אופנת פסטיבלים - Coachella 2012 Inspiration

בסופ”ש הנוכחי והקודם בקליפורניה יש פסטיבל. בתור מישהי שחוותה חווית פסטיבל בבלגיה בשנת 2008, אני יכולה בוודאות לומר שזה כיף מטורף. המון אנשים צעירים, שמחים, אוהלים, ג’אנק פוד ומוזיקה טובה. אני כבר כמה שנים רוצה לנסוע לפסטיבל מוזיקה שוב, אולי בשנה הבאה. בנתיים, קבלו הצצה למה שאני קוראת אופנת הפסטיבל. הבוהו-שיק במיטבו והזמן הכי נכון ללבוש הדפסי טאי-דאי שחזרו השנה לאופנה ובגדול.

אם מישהי מכן מתכננת הקיץ לנסוע לפסטיבל מוזיקה, פרטי החובה הם ג’ינס גזור, מגפיים וכובע רחב שוליים, תיק cross body קטן לכסף, מלא צמידים, משקפי שמש מגניבים והרבה מצב רוח טוב, בסוף הפוסט המלצה לאיפה להשיג פה בארץ דברים בסגנון. ככה עשו את זה בסופ”ש שעבר בקליפורניה. כדאי לכם לעקוב בפינטרסט גם אחרי האאוטפיטים של הסופ”ש הנוכחי בפסטיבל.blogmulberry com fabsugarcom2 harber bazaarcom refinery 29afabsugarcom au fabsugar now the story is mine tunblr refinery 29 dirtylittlestyle whoree 54676582946286095_7JLn2xA5_f vanolla4skytumblr afinefashionfrenzy tumblr spell_byronbay instagram 270849365059972777_DU5593IZ evelyne peguero fashion telegraph co uk harpersbazaar זה הלוק האהוב עליי. פסטלים עם ג’קט ג’ינס בהיר ומלא צמידים.

fashiontag

fashiontag2 וזה משהו שאני בטח הייתי לובשת,

*הקרדיטים – במעבר עם העכבר על התמונה.

ואם כבר מדברים על אופנת פסטיבלים, אז החל מ 26 באפריל ניתן יהיה להשיג את קולקציית Fashion  Against Aids של H&M, קולקציית פסטיבלים בוהמיינית ש 25% מהכנסותייה נתרמים למלחמה באיידס. המחירים ממש סבירים ואני כבר מתכננת על ג’ינס קצר עם כיסים צבעוניים. צריך לראות אם אני לא זקנה מדי בשבילו במציאות, אבל זה כבר בשבוע הבא. אלה הפריטים שאני אהבתי מהקולקצייה.

coachella 2012הייתם פעם בספטיבל מוזיקה? ספרו איך היה. על הפסטיבל שלי Rock Werchter 2008  בבלגיה כתבתי בתחילת חייו של הבלוג. ניתן לקרוא כאן. מצחיק לקרוא את הפוסט עכשיו ולהיזכר בדרכי המוזרה בה כתבתי את הפוסטים שלי פעם. בכל מקרה, מי שלא היה מעולם בפסטיבל רוק אמיתי בחו”ל לא יכול להזדקן מבלי לעשות את זה. אני מתכננת גם פעם על פסטיבל פוג’י ביפן. אולי בשנה הבאה.

שיהיה אחלה שבוע, וחג מנגלים שמח!

תגובות

  1. פוסט מגניבת, אהבתי! אף פעם לא הייתי בפסטיבל מהסוג, אבל כבר כמה שנים בא לי. תמיד אני רואה תמונות משם, וכל האנשים נראים כל כך יפים! בטח המציאות קצת שונה, אבל בכל זאת.
    שבוע נהדר

    השבמחק
  2. אני נוסעת לרוק וכטר השנה
    תודה על ההשראה, כי אני בהחלט חושבת כבר מה כדאי לקחת איתו במזוודה שיהיה גם יפה וגם נוח...

