צהריים ביפו והמלצה על מכירה שווה

אני לא האמנתי איך נפל עליי הפלא הזה של הפסקת צהריים ביפו על הים באמצע היום בשבוע מתיש במיוחד בעבודה. מצד אחד הלחץ לחזור מהר למשרד ולהספיק הכל, ומצד השני המחשבה על זה שזה כל כך כיף להיות מחוץ למשרד על הים ובאור שמש ורוח קרירה.. מאבקים פנימיים של עובדת משרד כשסביבי מלא נשות פרילאנס שחיות בעולם האופנה הישראלי.

ה. שטרן ערכו פרזנטציה של הקולקציה החדשה שלהם מזהב ורוד בהשראת הים. הסדרה נקראת MYA MARIS. אני חייבת לציין שלא התרשמתי יותר מהרגיל. העיצובים זורמים, מרשימים, יוקרתיים ומלאי יהלומים אבל לא ממש מחדשים מעבר לשימוש הנוסטלגי בזהב ורוד, מתכת שיש בה משהו יוקרתי ובלתי מושג. הקולקציה הזאת תישאר בנתיים לא מושגת עבורי. טוב, זה לגמרי לאנשים שיש להם כסף ולא מעט.

hstern10 hstern1 hstern8 hstern2  באירוע פגשתי שלוש חברות שלי שמתעסקות באופנה

hstern4 הילה

hstern5מיכל

hstern7אנה

3 המהממות האלה ועוד כמה בנות מפתח בעולם האופנה הישראלי, עיתונאיות אופנה, בלוגריות וסטייליסטיות עורכות מכירה שווה ביותר שיום שישי בדיזינגוף, בשעה 11:00-20:00 בבר ה- Storage98 בפינת אסתר המלכה 2, ממש ליד הבית שלי. במכירה הן יציעו בגדים מהארון הפרטי שלהן בכל המידות. תהיה מוזיקה וכיף ומכל המכירות זאת האחת שכדאי לכם לבקר בה ביום שישי. לאיבנט בפייסבוק עם כל הפרטים. מיותר לציין שאהיה שם גם.

וזהו, רק עוד יום אחד לסופ”ש. שיהיה יום חמישי שמח!

תגובות

  1. איזה כיף זה צהריים בנמל!
    מושלם


    http://1hugaday.blogspot.com/

    השבמחק
  2. צהרים בנמל באמת נשמע מפנק :) התמונות מדהימות.

    השבמחק
  3. חג אביב שמח ופורח. הולכת בחג לראות את הפריחה...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!