אביב בבית

בזמן שכל ברי המזל טוחנים עכשיו מופלטות, אני לבד בבית נהנת מהחופש. בעיקרון אני די מתלבטת אם אני נהנת מזה שמחר יש עוד יום שבת בדיוק כמו היום, רק עם אופציה לים, או שאני מתבאסת מזה שנשאר רק יום אחד לחופש. בינתיים, בזמן שגם אתם בטח מתלבטים בעניין הזה, אני רוצה לשתף אתכם ברגע שתפסתי היום אצלי בבית. התעוררתי בתשע בבוקר וגיליתי אור נורא יפה ואביבי בסלון. הייתי חייבת לצלם. במהלך החופש טיילתי לא מעט בעיר, אבל לא זכור לי משהו מיוחד מדי ששווה היה לתעד. אז הנה, כך היה ניראה ביתי היום בבוקר, בבוקר יום חופש אביבי.

IMG_3518IMG_3515 אה, ואם אתם מגלים סתירות בתמונות, בטח ישל זה הסבר חלק מתהתמונות צולמו אתמול, אבל הבוקר היה דומה.

IMG_3512IMG_3502-001 העמוד האהוב עליי בווג אפריל, שנשאר פתוח על הספהIMG_3522 תמונה חדשה שמסגרתי. מתנה מזוהר ממילנו ונורית אדומה, בתוך אגרטל שהיה קישוט שולחן בחתונה של חברה אהובה. כמובן שהאגרטל היה DIY והחתונה הייתה כיפית ושאני אגיד כיפית על חתונה, זאת באמת מחמאה רצינית.

IMG_3503 סט צלליות אביבי של לנקום ולק אפור אנגורה של לנקום, שאני חושבת שהוא אפור אביבי פסטלי מושלם עם גוון סגלגל עדין, זה שעכשיו על ציפורניי. כיף לי שלבסוף למדתי למרוח לק לעצמי. זה חיסכון מטורף בזמן וכסף.

IMG_3501 עוד רגע של ספה. היא יכולה להיות גם הרבה פחות מסודרת, אבל עדיין יש בה מקום לזרוק את כל מה שאני אוהבת וכמובן את עצמי.

אני כבר שלוש שנים רוצה להפוך את הדירה הזאת ממשהו מינימליסטי, שאני מאוד אוהבת, לחלל קצת יותר חמים. אבל ניראה לי שזה מתקדם די לאט. אולי זה אומר שככה נוח לי. בקרוב נגלה איזה כיוון בתפיסה שלי של הבית ינצח. כי המינימליזם ומיעוט החפצים הוא משהו שעושה לי נעים. אני אוהבת בתים ריקים ובהירים, אבל צריך למצוא מקום לכל הספרים שלי ולתלות על קירות את החוויות שלי או את הבחירות האסתטיות שיספרו עליי קצת יותר.

אני מקווה שכולכם נהנתם מחופש לפחות כמוני, שהיה לכם כוח גם לטייל ולחות ולא רק לנוח. המון נשיקות ואביב שמח. ןתזכרו שמחר יש עוד יום של כיף.

IMG_3519

תגובות

  1. התמונות פשוט מהממות! אני מתה על בתים מוארים שמלאים בצמחים, זה פשוט עושה תחושה כל כך ביתית וחיה. אהבתי את המינימליזם, אני חושבת שבהחלט ככה הייתי מדמיינת את הבית שלך. תהני מהים!

    השבמחק
  2. תמונות נהדרות
    פשוט מקסים!

    השבמחק
  3. אם לא הייתי יודעת שהבית הזה נמצא בת"א, כנראה שהייתי מניחה שהוא בשוודיה. כל כך בהיר, נקי ומואר ועם עץ בצבע בהיר. האווירה בבית הזה חייבת להיות מאוד נעימה.
    יום אחרון לחופש שמח!

    השבמחק
  4. איזה כיף שיש פרחים בבית:)
    זה תמיד משרה אווירה נעימה ומאושרת

    השבמחק
  5. נראה שלו ורגוע אצלך בבית, תמונות מקסימות! אני אוהבת את המינימליזם.
    שבת נפלאה!
    אביטל

    השבמחק
  6. איזה יופי של בית.. נראה דווקא שהאווירה ממש חמימה ורגועה ואוורירית! והצמחים מקסימים!
    (:

    השבמחק
  7. איזו מצלמה מטורפת! תמונות מהממות, בית מקסים ורגוע..:)

    השבמחק
  8. תמונות מקסימות, הבית שלך ממש מרגיש בית.
    בדרך כלל אני לא אוהבת תמונות דרך מראה אבל פה את פשוט מקסימה, והצבע הזה של הלק חייב להיבדק!
    מלא נשיקות..

    השבמחק
  9. בית מקסים יש לך! לא מפתיע בכלל! (:

    השבמחק
  10. תודה רבה לכולם. שמחה שאהבתם את ביתי באביב.
    הבית זה הדבר הכי חשוב והוא חייב להיות מקום שכיף לחזור אליו.
    נשיקות והמשך שבוע מקסים.
    אני.

    השבמחק
  11. התמונות ממש מקסימות! בדיוק חשבתי לאחרונה שהבית משקף אותנו בצורה ממש מדוייקת ולכן גם כשאני רוצה לעשות שינויים- לוקח לזה זמן על פי המצב שאני נמצאת בו. בכל מקרה, הבית שלך- נראה חמים וכיפי..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!