    השבמחק
  3. איזה מגניב לך שהיית בורכטר! אסף בעלי היה מאוד שמח להיות שם מתישהו. בינתיים הספקנו להיות ב"רוק אן סן" שקורה בפריז בסוף אוגוסט.
    האווטפיטים שהבאת יפים בכללי אבל רובם לא פרקטיים. בפסטיבלים ישנה עמידה ממושכת על הרגליים ולפעמים מתחשק לשבת קצת לנוח על הדשא. כל השמלות והחצאיות (למעט המקסי) ממש לא נוחות כי אין איתם אפשרות להשתרע במנוחה על הדשא מבלי לחשוש שמא רואים משהו שלא כדאי שיראו.
    מכנסיים נוחים זה הפתרון הכי טוב. בשבילי ג'ינס, הכי פשוטים, עושים את העבודה.
    בכל אופן, נראה לי שכבר סיפרתי לך שהשנה אנחנו טסים לפסטיבל רוק בליסבון. וואהווו!
    :)

    נשיקות

    השבמחק
  4. וואו ספי כמה כיף זה נראה הפסטיבל הקליפורני הזה,עשית לי חשק ממש..אהבתי מאוד את הלוק שבחרת. אגב ליז פרסמה פוסטים שלמנים על זה ממש עכשיו תציצי אם עוד לא הספקת:http://www.lateafternoonblog.com/

    שבוע טוב ונשיקות

    השבמחק
  5. כל כך עשית לי חשק לפסטיבל.. נו טוב יום אחד. בכל מקרה, אהבתי מאוד את האאוטפיטים, עושה לי חשק ליולי אוגוסט ;)

    השבמחק
  6. לצערי לא יצא לי להיות בפסטיבל מוסיקה שכזה..
    הכי קרוב (אבל לא באמת מתקרב) שהייתי הוא פסטיבל הג'אז באילת ;)
    (לא ממש נחשב)
    אני חושבת שאפשר לאמץ הרבה מאד מהשילובים הללו לתלבושות ים מושקעות.
    איזה כיף שקיץ

    השבמחק
  7. Oceanwind - גם במציאות האנשים ניראים ממש שמחים, יפים וצבעוניים, לפחות מהנייון שלי בפסטיבלים. הרוב לא ספופר אופנתיים, אבל יש שם אווירה כיפית בכללי. כדאי לך!

    Einat - איזה כיף לך! אני הכי מקנאה. את צודקת שזה חייב להיות נוח, אבל גם יפה. אני בטוחה שתהני. יש פה מגוון אופציות בשבילך :)

    photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי - קודם כל, כיף לכם שאתם נוסעים לפסטיבל. אני נוסעת לניו יורק שוב, אז בזה מכסת החופשות שלי מסתיימת. ואם כבר פסטיבלים, אז אויל בשנה הבאה ליפן, אם יהיה כסף ואני באמת ארצה מספיק.
    לגבי הבגדים, אני יודעת שמכנסיים ארוכים זה הדבר האחרון שנוח, דווקא חצאית ומכנסיים קצרים זה הכי כיף, גם למי אכפת אם רואים לי משהו. העיקר שיהיה אוורירי וקליל.
    בכל מקרה, תהנו ומקווה שתשתפי בתמונות!

    PennyLane - אפשר תמיד ללכ תלאיזה פסטיבל בישראל. יש את אינדי נגב באוקטובר, זה אחלה תחליף לאווירה של חו"ל. אבל פסטיבל רוק אמיתי זו חופשה לא יקרה, כי ישנים באוהל וזה לגמרי בלתי נשכח. תודה על התגובה ויולי אוגוסט יבואו, תיהי בטוחה!

    HUG - אנחנו באמ תחיים המדינה שבקיץ אפשר להתלבש ככה גם ביום יום. אני מתכוונת לאמץ את הלוקים, חלקם לגמרי הסגנון שלי. תודה :)

    השבמחק
  8. אני בעד כל אירוע שמאפשר לנעול נעליים גבוהות עם מכנסיים קצרים. כן ירבו!

    השבמחק
  9. פוסט נהדר!! הכי רואה אותך עם הלוק האחרון!! בעולם הפנטזיה שלי כל חודש (בעיקר בקיץ!) היה ככה פסטיבל מטורף בארץ עם מוסיקה ואומנות וים א ו פ נ ה!!!
    a girl can dream...

    השבמחק
  10. Synthetically Elegant - גם אני. בעיקרון עכשיו זה עדיין הזמן הנכון לזה גם פה סתם ככה בעיר, בערב.

    urban girl - בעיקורן במקום לחלום, אפשר לעלות למטוס לכל עיר גדולה באירופה כמעט ולנחות על כזה. גם פחות חם ויותר מגניב והכי חשוב, זה באמת יכול לקרות.
    נשיקות ותודה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!