MMM with H&M

תחשבו שאתם הולכים לראות את הקולקציה הכי משונה שאתם יכולים לדמיין ב- H&M ואני לא יודעת אם תאהבו אותה, אבל אני יודעת שבטח תרצו אותה כי היא בלתי מושגת ועם זאת היא כאן. אם לא תאהבו אני אבין ולי ישאר יותר.04-IMG_5515 אני לא אומרת שאני מתכוונת לקנות הכל,להפך, אני צריכה להיות לבד עם הקולקציה כדי לחשוב לאט ובלי לחץ במטרה לקנות את הדבר הנכון ביותר. זה לא יהיה קל, אבל אני מאמינה שזה יהיה הצעד הראשון שלי לעבר השלב שבו מה שאני לובשת משהוא בעיקר כי הוא יפה. לא כי הוא סקסי, לא כי הוא מחמיא או נוח, לא כי זה אומר משהו עליי, אלא פשוט כי זה פריט שמסמל יופי וכישרון.

הבוקר ניתנה לי ההזמדנות להציץ על הקולציה כמעט לבדי בגלריה לבנה, אבל הייתי לחוצה לא לאחר לעבודה ולחוצה לא פחות לא להתאהב. להתאהב מראש בבגד זה משונה, אבל עדיין חששתי מזה. בכלל, אחרי המגורים בניו-יורק אני ממש משתדלת לא לרצות משהו שאני לא יכולה להרשות לעצמי. זה אף פעם לא קל.

אז מה ראיתי. בגדים שהם שיחזור של פריטי דגל משנים רבות של פעילות בית האופנה מייסון מרטין מרג’יאלה של המעצב הבלגי שכבר הספיק למסור אותו. רוב הפריטים האלה כבר עוצבו לפני שנים בות והם לא מתכתבים עם שום טרנד, הם פה כדי לתת לנו, חובבי האופנה ברת ההשגה את החלום שברכישת משהו כה יחודי. כל פריט מסמל משהו ספציפי, משהו מזמן מסויים ומקו מחשבה שונה. המון פריטים הם ניסיון ליצור משחק של אשליות אופטיות.או פריטים שהם משהו אחר במציאות כמו תיק הסוכריה המהולל. צריך לראות כדי להבין.

14-IMG_5502 כך ראיתי אותם לראשונה05-IMG_5514 בגד גוף עם חזיה שאולי יהיה שלי

09-IMG_5508 חולצה בחיתוך עגול ומאחוריה השמלה אאסימטרית שאני כה אוהבת שהיא לגמרי אהבה ממבט שני ולכן לא בחרתי לצלם אותה. רק בסוף הבנתי שאני צריכה אותה.

03-IMG_5516 13-IMG_5503 אקססוריז קיצוניים לגברים, קיצוניים במגניבותם. האקססוריז, כמובן.

10-IMG_5507 הלבנות הן לבנות וגם הן אופציה לרכישה, חבל שלא מדדתי

01-IMG_5520 שלמות בגלריה

11-IMG_5505 התיק המושלם – 799 ש”ח

07-IMG_5511 הצבעוניות

12-IMG_5504 אני חייבת לקנות משהו שחור

02-IMG_5519 קצת crowd pleasers

08-IMG_5509 אז את כל הקולקציה היה די קשה לצלם ועוד בזמן הקצר שהיה לי ולכן האקססוריז תפסו פה במה ניכרת בגלל שהם היו חשופים וגם כי הם באמת שווים את זה.

אז אל תבואו ב 15.11 לקנות כי זה באמת לא לכל אחד, רק למי שמוצא בזה את היופי. אה וזה יקר. רק שתדעו :)

תגובות