Fashion Night בכיכר המדינה

14-IMG_5572אני אתחיל בזה שהייתי בכיכר המדינה פעמיים בחיי וכל התירוץ הזה של לבוא, לחפש סיילים ולמשש את הבלתי מושג, ואלה הם רק חלק מההסברים של אנשים שפגשנו בדרך ללמה הם באים לכיכר לפעמים, לא עובדים עליי. אחת אפילו אמרה שהיא חייבת להביא את החבר כדי שיוציא עליה קצת כסף. זה נשמע אולי כמו הסבר נחמד לחלקנו, אבל למה בכיכר?

אחרי התלבטות ארוכה ואחרי חיפוש מעמיק בארון אחר משהו שחור, כי זוהר אמר לי ללבוש משהו שחור ולבוא, עליתי על האופניים ונסעתי לכיכר. האמת היא שהכל היה ניראה שמח, מלא בלונים, כרכרות עם סוסים ומגוון דברים מופרכים אחרים. בעיקר הופתעתי לגלות המון אנשים שמחים מסתובבים עם כוסות שמפניה על המדרכות הריקות בדרך כלל של הכיכר העגולה. שמעתי מישהו אומר לבחורה, What is it about fashion that… לא המשכתי להקשיב בהמולה של הרחוב הרועש, אבל כניראה שיש משהו באופנה שעושה לאנשים שמח.

זוהר אמר שחייבים למשש את CELINE, המותג האהוב על שניינו ולראות דגמים של אזאדין אלאייה, אז עשינו סיבוב בכיכר, שתינו מרטיני ורוד וקשקשנו עם אנשים שפגשנו בדרך. ראיתי גם פריטים מקולקציית חורף של איזבל מארה, המעצבת האהובה עליי כרגע. זה כניראה לא משהו שאחזור לעשות בקרוב, אבל היה כיף. בכלל, למשש מותגי יוקרה או יותר נכון להסתובב בחולמנות ולהנות מהנוכחותם, זה משהו שעשיתי לא מעט בניו-יורק. גיליתי שהם חפצים, בדיוק כמו החפצים שקונים ב- ZARA, אבל יש לי תחושה שהם משאירים את תחושת האושר מרכישתם לזמן ממושך יותר. ניסיתי פעם אחת, וזה אכן עבד.

01-IMG_5530 אני ופיל מ”פראו בלאו” תחת פלאשים כבדים. דיברנו על שבועות האופנה של תל אביב החודש. הוא לבש המון מותגים שאני כבר לא וזוכרת. התמונה צולמה בתערוכה של רוז’י בן סימון שאצרה תמר המקסימה, המעצבת של אישתר.

02-IMG_553106-IMG_5540 07-IMG_5548 המון, המון CELINE. ובאמת שהייתי רוצה אחד מאלה, אפילו לא משנה איזה. הם כולם נפלאים.

08-IMG_5553 09-IMG_5556 המון, המון, Dior10-IMG_5559 זוהר ממשש Alaia

13-IMG_5567 זוהר מלטף פרוות על רקע דגמים של פראדה בהלגה עיצובים

16-IMG_5582 אני וכל השחור – בהלגה עיצובים

לבשתי: שמלה urban outfitters, ווסט ענק וינטאג’, מגפיים ZARA וגם התיק הוא וינטאג’י שאמא שלי קנתה איפשהו, מתישהו.

17-IMG_5585 בסוף החלטנו לפרוש וללכת למסיבה עם יפנים ביפו. זו הייתה טעות. למסיבה לא נכנסו מרוב חוסר אומץ וחשק להידחף בתור, רק אכלנו מאלבי ונסענו באוטובוס הביתה. הכי לסיים את הערב עם מלא שיק.

שיהיה סופ”ש מהמם עם דברים יפים!

1. מאוד קשה לי להתחבר לקונספט של כיכר המדינה ולקונספט של הנייט אאוט בפרט. זה מקום שבכוונה מנכר את עצמו מה״עם״, והאווירה שם היא של דודות עשירות וניקול ראיידמן, להבדיל מהאווירה השונה בתכלית של רחובות מקבילים בחו״ל שבהם זה לגיטימי שפראדה וזארה יהיו שכנים באותו רחוב.. והאמת, גם אם היה לי הר של כסף, הייתי מעדיפה לקנות את הברברי שלי בלונדון מאשר בכיכר, רק בגלל האווירה והנגישות שהחנויות שם משדרות (לעומת חוסר הנגישות בארץ והמבטים של המוכרות שמתנהגות כאילו המעצב הוא אבא שלהן). אני שמחה לפחות שידעתם להתייחס לזה בציניות הראויה ולא לסגוד לאירוע ולמקום (כפי שוודאי עשו אחרים). תמסרי לזוהר שהוא מקסים :)

