שבת בבוקר, יום יפה בויליאמסבורג - המלצות לביקור בברוקלין בקיץ.

אתמול חזרתי מהביקור השנתי בניו-יורק. התאספו המון תמונות והמון על מה לכתוב. אני חושבת שחזרתי מהביקור הזה עם המון תובנות והמון החלטות לצעדים שעליי לנקוט כדי להיות מאושרת יותר בחיים. אני מקווה מאוד שזה יתגבש למשהו ברור שאותו אוכל לחלוק איתכם. בינתיים אני אספר לכם על בוקר רגוע בויליאמסבורג ביום שבת.
02-IMG_4124 05-IMG_4119
בשבת בבוקר הכל סגור, מלבד כמה מקומות בודדים בהם ניתן לקנות קפה. אף אחד לא קם מוקדם כי אין לאן למהר. זה בעצם משהו שניתן לומר על ויליאמסבורג בכל יום. אפילו הסופר הגדול היחיד שם נפתח בתשע בבוקר בכל יום רגיל. אופניים קשורים לעמודים ברחוב והכל מצביע על כך שקמתי מוקדם מדי, אבל תמיד שווה לקום מוקדם.
03-IMG_4122 עוד אנשים בודדים ברחוב שקמו מוקדם04-IMG_412106-IMG_4126 התמונה הזאת עשתה לי חשק לתיק גב. קניתי אחד. אמנם לא כזה, אבל חמוד. בקרוב תיראו.
צילמתי את התמונות כשאני וסיוי חיכינו לאוטובוס כדיל נסוע שתי תחנות לGreenpoint כדי לתקוע את הסינמון באן, אבל בסוף כשהגענו במאפיה היו מעט מאוד דברים. הבנתי שהם הפולניות שם לא קמות מוקדם מדי ואכלנו מאפה אחר שרק יצא מהתנור. היה נחמד לראות עוד אנשים שלא קמים מוקדם מדי בשבי לאף אחד.
01-IMG_4132 החצאית שלי מתנפנפת ברוח ממש ליד מרלין שמקשטת את החלון הריק ממאפים של מאפיית פיטר פן על מנהטן אבניו בגרינפוינט. בפנים היה תור לבייגל עם ביצה וקפה קר.
07-IMG_4137 בדרך חזרה הלכנו ברגל ועברנו בשוק האיכרים במקארן פארק. מיותר לציין שהם מצליחים להציג את הפירות והירקות בצורה הכי מושלמת שהופכת כל תות למשהו נחשק. זה גם נחמד לראות תותים קטנים ועגולים ולא ענקיים מפוצצים במים והורמונים. אני די רגישה לכל נושא ה berries, פשוט בארץ עושים את זה איום ונורא.
08-IMG_4140 09-IMG_4150 זה סלק. אומנם בצבע כתמתם קורלי מהמם, אבל עדיין סלק. הייתי מאוד רוצה לאפות אותו ולאכול עם מוצלרה וקצת בלסמי.10-IMG_4156 16-IMG_4143 1-IMG_4147 2-IMG_4148 11-IMG_4158 12-IMG_4164 הקקטוס של סיוי
13-IMG_4178לבשתי: חולצה מתנה מ TNT, צמידים וחצאית forever21 (משנה שעברה), תיק של סיוי מאטסי.
14-IMG_4175 וזה הקקטוס באינסטגראם של סיוי15-IMG_4170 וזה הנוף בפארק. כל זה עד 10:15 בבוקר. לפני שכל ההיפסטרים מתעוררים.
ליום הזה היה עוד המשך ארוך. על זה בפוסט אחר.
בכלל, כמו שאמרתי לכם. אם אתם בדרך לניו-יורק, צאו ממנהטן, סעו לברוקלין. לא תתחרטו.
נשיקות ואני אתחיל לעבוד על פוסט המלצות.

תגובות

  1. תענוג. מה שאני יכולה להגיד בוודאות זה שיש הרבה יותר מגניבים בניו יורק מאשר באמסטרדם. בינתיים לא נרשמה פה יצירתיות מיוחדת ברחובות

    השבמחק
  2. פוסט כייפי, עושה חשק לחופשה רגועה.
    (מקווה שאת רוכשת, כי בא לי עוד מכירה בייתית:)

    השבמחק
  3. את כל כך צודקת. הנסיעה הבאה לתפוח תהיה אך ורק ברוקלין. עושה רושם שזה הכי קרוב לגן עדן עירוני. כיף שחזרת אלינו וכיף שהתווספו תובנות, זה תמיד טוב. נשיקות

    השבמחק
  4. Dollcake - זה נכון. ההולנדים מתלבשים איום ונורא ברובם. בניו יורק אנשים ניראים ממש טוב ברחוב וזה כיף. אבל זה תענוג באמסטרדם. עיר ממש כיפית. תהני לך!

