הכל מתחיל במאי

מאי זה החודש האהוב עליי בשנה כי מבחינתי הכל קורה במאי, בין אם זה המעבר לבגדי קיץ וחלומות על התחלה חדשה וקיץ מושלם, לבין זה שזה החודש שהכי כיף להיות בו בתל אביב. החל מחודש יוני הכל משתנה. כבר נמאס מהחום של הקיץ, מהתיירים, מהמדרכות הדביקות והחשק לברוח מכאן מתחזק. אבל אנחנו במאי עכשיו ולמרות ההתרחשויות הפוליטיות המעלות בחילה שאליהן התעוררנו הבוקר, אני בוחרת להנות כאן. נברח כבר ביוני.

התמונות פה צולמו ביום שישי. אני וזוהר התחלנו את פסטיבל דןקאביב בסרט “דוגמנית, ילדה”, סרט המספר על חוויות איומות שעוברות על ילדות יפות מסיביר כשהן טסות לבדן לטוקיו כדי להפוך לדוגמניות ולהביא כסף למשפחה. בתור מישהי שביקרה ביפן ולמרות כישורי השפה שלי הרגשתי לפעמים כאילו נחתתי על כוכבר אחר, קצת קשה לי לדמיין ילדות בנות 13 שלא יודעות אפילו אנגלית בקרב היפנים ההזויים. הסרט לא הפתיע, אבל היה מאוד מעורר מחשבה והיה נחמד לראות את יפן בו, פחות את מה שעובר על נדיה ומדלן. הסרט יוצג שוב בשבת הבאה אז אתם עוד יכולים לראות אותו.

אחרי הסרט החלטנו לטייל לנחלת בנימין כדי להרגיש את העיר. היה כיף ואפילו ביקרנו במכירה של מותג האופנה של אילנה ברקוביץ’. מיותר לציין שזה היה סתמי ביותר. עוד בגדים שכבר ראינו במחירים שאנחנו לא כל כך רוצים לראות. לא התכוונתי לקנות כלום, רק הייתי מעט סקרנית. אני חושבת שאופנה, אם היא לא מעוררת סקרנות בנו יותר, עדיף לסגור את הבלוג ולהתחיל לכתוב על אדריכלות.

באופן עקרוני הפסקתי לקנות בגדים אי שם בפברואר, נדמה לי. הפריט האחרון שקניתי הייתה חולצה פרחונית מזארה. קניתי אותה כי היה לי יום מעצבן, אחד מיני רבים, בעבודה. אני לא חושבת שזו טעות לפצות את עצמנו בקניות על החיים הקשים בעיר, אבל אחרי החולצה הזאת לא קניתי כלום ואני לובשת את מה שכבר יש לי. ולמזלי יש לא מעט. וכך יצרתי את האאוטפיט הזה המורכב מצבעים עזים יחסית למה שאני רגילה וזה הרגיש כמו קיץ.

IMG_3661IMG_3663 IMG_3664 לבשתי: שמלה ישנה של insight, תיק ZARA, פלאטס Urban Outfitters, צמידים Forever21. ומשקפי שמש H&M

מאוד אהבתי את המדרגות שעולות לבית הקפה “הנסיך הקטן”, בגירסתו ההרבה פחות שיקית מהגירסה שאני אהבתי פעם. בכלל, אני חושבת שזאת תקופה שאני מאוד אוהבת את תל אביב. מעניין כמה זמן זה יחזיק.

אז שיהיה המשך שבוע מהמם. לכו להפגנה הערב!

תגובות

  1. הסרט נשמע מעניין, מזכיר לי
    שכדי ללכת לסרט או שניים
    בפסטיבל הנוכחי לפני שיסתיים.
    השמלה מקסימה! ואני אוהבת את
    שילוב הצבעים והאקססוריז
    שהוספת.
    המשך שבוע מצוין!
    אביטל

    השבמחק
  2. Lovely outfit, and I really like all the red accessories, especially your glasses! Too bad we can't see them that good thought
    May is one of my favorite months too. perfect temperature and weather, and not too many tourist yet.

    Bisou,
    Morgane from The LeopardLegs

    השבמחק
  3. אחד השילובים האהובים עלי בשנה האחרונה
    כחול ואדום.
    בגלל מראה צבעי היסוד מקסים בעיני.
    השמלה הזאת נראית כל כך נעימה וכיפית.
    המשך שבוע נפלא גם לך ספי :)

    השבמחק
  4. אאוטפיט מקסים! השמלה מהממת ונראית ממש כיפית ושמחה עם הנעליים הוורודות..:)

    השבמחק
  5. אנונימי10 מאי, 2012 10:56

    Lovely outfit, the movie sounds interesting and Japan even more! I love the combination of the colors in this outfit - looks amazingly great together (guess the Americans knew a thing or two about color matching)
    May is definitely my favorite month - not too hot and not cold- I wish it'll be like that all summer

    I'm a huge fan of your blog and looking forward for more posts :)

    Lianna

    השבמחק
  6. ספי'לה, זה רק אני או שהפוסט קצת עגום? מקווה שמאי לא יאכזב אותנו ובאמת יהיה כיף בעיר ולא תצטרכי לקנות בגדים כי הימים קצת קשים...:) מחר אני הולכת לסרט בזכותך ואני מתרגשת נורא! מלא נשיקות.

    השבמחק
  7. אני כל כך מסכימה איתך לגבי מזג האוויר, כל מה שכתבת רלוונטי גם לחיפה. מאי הוא בהחלט החודש הכי מדהים בשנה. אהבתי גם את מה שאת לובשת, נשי ואביבי ואת נראית מצויין!!!
    סופ"ש נעים!

    השבמחק
  8. את נראית מדהים עם האאוטפיט הזה!
    וגם- קצת שמחה לשמוע שאני לא מפספסת כלום מהקולקציה של אילנה ברקוביץ, בהחלט הסתקרנתי...

    השבמחק
  9. http://laminatparquet.wordpress.com

    השבמחק
  10. השמלה מקסימה, הפלאטס הוורודות האלה, אני חושקת בהן עוד מתמונות אחרות..לגבי תל אביב בקיץ - פשוט נורא ומזיע. הכי טוב להישאר בבית ולעשות מרתון של כל הסדרות שלא הספקתי באתרים של סרטים לצפייה ישירה.

    השבמחק
  11. אנונימי09 מאי, 2013 08:06

    Been with Greеn Smοκe almost 2 yеaгs now.

    Great product as well аs аm wаitіng for my purchaѕe іn the postal mail, to
    try the brаnd new FlavorMax Cartomіzегs.
    Will pοst гeview videos uppon receipt...

    Feel free tо surf to my homepаge ... green smoke 20 coupon code

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!