המגניבים והבאמת מוכשרים. (פתאום הפוסט שלי על פורים פה נראה הרבה פחות.. :)
    סוף-חג שמח ושבוע טוב!

    השבמחק
  2. ליה גאונה! להתחפש לפיפי לאפין זו אחת התחפושות החמודות!
    והאישה עם הפירות הזכירה לי פרק של הטופ מודל הבאה, בו הבנות הצטלמו בהשראת כרמן מירנדה.
    איזה חג כייפי!

    השבמחק
  3. אני חייבת לציין שהפורים הזה עשה לי ממש חשק לרכוש ולשמור לרגעים קשים פאת קארה שובבה בשחור או באיזה צבע מרעיש כמו שלך, האופציה היחידה להשגת המראה האיקוני והמדליק הזה מבחינת רעמת התלתלים המרדנית שלי..

    השבמחק
  4. Dror - אני בטוחה שגם לם היה כיף וראיתי אצלך בבלוג.

    נגה- כן זה מגניב שליה התחפשה לארנבת ולא לקיטי! יש לה גם קרדיגן מהמם של פיפי. חבל לא רואים בתמונה.

    מאיה- פורים זאת באמת הזדמנות מעולה לנסות שיער אחר :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!