    B - לצערי, לא רכשתי הרבה דברים, אבל נהנתי מאוד מהרוגע. בלי לחץ של שופינג. ותודה שאהבת :)

    Maja - אני שמחה שאת איתי בעניין הזה. אני כל הזמן מנסה לשכנע חברים שויליאמסבורג זה המקום. אולי בסוף יקלט. אחרי שאכין פוסט המלצות. נשיקות.

    השבמחק
  5. ניו יורק עושה לך ממש טוב לעור הפנים, את יודעת?? :)
    נראית פשוט מצוין! תמונות מגרות כל כך...

    השבמחק
  6. מקסימה :)
    התמונות יפייפיות, אהבתי את האאוטפיט- החצאית מדהימה!

    עשית לי חשק לטוס...

    השבמחק
  7. מחכה בכיליון עינים לפוסט המלצות שלך על ברוקלין... אני נוסעת באוגוסט
    וממש בא לי לעשות ביקור איכותי שם!
    כבר ביקרתי בברוקלין אבל הביקורים היו קצרים ולא מספיק איכותיים :)

    השבמחק
  8. כמו תמיד,פוסט מעולה ומדויק.
    התיק שלקחת מסיוי פשוט מקסים.אפשר עוד פרטים עליו?
    אין כמו תיק בד!

    השבמחק
  9. ואני חשבתי שזה רידיסקה ולא סלק אבל, אני גם אוהבת סלק :)
    איך הכל נראה מהמם...
    שמחה שחזרת, צריך להיפגש!

    השבמחק
  10. יש משהו רומנטי בדרך שבה את מתארת את וויליאמסבורג.
    גרתי בוויליאמסבורג בשנה האחרונה, לפני שעברתי למנהטן, והחוויות שלי שונות לגמרי. וויליאמסבורג מקסימה, אך רחוקה מלהיות עיירה מנומנמת. אם יוצאים מהרחוב היחיד המרכזי, רואים וויליאמסבורג אחרת שבה כולם חושבים שהם מיוחדים והיפסטרים, אבל למעשה- בדיוק כמו בכל מקום אחר בניו יורק (ובעולם)- דחקו החוצה מהגרים פורטוריקנים, פולנים ואיטלקים.

    ברוקלין מקסימה מקסימה, אבל רחוקה מלהיות שונה ממנהטן. עם זאת, מסכימה איתך שלכל מי שמתייר שווה לצאת מהריבוע של מנהטן ולגלות עוד מקומות.

    מחכה לראות את פוסט ההמלצות שלך, ולראות אם יש לך מקומות חדשים לגלות לי (:

    השבמחק
  11. התמונות כל כך מרגיעות ונעימות
    והשוק נראה מוצלח מאוד! יש לי
    קרובי משפחה בברוקלין וכשהייתי
    אצלם תמיד יצאתי למנהטן ולא טרחתי
    לברר לגבי דברים כיפיים
    לעשות באזור, פעם הבאה זה
    בטוח יקרה בהשראתך.

    שבוע מצוין!
    אביטל

    השבמחק
  12. לאנונימית - זה הלינק לחנות באטבי של התיק http://www.etsy.com/shop/idiopix

    Mirelle - מאז שחזרתי אני די נחה אבל בקרוב בטוח ניפגש. נשיקות

    LILIloft - ויליאמסבורג היא מקום הרבה יותר מגניב ממנהטן. מקווה שתוכלי להיווכח בזה בקרוב :)

    השבמחק
  13. ספי תמונות מהממות את נראית מצויין
    וניו יורק עושה חשק לחזור

    השבמחק
  14. אני כבר ממש ממש ממש מחכה לפוסט המלצות ברוקלין.... בהתחלה התבאסתי שאני טסה לניו יורק ואני אגור בברוקלין ולא במנהטן לשבועיים, תודה לאל שאת שוברת לי את הסטיגמה!

    השבמחק
  15. אנונימית - דבר ראשון אין מה להתבאס על זה שגרים בברוקלין כי זה הרבה יותר זול והרבה יותר נחמד ממנהטן ובטח לא מספיק רחוק עם הסאבווי כדי להתבאס.
    אני לא יודעת איפה תגורי בברוקלין כי היא ענקית, אבל ויליאמסבורג היא מצויינת ואני אכתוב בקרוב את הפוסט. זה לקוח זמן להכין הכל.

    Lyfebymonic - אני לא מבינה מה הקשר בין זה שאני אוהבת את ויליאמסבורג לבין זה שהמהגרים עזבו. המודלים הכלכליים של הבניה באזור ועליית המחירים זה משהו שקורה בכל העולם לכל מיני שכונות.
    אני חושבת שכל המיוחדים וההיפסטרים הם אלה שעושים את השכונה לנעימה עבורי כי מלבד לחפש יחידיות אני מחפשת בחופש ובכלל בניו יורק שלווה ושם יש אותה. שם גם נוח ונעים לי.
    תודה על התגובה :)

    השבמחק
  16. תמונות מדהימות ורגועות פוסט מדהים

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!