הבוקר

אני שוטפת כלים כי אני נוסעת ליום שלם ולא יכולה להשאיר כלים עם ריח קארי הודי בכיור. ברקע תוכנית בוקר עם אורחים מ”דייט בחשכה”. כרגיל זה מזעזע אותי. אני שוטפת כלים וחושבת על מה לארוז לקראת הנסיעה ליערות הכרמל היום. המזל נפל בחלקי בגלל האירוע השנתי של H.Stern. אל תדאגו, אני אדווח על הכל.

יש לי המון נמלים בבית ואני מנסה להתעלם ולחכות שיהיה קר. אומרים לי שאין נמלים בחורף, אבל יש לי תחושה שככל שאני דוחה את הטלפון ל”צ’יק צ’ק ז’וק” הם תופסים יותר ויותר חזקה על נכס. בנתיים, הן מהלכות על הרצפה ואני אוספת אותן עם המטאטא וחושבת על מה לארוז. מעניין אם הן יתפסו את הבית כשאני לא אהיה כאן.

אז מה באמת אורזים ליום אחד? אולי את זה?

photopackingאז חזרתי לחדר השינה והנחתי כמה פריטים בתוך מזוודה קטנה. זה נשמע לי הזוי להביא מזוודה ליום אחד, אבל תיק הוויקאנד שלי נמצא אצל אמא שלי ובכל שנה אני מצטערת שהוא לא אצלי לפני נסיעות לנופש בארץ. אבל כמו הנמלים, הזמן פשוט עובר וזה לא משתנה.

אני אוהבת את הסווטשירט האפור הפשוט מ j.crew, מהסמפל סייל, לא במחיר מלא. את החולצה הרקומה שנמצאת אצלנו בבית כבר שני עשורים ובטח נתפרה בשנות ה-70 ושלבשתי אותה בלונדון בכיתה י”א בשנות ה-90. וגם את חולצת הג’ינס הבהירה שעוד לא יצא לי ללבוש. אני אקח אותן איתי.

אחרי שסיימתי לשטוף כלים, תכניות הבוקר התחלפו ברקע כי השעה כבר הייתה 9. גם בתכנית הזאת היו אורחים מ”דייט בחשכה”. זה המשיך לזעזע אותי, למרות שלדבר על אהבה כזאת שמתגשמת או לא, זה תמיד נחמד. הכנתי לי ארוחת בוקר. זה הדבר שאני הכי אוהבת, למרות שאני כמעט לא אוכלת מוצרי חלב. אבל על יוגורט אני לא יכולה לוותר.

photobreakfastהמנה הזאת נולדה בטעות. היא מורכבת מיוגורט מולר לבן – רק חצי גביע, חמוציות, פירות גוג’י ברי, שזה סוג של “סופר פוד” שמבטיחים להאריך את החיים, פצפוצי אורז ודבש. פצפוצי האורז האלה הם מוצר שמעולם לא קניתי, אבל מי ששכר ממני את הדירה בקיץ בזמן שהייתי בניו יורק השאיר לי אותם בחבילה סגורה שלא נגעו בה. היה לי חבל לזרוק אז התחלתי לאכול אותם עם יוגורט וכך נולדה המנה. שונאת גרנולה.

עכשיו מדברים בטלוויזיה על ריצה. זה מזכיר לי שאני רצה מחודש אוגוסט בים וזה מעולה וגם הזכיר לי שאתמול ושלשום התעלצתי וזה איום ונורא. ארוץ שוב מחר. זה נורא כיף ומומלץ. מדברים גם על קבוצות ריצה בתור תמריץ והתמדה, אבל הכי טוב לבד ולחשוב על כמה חטובים נהיה בעוד חצי שעה כשהסבל יגמר. ואם חושבים על זה, אז כמעט כל דבר הכי טוב לעשות לבד.

פתאום אני מקבלת סמס, איילה משלמור שואלת אם קיבלתי מייל ממנה. כן, קיבלתי ושם יש את התמונות מהאירוע הכי הזוי בניו-יורק שכבר ראיתי באינסטגראם על הבוקר. ההשקה הקיצונית של שיתוף הפעולה החדש של H&M עם מרטין מייסון מרג’יאלה. אני ממש לא יכולה לחכות שזה יגיע אלינו לעזריאלי. אני רוצה את הבגד הגוף הזה שהיא לובשת. מעניין אם אשיג אותו כי אני לא מאלה שמוכנות להיאבד על פריט לבוש. אבל ניראה.

