מה לבשתי לשבוע האופנה בחולון – מסיבת הפתיחה

3-IMG_5354שבוע האופנה בחולון עבר ונגמר לו יחד עם השבוע העמוס והמעיק שהיה. לא יודעת אם זו רק אני אבל הרגשתי שהשנה שבוע האופנה בחולון לא זכה לסיקור מאסיבי כמו בשנה שעברה, אבל אני שמעתי מאנשים שזה היה מעניין. בגלל שאני צריכה ללכת לעבודה בימים הגעתי הפעם רק לאירוע הפתיחה ולסרט שכתבתי עליו בפוסט הקודם, The eye has to travel. שהתברר כסרט הטוב ביותר שראיתי השנה. יצאתי ממנו בפה פעור והדמות המרתקת של דיאנה ורילנד נמצאת בראש שלי עד עכשיו.

לאירוע הפתיחה בחרתי ללבוש משהו שיהיה רחוק מכל מה שילבשו אחרים. הייתה לי תחושה שכל ה- Fashion people הישראלים יתאמצו מאוד ואני החלטתי שלי אין כח. מעבר לזה שלא עשיתי עדיין קניות לקראת עונת הסתיו ואני מניחה שאני בטח לא אקנה הרבה, החלטתי ללבוש את מה שכבר יש לי ואת מה שכבר קניתי בעונות סתיו ואביב קודמות, פשוט כי אני יודעת שהבגדים שברשותי הם יותר יפים מאלה שיש עכשיו בחנויות וזה כי הם כבר שלי ובחרתי אותם ואני אוהבת אותם כבר זמן מה.

מעבר לזה שהטרנדים הקיצוניים של החורף המתקרב קצת מלחיצים אותי, אני מעדיפה להישאר עם הקלאסיקה ומה טוב יותר מחולצה לבנה עם מחשוף נדיב יחסית למה שאני רגילה וחצאית פליסה? אין כמעט כלום, גם לא משהו שחור ועם ניטים. האמת, אין שום דבר טוב יותר מחולצה לבנה.

אני מאמינה שכשאנחנו בוחרים מה ללבוש אנחנו חושבים על החלל שבו נהיה, על האנשים שיקיפו אותנו ואנחנו רוצים להתאים או לבלוט, כל אחד ומה שהוא מוצא לנכון. אני מניחה שהפעם רציתי לבלוט על רקע האנשים בפשטות של מה שבחרתי אבל להתאים לבניין האדום, שכמו החצאית שלי, מורכב מיותר מצבע חמים אחד. אני לא ממש חשבתי על זה, אבל כשאני מביטה עכשיו על התמונות, זה כניראה מה שהניע אותי. בחרתי אקססוריז בצבעים קרובים לחצאית וקרובים אף יותר לבניין מוזיאון העיצוב. נעלתי נעלי קטיפה עם פפיון ותליתי על כתפי תיק עם רצועה ארוכה בהדפס נחש מבריק, וצמיד שחור אחד עם פרנזים. הערב היה נחמד, כמו כל ערב שיש סיבה להתלבש לכבודו.

1-IMG_53502-IMG_5352-001 4-IMG_5363 בתמונות: חולצה לבנה MANGO (קיץ 2010), חצאית H&M (קיץ 2011), נעלי קטיפה עם פפיון ZARA (חורף 2011), תיק וינטאג’ בדוגמת נחש על דמוי עור מבריק וצמיד פרנזים של by Rufina.

שיהיה שבוע מוצלח, אני כבר לא יכולה לחכות שהוא יתחיל.

תגובות

  1. אווטפיט פשוט ומקסים. היה נחמד להיפגש, שבוע טוב :)

    השבמחק
  2. נראת מהמם. היה כיף :)
    נתראה בקרוב!

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הלוק, ואת חייבת לי מפגש :)

    השבמחק
  4. את נראית מקסים! :)
    אני ממש אוהבת את השילוב בין הורוד לצבעי היין!

    נשיקות,

    יאנה
    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  5. קודם כל, היה כיף להפגש! (תמיד כיף!)
    דבר שני, לא קלטתי את הצבע של החצאית באירוע ועכשיו אני רואה את הגוון המיוחד שלה.
    דבר אחרון, הכל יפה עלייך... אין מה לעשות :)

    השבמחק
  6. אהבתי את החצאית ואת הצבע שלה במיוחד :)

    http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

    השבמחק
  7. ספי נראית ממש יפה
    אהבתי מאוד את האאוטפיט כי הוא שיקי אבל בצורה לא מתאמצת

    אוהבת מאוד את הבלוג שלך!

    השבמחק
  8. תודה רבה לכולם ושמחה שאהבתם. מקווה שהסתיו יביא איתו יותר פוסטים עם בגדים שאני לובשת וגם יותר דברים יפים ובכלל אושר אופנתי לכולנו.

    שיהיה שבוע מעולה!

    השבמחק
  9. האאוטפיט מאוד מחמיא לך והאקססוריז השווים שוברים קצת את הצבעים האביביים.
    אני מזדהה איתך בנושא ההיצע בחנויות. לא היה פריט אחד שמשך אותי למדוד אותו, וזה עוד לפני שהצצתי על תגית המחיר.

    אולי בהמשך החנויות יחדשו לנו משהו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!