בוקר וערב

בבוקר We heart Beer Sheva בחולצה של TNT שיצאו בקמפיין מבדר שאומר שתל אביב זקנה. היא לא זקנה, אבל כבר לגמרי לא העיר הבועטת שערה 24 שעות. התפנקו והתברגנו, אבל לומר שאני רואה בבאר שבע או בעיר אחרת משהו חדש ומתעורר? לצערי, לא. ולמה שלא תהיה עוד עיר מגניבה בישראל? אני לא אומרת את זה כי אני רוצה להיות טובת לב וחובקת פרפיריה, אני פשוט הייתי רוצה לפגוש אלטרנטיבה ראויה לעיר נאורה, שמחה ותוססת שבה התרבות וחיים עירוניים הם לא הדבר האחרון בתקציב בעירייה, אחרי כל סעיפי השחיטות הכה רגילים. כל זה למקרה שיהיה יקר מדי לחיות פה, כאשר העיר תהפוך ל”עיר לעשירים בלבד”…

1-IMG_3885 2-IMG_3880 אני ותיק דובוני האכפת לי שקניתי בטוקיו. מגוחך, אך כה חמוד.

ובערב הפסקתי לדאוג לעתיד שלי והלכתי לראות את רופוס ויינרייט. הזמר האהוב עליי בכל הזמנים. ההופעה הייתה מעולה ומעבר לזה שהוא היה נורא קרוב, מתוק ומהמם בצורה לא הגיונית, נזכרתי כמה כיף זה הופעות. ולא, לא כאלה כמו מדונה. אני אוהבת שירים שיש להן משמעות גם אם לא קופצים על הבמה כאילו את בת 25. לא רציתי לבזבז את המרץ שלי על ציצלומים אז אז הנה רק הצצה קטנה על רופוס. רוב הערב נהנתי ממנו לא חשבתי על כלום.

2-IMG_3894 1-IMG_3913 השיר האהוב עליי של רופוס בכל הזמנים הוא:

הוא היה פחות דרמטי הפעם, אבל חמוד ומהמם לא פחות אתם חייבים לשמוע אותו. חייבים.

ביי בנתיים!

תגובות

  1. למה לא חולצת I Love Petach Tikva!

    השבמחק
  2. אני אוהבת את תל אביב עד מאד
    אבל הטי שירט הזאת פשוט אדירה!
    קורעת מצחוק :)

    כל הקמפיין הזה הוא די משעשע
    ובעיקר כל הכבוד להם שהצליחו לעשות כזה רעש ממשפט כזה קטן

    השבמחק
  3. אני לא מאמינה שיש לך תיק דובוני אכפת לי! רק המחשבה מעלה בי חיוך ענקי. והחולצה משעשעת ביותר..

    השבמחק
  4. אנונימי- ברור שרציתי חולצה שתראה את אהבתי לאם המושבות, אבל לא היה בנמצא. למרות ששמעתי שיש כזאת. קצת חב שהייתי צריכה להתפשר על בירת הנגב.

    Hug - כן, זה לגמרי קמפיין מבדר. אני הכי בעד.
    אני הולכת להפוך את החולצה הזאת לקבועה בקיץ הזה.

    BeautyBitch - כן אכן יש לי. קניתי אותו בהון תועפות יחסי בהראג׳וקו בטוקיו לפני שנתיים. הוא מהמם ואופטימי למרות שאמא שלי אומרת שזה גורם לה לחשוב שיש תינוק בפנים...

    השבמחק
  5. אחחחח רופוס רופוס, אין כמו רופוס. חוץ מזה שהוא רוקד מאוד מצחיק וזה די שעשע.
    גם ברידינג הוא עשה את Bitter Tears בהדרן? השיר הזה הוא אחד הלהיטים הכי גדולים באלבום הזה.
    בקיצור, כיף לך וכיף לי שזכינו לראות אותו! ולמי שלא מכיר... חבל לי בשבילו :)

    השבמחק
  6. שרונה- ברידינג הוא עשה שירם אחרים והוא פעמיים הדרן עם סיגרטס וצ׳קולט מילק, הללויה ועוד לא מעט שירים. הוא היה מהמם והוא רוקד מדהים. אני עכשיו שומעת את הדיסק האחרון שלו בבית.

    השבמחק
  7. פוסט מקסים! גם לגבי המיתוג הזה יש לי ספק (למרות שאני מסכימה שהחולצה משעשעת) אבל לפחות הם השכילו להטיס את הסלוגן הקודם "25 איז אולד". זה היה באמת מוגזם..

    השבמחק
  8. אני מאוד אוהבת לקרוא אותך ...אבל חשוב לי שבמקרים בהם אתם מקבלת במתנה מוצרים תעשי "גילוי נאות"

    השבמחק
  9. לאנונימית - אני מבינה, אבל זה ממש לא צריך לעניין אף אחד אם קיבלתי משהו במתנה או לא. אם כתבתי על זה, כניראה שזה לטעמי ואני אוהבת את זה ועל זה הבלוג, על מה שאני אוהבת ומעולם לא אכתוב על משהו רק כי קיבלתי אותו. ותאימיני לי שאני מסרבת להמוני מוצרים ותמיד מעדיפה תוכן מקורי שלי.
    אני בכלל לא חושבת שבלוגר זוכה לאמון על בסיס "גילוי נאות", ושיש בגילוי נאות הזה משהו מתנצל ומתייפייף. מה גם שזה דיון כל כך ישן שזה כבר מזמן לא מעניין אף אחד.
    בלוגר זוכה באחון הקוראים שלו, לטעמי, אלא אם הוא מעניין ומעורר השראה בטקסט שלו.
    לא ניסיתי להסתיר כלום ואני אף פעם לא. כל אחד שקורא אותי באופן קבוע יודע שאם אני לובשת משהו של TNT זה כי קיבלתי את זה... ואותי, באופן, אישי, לא מעניין "גילוי נאות" כי רוב הבלוגים מפוצצים בטקסטים של יח"צ. לא צריך גילוי נאות בשביל להבין מי כותב באמת ומי בשביל מתנות :)

    השבמחק
  10. עדיין מאוהבת בתל אביב

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!