NEW YORK, NY - OCTOBER 23:  Actress Mena Suvari attends the Maison Martin Margiela with H&M global launch event at 5 Beekman on October 23, 2012 in New York City.  (Photo by Rabbani and Solimene Photography/WireImage for H&M) זהו, הבוקר הזה חייב להמשיך. אני זזה לארוז ולניקוי יבש לאסוף את השמלה שלי מהגיהוץ.. המסקנה היא לא לדחות את המלחמה בנמלים, לא לוותר על ארוחת בוקר, לצאת לרוץ כי זאת העונה המושלמת להתחיל ולהמתין בסבלנות ליום המכירה של MMM with H&M כי זה שיתוף הפעולה הכי מוצלח שלהם עד עכשיו.

שיהיה יום מהמם.

תגובות

  1. איזה פוסט ספונטני וכיפי ספי!
    קראתי אותו עם הקפה
    של הבוקר :) תיהני באירוע!

    השבמחק
  2. I saw their ads and just died...this guy is killing me, he's amazing. but its gonna be really tough to get something there and I'm not sure the quality will be good either. good luck with getting it!

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי את מה שבחרת לארוז. נראה מאוד קוזי (ובנורבגית היו אומרים - "היגלי").

    זה די שונה ממה שלבשת לאירוע הזה בשנה שעברה, לא? אני לא רוצה לצאת סטוקרית, אבל נראה לי שאני זוכרת פוסט עם תיעוד משם ובו לבשת שחורים.

    ובלי שום קשר - מינה סובארי מהממת, אבל איך היא הזדקנה!

    השבמחק
  4. איזה פוסט מקסים, מחכה לשמוע מה היה באירוע. לגבי מרטין מרגי'אלה הוא אדיר אבל אני לא בטוחה שאני מוכנה שוב להתאבד כמו שאמרת על הפריטים האלו.
    נשיקות

    השבמחק
  5. ספי את מצחיקה אותי בפוסטים האחרונים.

    ואני מאד אוהבת את האמת שיוצאת ממך.
    עולם האופנה לפעמים מרגישים כמו מסיבה של מקובלים בי'ב,
    ולא סתם קלואי סוויני אמרה שהיא לא הולכת לתצוגות אופנה - בדיוק בגלל זה.

    כקוראת, הפוסטים שלך מלפני שנתיים היו מלאים התנצלויות ומן חוסר בטחון,
    ובזמן האחרון את בועטת! נראה כמו מהפך אמיתי..
    סליחה על ניתוח האופי, הרי אנחנו לא באמת מכירות.

    רציתי שתדעי שנחמד לי כאן

    השבמחק
  6. שונאת נמלים :)
    תהני בחופשה!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק
  7. Lili loft - תודה רבה. נשמע כיף לקרוא פוסטים עם הקפה של הבוקר. מאוד נהנתי מהמנוחה הקצרצרה.

    Dollcake - אני עדיין לא הגעתי למסקנה מה אעשה בנדון, אבל אני מאמינה שיהיה טוב ואשיג את מה שבא לי. האיכות של כל הבגדים שהם שיתוף פעולה עם מעצבים תמיד הרבה יותר גבוהה מהמוצרים הרגילים של החברה ולכן גם המחיר בהתאם ולכן לזה אני לא דואגת. בהצלחה גם לך :)

    מרג׳ורי מורנינגסטאר - בשנה שעברה לבשתי שמלה שחורה לערב וגם הפעם לבשתי משהו כהה ויפה. אלה הפריטים ליום כי חששתי שיהיה קריר. את חולצת הג׳ינס לא לקחתי בסוף... וזה בסדר לזכור מה לבשתי בהמשך לפוסט האחרון שלך זה אפילו מובן :)
    לגבי מינה, אני חושבת שזה רק התסרוקת האיומה הזאת, היא ניראת חמודה מאוד עדיין, לדעתי

    Maja - תודה שאהבת את הפוסט ואני אכתוב פוסט נפרד על יערות הכרמל עם תמונות והכל. ולגבי מרג׳יאלה אני כבר אראה מה יבוא לי ביום של המכירה אבל מאוד בא לי על הפריטים הפעם.

    אנונימית - מצחיקה זה טוב ואני לגמרי מסכימה עם ההתרשמות שלך. ככל שמתבגרים אז יש יותר ביטחון ופחות אכפת מה אומרים או מגיבים. אני שמחה שאת באה לקרוא. תודה :)

    Lace and Chiffone - אני לא שונאת נמלים, זה פשוט פחות נח לי לחלוק איתן את ביתי :) ומאוד נהנתי בחופש שכבר הסתיים וחבל.

    השבמחק
  8. את יודעת מתי אמורה להגיע הקולקציה של מרג'יאלה לארץ? הם יגיעו כמו בחול ב15 לנובמבר?

    השבמחק
  9. Rolex fan - המכירה בישראל היא באותו התאריך כמו בכל העולם ב 15.11 בעזריאלי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!