אפור לכל יום

IMG_3564 איזה גדולים H&M שהצליחו להפתיע אותי גם השנה. שמחתי לגלות שיש להם את הטישירט האהוב עליי בצבע האפור גם בגזרת peplum הכה טרנדית בקיץ הזה. אני חושבת שבשבוע שעבר לבשתי סוג של חולצה אפורה כלשהיא כמעט כל יום. זה קרה כי יש לי הרבה חולצות אפורות וכי יש בצבע הה את כל שנחוץ כדי להראות מגניב בלי להתאמץ. אז בכל פעם כשאני רואה חולצה אפורה יפה אני קונה אותה. חוץ מבפעם אחת.

בפעם ההיא שבה ראיתי חולצה אפורה מדהימה בסניף של Anthropology בסוהו של ניו-יורק עשיתי טעות והנחתי אותה בחזרה. זה היה סווטשירט אפור רגיל למראה כאשר בחלקו האחורי הפתעה:  בד שיפון אפור ודק בסגנון פליסה. זה היה די מהמם ולמרות זאת החלטתי שאני לא רוצה להוציא 70 דולר על סווטשירט אפור, כמובן שהספקתי להתחרט כבר כל כך הרבה פעמים על מעשה שטות זה. מאז, כל חולצה אפורה יפה באה איתי הביתה. חרטות על קניות שלא נעשו הן דבר נדיר בחיי, אבל על הסווטשירט הזה חשבתי לא מעט. אני זוכרת שהלכתי ברחוב ניו-יורקי כלשהו ומישהי שהלכה לפני לבשה את הפריט, ובכל זאת לא הלכתי לקנות אותו. כניראה שלא נועדנו להיות יחד.

לא ניסיתי אף פעם להבין למה אני אוהבת אפור. אני מניחה שהוא הצבע היחיד שנותן את התחושה הנכונה בכל שילוב. פריטים אפורים הופכים כל לוק להרבה יותר נינוח מכל גוון ניייטרלי אחר. אני תמיד אעדיף אפור על פני שחור, בעיקר גוון נכון של אפור, כמו שאמריקן אפרל וגם H&M יכולים לספק.

כאן כרגיל, באמצע יום עבודה באיזור הפסטורלי ביותר של העיר. מחכה לסופ”ש הארוך של יום העצמאות. לחגוג עוד קצת חופש עם עוד קצת חופש ושקט. דברים קצת יותר מעניינים יבואו בהמשך.

IMG_3562 IMG_3547 IMG_3582 לבשתי: גק’ט ג’ינס ישן נושן מקנדה מלפני עשור, חולצה אפורה H&M, ג’ינס ZARA, נעליים של אורבן אאוטפיטרס, משקפי שמש ישנים מאירוקה וטבעת הטורכיז האהובה עליי ממאליבו 8 – בוטיק מקסים בנווה צדק.

גווני הכחול זה משבוע שעבר ואלה התמונות מהיום – שני גוונים של אפור:

IMG_3589 IMG_3588 IMG_3590 לבשתי: ג’קט דק מ- Uniqlo, חולצה מ Gap, מכנסיים Topshop (מחורף שעבר), נעליים שינות מZARA, צמידים מ- Forever21.

תודה לאמא על התמונות.

ביי בנתיים.

תגובות

  1. מעניין אותי צה את חושבת על זה שאיזה עורכת של איזה עיתון החליטה שנעלי בובה זה אאוט.. לי אישית קשה עם זה :)

    השבמחק
  2. יאי יש לי את אותן משקפיים והן גם מופיעות בפוסט הבא שלי!

    אני ממש אוהבת את השילובים הנונשלנטים והלא מתאמצים שלך. אפור אף פעם לא משך אותי כשקניתי בגדים, כי תמיד יש מלא צבעים אחרים שבא לי והוא נראה לי קצת סתמי לידם. אבל עכשיו כשאני חושבת על מה שאת אומרת עליו יש בזה משהו, חבל שאין לי עוד פריטים אפורים בארון...

    השבמחק
  3. התמונות של האאוטפיט הראשון מעולות ודווקא יושבות בול ליום העצמאות.
    לגבי אנטרופולוג'י - קניתי שם פריט אחד שכמעט כמו כל מה שקניתי בשבוע וחצי ביו יורק 90$, אבל אני משוגעת עליו וכנראה שככה הוא קיבל את הסטאטוס שלו בארון: "הז'קט היקר מאנטרופולוג'י"

    השבמחק
  4. מסכימה איתך (: אני משוגעת על אפור וכל עונות השנה לובשת את הצבע הזה.
    לגבי Anthropology - אין ברירה נוסעים שוב לניו יורק והפעם יוצאים עם פריט עוד יותר מהמם ואפילו שניים (:

    השבמחק
  5. הלוקיישן שבחרת להצטלם בו מגניב ממש ואני התחברתי יותר ללוק הראשון והלא מתאמץ,ממש יפה!

    השבמחק
  6. הז'קט הדק מuniqlo נראה פריט נעים ונינוח... מושלם לעונת המעבר :)

    השבמחק
  7. שני האאוטפיטים פשוט מקסימים! האאוטפיט הראשון מקסים בגלל הצבעים הכיפים והקז'ואליות, והאאוטפיט השני בגלל המכנסים המהממות:)

    השבמחק
  8. אפור הוא הצבע המושלם בעיני, גורם לכל דבר להיראות מגניב וגם הולך נהדר עם הכל, בניגוד לשחור שאיננו ניטרלי מספיק בשביל ליצור את אותו האפקט.
    את ניראית נפלא והג'קט ג'ינס הכהה שלך ממש מקסים גם הוא.

    השבמחק
  9. מעיין- אני גם קראתי את הכתבה על נעלי הבלרינה. זה די הצחיק אותי. אני לא מאמינה יותר באין ואאוט באופנה. אלה נעליים נוחות שכבר כמה שנים כולם נועלים. זה נכון שזה לא שיא הטרנד החדש, אבל מפה ולהחלטה אם לנעול אותן, זה רחוק מאוד.

    ענבר להבי - אני באמת מתכוונת לנסוע בקרוב לניו יורק. לא יודעת אם בגלל אנתרופולג׳י, אבל אני תמיד שמחה להיות שם.

    תודה לכולכן על התגובות :)

    השבמחק
  10. אני קצת מאוהבת בשני הלוקים האלה שלך.

    השבמחק
  11. החולצה הראשונה מהממת.
    חיפשתי אותה ב-H&M ולא מצאתי, קנית אותה בארץ?

    השבמחק
  12. Mirelle - תודה בובה. אני קצת מתגעגעת אלייך :)

    vanillabean - הי, תודה. אני קניתי אותה בסניף בעזריאלי לפני חודשיים. ממש כשהתחילה קולקציית האביב.
    אני מניחה שזה פשוט נגמר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!