על חיים תחת השמש

אתמול רכבתי לי על אופניי בדרך לחוף האהוב עליי בעיר ובעודי נוסעת לי לאיטי על שביל האופניים הצמוד לבריכת גורדון ראיתי זוג אוחז ידיים והבחור אמר לבחורה:”מה תלכי ככה עם כובע כל יום?” אני הנחתי ששמעתי סוג של זלזול באופציה הזאת ונזכרתי שאני רציתי לכתוב על זה פוסט. מיותר לציין שעל ראשי הצהוב היה מונח כובע.

ביום חמישי הוזמנתי לעבור איבחון עור ע”י יועצת יופי של חברת dermologica במכון הציפורניים Happy Hour בדיזינגוף סנטר. בהתחלה די חששתי מכל סוגי צילומי הפנים שיראו את הכתמים השחורים בשכבות העור התחתונות המבשרות לי על כתמי פיגמנטציה המחכים לצוץ על פרצופי בכל רגע, אבל מצד שני הסתקרנתי לבדוק האם כל החרדה שלי והשמירה של הפנים מפני קרני הרשע השתלמו. הבלוגריות המקסימות שהיו לפניי הציגו תמונות שגרמו לי קצת לחשוש לגורלי, אבל כשתורי הגיע התברר לי שמצבי טוב הרבה משחשבתי. מלבד כתם קטן על האף ואחד במעלה המצח הפנים שלי היו בהירות ונקיות גם בשכבות התחתונות. מסתבר שללכת עם כובע בכל יום במהלך הקיץ זה אולי נשמע מוזר, אבל ממש משתלם.

בנוסף למדתי עוד כמה דברים שני אשמח לחלוק איתכן:

1. אסןר לצאת לשמש אחרי שמסירים שפם בשעווה כי זה כמו פילינג עמוק החושף עור חדש ולא מוגן משמש וזה מעודד היווצרות כתמי פיגמנטציה באזור הזה. בקיץ עדיף להסיר שפם בחוט. אני לצערי לא מבינה בשפם, אבל זה נשמע מאוד הגיוני וחכם.

2. פיגמנטציה זה גם עניין גנטי ולכן לא תמיד אפשר להימנע מזה, אבל כדאי לנסות בכל הכח לעשות את מה שאפשר, כולל מקדם הגנה גבוה וכובע כשיוצאים גם לקניות בעיר.

3. גם עם כל סדרות הבהרת הכתמים שצצו בשנה האחרונה בפארמים, תוכלו לצפות למקסמיום 50% שיפור במצב הכתמים ולא יותר. מה שאומר שאם רוצים לשמור על הפנים ללא כתמים, מניעה היא הדבר היחיד הנכון.

4. קיבלתי דוגמנית של פילינג אורז של dermalogica, זה פילינג דק ועדין לשימוש יומיומי שאמור למנוע היווצרות כתמים על העור בעת השימוש. אני מתכוונת לנסות אותו.

pilling אז אם גם אתן לא בטוחות מה מצב העור שלכן, עכשיו, לפני שהקיץ מכה בנו בכל כוחו אתן יכולות לקפוץ לסניפי Happy Hour  למיפוי פנים ופעילויות נוספות שהם עושים. הפרטים בלינק. כל אירועי היעוץ הם במסגרת חודש לבריאות העור ושם גם יתאימו לכן מוצרים של dermalogica, בהתאם למצב העור. זה ממש מעניין ואני בטוחה שגם מעורר מודעות.

ותודה לכל מי שבא למכירה הביתית שלי. היה לי מאוד כיף ויש סיכוי טוב שיש שידור חוזר ביום שישי הבא. אעדכן כאן ובעמוד הפייסבוק.אה ויש עוד מישהו שלא עוקב אחריי באינסטגראם? שם הכל קורה way2yellow.

ונהנ לוק של חכמה בשמש מלפני שבועיים בערך עם כובע שאיתו אני הולכת כמעט כל יום.

sunsmart לבשתי: חולצה וכובע H&M, חצאית שאמא תפרה, צמיד forever21.

שיהיה חג שמח וכיף של קיץ.

תגובות

  1. אין כמו להיות חכם בשמש! אני מזמן כבר לא מתביישת ללכת עם כובע הקש שלי, בלי קשר זה אחלה אקססורי! שבוע טוב שיהיה!

    השבמחק
  2. הי צהובה,

    תהיתי אם אוכל להצטרף למכירתך הביתית, תכננתי אחת משל עצמי, ושתי חברות כבר העבירו את בגדיהן אליי, אבל הלוגיסטיקה הכניעה אותי. תהיתי אם נוכל לשלב כוחות. אין לי בעיה לספק את הווניו או האלכוהול ומן הסתם קהל קונות פוטנציאליות

    השבמחק
  3. תהיתי אם אוכל להצטרף למכירתך הביתית, כיוון שיש לי המון בגדים שווים למכור (החלטתי לחדש את מלתחתי)

    השבמחק
  4. Marla- לצערי לא אוכל לקבל את הצעתך. השבוע מאוד לחוץ ואין לי פשוט זמן לעניינים לוגיסטיים. כל הפריטים שלי כבר מוכנים, אך לא אוכל לפנות זמן להכנות נוספות.
    את יכולה לכתוב לי מייל ואולי אוכל לעזור במשהו אחר.
    Yellow190@gmail.com

    תודה רבה על ההצעה
    :)

    השבמחק
  5. אנונימי29 מאי, 2012 11:47

    הנוף מהמרפסת שמש שלך-מהמם!!!
    לולה.

    השבמחק
  6. בתור מנומשת הסובלת בכל קיץ מהתקפת חברים חומים חדשים, אשמח לקרוא את דעתך על המוצר המדובר..

    אגב, הבלוג שלך מקסים בעיניי והוחמאתי כשהגבת לפוסט שלי :)

    השבמחק
  7. BeautyBItch - אני בשמחה אספר, אבל אני מתקשה להאמין שיש איזשהו מורצ שיכול נגד הטבע, השמש והגנים שלנו. בנתיים זה בעיקר נעים להשתמש בזה.

    גם הבלוג שלך מקסים. הוספתי אותו לרידר שלי. ותודה :)

    השבמחק
  8. אנונימי09 מאי, 2013 08:07

    Thankѕ fοг taking the time to post this κind оf ԁetailed
    as wеll aѕ informаtive artіcle.



    Нeге is my ωеb site :: green smoke discount code

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!