2. הי ספי :) מיששנו אותם דברים..! אני כנראה הגעתי קצת מאוחר מדי, כי המדרכות שלי התמלאו בעם ישראל על גווניו (מסתבר שיש מלא אנשים רגילים לחלוטין שקונים מותגים.. )וכוסות השמפניה כבר התמעטו.
    אבל כן ניצלתי את ההזדמנות להיכנס לכל החנויות שאני בדרך כלל פוחדת מהן ולהציץ לתוך השמלות! והנעליים של מנולו בלאניק.. היתי צריכה להבין במה מדובר. ולגבי השמלות.. איזה עונג זה.. הבדים אמיתיים, התפירה מתוקתקת, הגזרות האלגנטיות.. אגב, אם היתי באמת משלמת 11 אלף שקל על השמלה של דיור, היתי מוצאת כמה בעיות (בעיקר ממישושים ומדידות, נראה לי). בכל מקרה כל הבאסה שלי מזה שאני לא גרה בצרפת, נשטפה ברגע שנגעתי בדיור ואוסקר דה לה רנטה. והלכתי הביתה קצת מאושרת ושמחה על כך שאולי אני לא נובורישית, אך עדין יכולה לעשות את הרבה מהיופי הזה לבד.

3. סף, קודם כל בחירת האאוטפיט שלך הייתה מעולה, נראה נוח ומגניב, עם זאת מתאים לכיכר.

ולגבי הארוע עצמו - גם אני התלבטתי אם ללכת או לא, בסוף החלטתי לוותר כי כמו שאת כותבת - "בלתי מושג".

שמחה שהמישוש היה פאן :)

סופ"ש מעולה שיהיה!
    (ד"ש לזהר)

4. לא הגעתי לאירוע הנ"ל. התלבטתי מאוד אם לבוא או לא ובסוף החלטתי שאם אני לא מתכוונת לקנות - זה סתם יגרה אותי ויוציא לי את העיניים ממקומן. אני לא מתחרטת על כך ובטוחה שיהיו לי עוד המון הזדמנויות לחגיגות הללו.
    אין ספק שרכישה של פריט ממותג יוקרה גורמת לאושר עילאי לזמן מה. אני למשל, עד היום מתרגשת ללכת עם אחד מהתיקים השווים שלי שקניתי (או יותר נכון, קיבלתי במתנה ליום הולדת) לאחרונה. נראה לי שההתרגשות הזאת לא תחלוף עוד זמן ארוך.
    ולגבי התיקים של סלין: גם אני רוצהההההההה!!!!!

5. נראה שהיה ממש כיפי, מתחרטת שלא הגעתי!

6. הייתי. לטוב ולרע, זו היתה חוויה :)

7. האמת היא שאני נורא רציתי לבוא ולא התאפשר לי.. אני חושבת שלהגיע לאירוע כזה זה פחות כדי לקנות ויותר בשביל החוויה!

8. נטע גרינברג.06 נובמבר, 2012 17:01

היי ספי, רציתי שתדעי שאני קוראת את הבלוג שלך כבר זמן מה, והוא מקסים! את מאוד מאוד אינטיליגנטית, יפה וכותבת אותנטי ונהדר.
    שמתי לב ששהית בניו- יורק די הרבה זמן .. מעניין אותי לדעת אם נסעת כדי לטייל או שמא היו אלו עסקים? אולי ושפחה וכו'?
    אני שואלת גם בגלל שיש לי יום הולדת שלושים בעוד שלושה חודשים וחשבתי לעשות משהו מיוחד עבור אירוע זה משהו עם ובשביל עצמי (:
    אשמח לשמוע ממך, תודה, נטע.

9. תודה רבה לכולן על ההתייחסות לפוסט הזה. היה מעניין לקרוא בהרחבה את מה שאתן חושבות. היה שווה לכתוב את הפוסט ולהגיע. נשיקות.

נטע גרינברג - תודה רבה על כל מה שכתבת. אני ממש שמחה שאת אוהבת את הבלוג הצהוב שלי. בכל מקרה זה מאוד ריגש אותי לקרוא...

לגבי הנסיעה - אני נסעתי עם בן זוג לרגל עבודה שלו בניו-יורק. אני לא עבדתי כי לא היה לי אישור עבודה, בעיקר נהנתי מהעיר וחייתי. כתבתי את הבלוג וגיליתי כל מיני מקומות אהובים. ניו-יורק זאת עיר נהדרת לחיות בה, אפילו רק לזמן קצר.

יומולדת 30 זה אכן אירוע ששווה לחגוג אותו באופן מיוחד ולמרות החששות זה בסוף עובר בקלות יחסית, גם לי זה קרה בשנה שעברה...

בכל מקרה, אם תרצי לשאול שאלות נוספות בנושא ניו-יורק או בכל נושא בעולם את מוזמנת לכתוב לי למייל sefierlich@gmail.com

נשיקות,
    ספי

10. הי ספי,
    יש לך המלצה על סלון ספציפי למני פדי ברחוק west במנהטן?
    תנקס, ליה

11. הי ליה,
    כמובן שיש לי המלצה http://qqnailspa.com/
    הסניף שלהם ב 51 Christopher st. ב west village
    זה המקום הכי טוב. אני וכל החברות שלי שגם עכשיו גרות בניו יורק אומרות ששם הבחורות עושות הכי יפה ונעים ונקי.

אז לא להתפתות למקומות אחרים.