דברים של קיץ

בין אם מה שאני עושה זה ללכת לים, לשבת בבית קפה, לנסוע לפסטיבל סרטים בירושלים או לחגיגה יפנית בחולון זה הקיץ והחופש שעושים את הקיום שלי בימים האלה לכה נעים. אני כבר מזמן חושבת שבקיץ אנחנו צריכים לקחת חופש גדול של חודשיים לפחות ופשוט לנוח מכל השנה. כרגע, כשאני יושבת על הספה בסלון עם החבר הכי טוב שלי בימים האחרונים, המזגן, זה ניראה לי הגיוני אפילו יותר. אני בטוחה שיש באמירה הבטלנית הזאת משהו מזעזע, אבל זה אפילו עוד יותר כיף.

1-548455_10151053451050218_335881654_n מאז שחזרתי לארץ עם תיק הגב החדש שלי, שמעבר להיותו הפריט הכי מושלם שפגשתי בו לאחרונה ולהיותו שיא הקיץ עבורי כי הוא מזכיר לי את הקייטנה את היכולת שוב לא לדאוג כל הזמן, ממש כמו בחופש גדול שכולנו זוכרים בלא מעט געגועים מהעבר. זה בטח ניראה מוזר פסים עם פסים, אבל לא הצלחתי לעצור את עצמי מללבוש את זה. התיק הוא של Baggu, חברה מקסימה שמוכרת תיקים און-ליין. קניתי אותו ביום האחרון בויליאמסבורג, בחנות ה-pop-up שלהם. עכשיו כשחיפשתי לינק לחנות שלהם, ראיתי שיש להם מפיץ גם בישראל והם נמכרים בבוטיקים ברחבי הארץ, כמובן שפה הם עולים יותר.

2-baggu כן, והכפכפים. עוד פריט מאוד קיצי ונחוץ. השנה החלטתי לשכוח מזה שכפכפים זה רק לים וגם המחסור בסנדלים מעוררי השראה הפכו את נעלי הקיץ האופטימליים למשהו שאני נועלת כל יום. את הכפכפים האחרונים שלי קיבלתי  במתנה מחברת איפנמה מברזיל, שג’יזל, דוגמנית העל, בכבודה ובעצמה מעצבת להם קולקציה בכל שנה. הוזמנתי לבחור לי זוג מבין מאות שונים ואני בחרתי את המינימליסטי ביותר. לבן, כסוף ופשוט, לא ניראה לי שזה היה העיצוב של ג’יזל.

4-ipanema2 היו שם עוד זוגות קסומים, למשל אלה עם הלבבות, אז אם אתן בעניין של כפכפים יותר שמחים מהרגיל, אולי זה בשבילכן.

5-ipanemaמה עוד צריך בקיץ? ניראה שיש לי הכל. אבל אף פעם לא מסרבים לאפשרות לקשור משאלה לענף של עץ כמנהג היפני. מעניין אם שלי תתגשם.

1-252610_10151053449985218_84278299_n בפסטיבל טאנבאטה בחולון ביום שבת האחרון. אם אי אפשר לנסוע לטוקיו, לפחות זה נחמד לחוות קצת יפן פה.

6-tanabataאה וגם הייתי בירושלים וראיתי את הסרט היפני, כן, היפני ההזוי מכולם – חתול להשכיר. שכחתי כמה ירולשלים יפה ושמחתי להיות קצת מחוץ לעיר. מעניין מתי אמצא את עצמי שם שוב.

3-jeru1-001אם אתם עצובים או בודדים, היא תשאיל לכם חתול. היא, גיבורת הסרט ששכחתי את שמה, גם בחורה יפה ולבושה מקסים. מאוד יפני והזוי, ממש לא סרט לכולם. בפסטיבל ירושלים.

זה מה שהספקתי מאז שחזרתי. הרבה חוויות יפניות. אין זה מוזר כי השנה ישראל ויפן חוגגות 60 שנה של יחסים דיפלומטיים וכל מי שאוהב כל דבר יפני, זוכה השנה ללא מעט חוויות מהארץ הרחוקה כאן. אני אעדכן אם אשמע על משהו מרגש במיוחד. כמובן, מלבד התערוכה של יוז’י ימאמוטו במוזיאון העיצוב בחולון שבטח כבר שמעתם עליה.

שלא יגמר הקיץ הזה…

תגובות

  1. תיקי גב זה מעולה. שלי נקרע עכשיו ואני מחפשת אחד יפה ונוח ובינתיים מתפתה לתיקי צד יפים אבל לא נוחים

    השבמחק
  2. לחלוטין שלא יגמר. תתחדשי על התיק המפוספס והיפה!
    אני מקנאה בך על רצף האירועים היפנים, ובכלל על זה שהיית ביפן ואני עדיין לא.
    לפני כמה שנים בעלי לקח אותי לכבוד יום ההולדת לפסטיבל הסרטים בירושלים. אני זוכרת שהאווירה של הפסטיבל הייתה כל כך מושלמת, ממש כמו חו"ל!
    תתחדשי על הכל מתוקתי, נשיקות.

    השבמחק
  3. תתחדשי !
    ראיתי את התיקים של Baggu בכמה חנויות ואהבתי מאוד ! יש להם מבחר של צבעים וקשה לבחור :-)

    השבמחק
  4. היי ספי,
    חשבתי שתשמחי לשמוע שהמותג של בת דודה שלך מפורסם ב-stylescrapbook (למקרה שאת עוד לא יודעת...)
    כאן:
    http://www.stylescrapbook.com/2012/07/new-favorite.html

    וכאן:
    http://www.stylescrapbook.com/2012/07/old-favorite.html

    השבמחק
  5. פסים על פסים! אני אוהבת ♥

    השבמחק
  6. האירועים היפניים נשמעים ממש מגניב! תעדכני אותנו אם יהיה עוד משהו בסגנון!

    השבמחק
  7. אוף אוף אוף אוף לא יכולה לחכות לראות את התערוכה בחולון, הייתי לפני כמה ימים והיה סגור (?)
    גם הפסטיבל בירושלים נשמע טוב. אגב, אמיץ העניין של הפסים עם הפסים ויצא מוצלח לטעמי. מלא נשמיקות וסופש ממוזג.

    השבמחק
  8. יפה לך, יש אנשים שאשכרה הולכים לעבוד כדי שיהיה להם כסף ולא מטיילים בניו יורק ובתל אביב ולא עושים כלום. אין שום ערך מוסף לבלוג שלך מלבד נהנתנות ובטלנות

    השבמחק
  9. לאנונימי - אני גם עובדת בשביל כסף ומטיילת בניו יורק ובתל אביב כדי לבזבז אותו.
    אני גם רואה ערך עצום בלחוות חוויות מיוחדות ולכן בוחרת לחלוק אותן עם מי שמוצא ערך בבלוג שלי.
    :)

    השבמחק
  10. פוסט כיפי ונפלא, הכי מעודד לקרוא בחום הזה! נראה שגם "אנונימי" פה צריך קירור! תחזית מזג אויר לסופ"ש - מזגן ושופינג באינטרנט! :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!