האקססוריז של היום וחום

acc3 acc5

אתמול היה היום הכי חם עד כה ואני חייבת לציין שזה היה כיף ללבוש שמלה, לא לחשב על מה ללבוש מעל, האביב השרבי במיטבו, בעיקר כשאני יודעת שזה לא לנצח ושהקיץ לא באמת כבר כאן. הייתי בעבודה עד הצהריים ולאחר מכן התבטלתי באכילת גלידת תה ירוק בבאזל וישבתי במטבח הציורי אצל חברה שלי טל אחר צהריים שלם ושתיתי נסטי. אפילו חצי יום חופש זו תחושה ממש מיוחדת. אני חושבת שמגיע לנו הרבה יותר חופשים.

בחרתי ליום החם הזה שמלת טריקו בגוון ניוד עם אקססוריז בצבעים בוהקים יותר. ואפילו קשרתי מטפחת משי עם תפוחים בתור חגורה, דבר שראיתי בטוטוריאלס של הרמס, אבל לא חשבתי שאלך כך בעצמי. טוב, מה לא עושים כשאין אף חגורה בנמצא. הצמיד המדהים שלי של מארני ל H&M הפך לצמיד האהוב עליי וגיליתי שזה שהוא ענק זה דווקא לטובתו. הנוכחות שלו מעניקה תחכום לכל אווטפיט, בעיקר אם הוא בצבע של הפלאטס שלי. והלק שלי דווקא מתאים למשקפי השמש הורודים שלי שמצאתי באופן מפתיע ביום שבת. הייתי בטוחה שבם נאבדו, אבל לא, הם כאן והם חמודים.

אני גם קצת בדילמה לגבי השיער שלי. לא יודעת אם להאריך או להסתפר שוב ולעשות פוני לצד. כבר מזמן גיליתי שאני מאוד אוהבת להסתפר ויש לזה השפעה חיובית ביותר על מצב הרוח שלי. בכלל הקיץ מביא איתו רוח אופטימית כי יהיה חופש ונסיעה מרגשת ואולי אפילו עוד הפתעות ופסטיבל דוקאביב במאי. בקיצור, הכל רק משתפר.

בהקשר לאופטימיות, אני ממש מודה לכל המשתתפות בהגרלה של סריג מינטי של טנטי בקי. הסיפורים שלכן שימחו אותי מאוד. אני אוהבת לקרוא את מה שיש לקוראים שלי להגיד. זה מסקרן וגם נותן לי הזדמנות להכיר אתכן יותר. הזוכה המאושרת היא אלכס שאני הולכת לשלוח לה מייל ממש עכשיו. מקווה שתאהבי את ההסריג. אני מקווה שיצא לי לעשות הגרלות בתדירות גבוהה יותר בעתיד.

acc2 acc1 לבשתי: שמלה ZARA (מלפני שנתיים, הופיעה בבלוג כאן), פלאטס ZARA (מסוף עונת החורף), מטפחת משי וינטאג’, צמיד מארני לH&M ומשקפי שמש של H&M (מהקיץ שעבר).

תודה לאמא על התמונות. צל הדקלים מזכיר לי תמיד קיץ רותח. הוא עוד יגיע.

אני מקווה שאתם בחופש קצת יותר רציני ממני. חג שמח!

תגובות

  1. אהבתי את השימוש במטפחת כחגורה
    מקסים :)
    חג שמח

    השבמחק
  2. אהבתי את הכל! את הקלילות שבאווטפיט והשילובים הכתומים של הצמיד והנעליים. אני לא מצליחה ללבוש בגדים בגוון ניוד ולהראות טוב איתם לצערי הרב, אבל אצלך זה עובד מעולה!

    השבמחק
  3. ספי את נראית נהדר וגורמת לשונאת קיץ כמוני לרצות שישאר חם ונלבש רק שמלות דקיקות וצמידים של מארני!

    נשיקות-

    השבמחק
  4. שרונה, אני איתך בזה. נראה לי שצריך מראה מסוים "טו פול אוף" את הלוק הניודי. מין יופי קרחוני כזה, כמו של ספי שלנו (או של קירסטן דאנסט אם נלך על דוגמה קוסמופוליטית).

    השבמחק
  5. איזה אאוטפיט מהמם! את נראית כאילו יצאת מתוך קטלוג :)

    השבמחק
  6. אהבתי.
    רעיון מעניין,מקורי ובהחלט מרענן.

    השבמחק
  7. אהבתי את האקססוריז ואת הצבעים. את נראית מקסים!

    השבמחק
  8. שילוב אקססוריז מהמם והכי משדרג! את נראית בסט!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!