סוודר בצבע השמיים, בשבת

היום יום יפה, כפי שנהוג לומר בחורף. כאילו שיום עם שמש הופך למשהו נדיר אחרי שהחורף שלנו מתחיל. זה היום הנכון ללבוש ג’ינס וסוודר, יום שלא צריך בו מעיל, או קרדיגן או משהו שיפריע למראה המינימליטסי של ג’ינס וסוודר. מראה נינוח של יום שבת עם קפה וסופגניה וטיול בכיכר ללא הציניות שיכולה להתעורר לנוכח צפיה באנשים זרים ברחוב, כי אפשר לוותר עליה לפעמים, בעיקר בבוקר שבו מוותרים על ביקורת עצמית וטורפים שתי סופגניות ב”בייקרי”, כי זה היום האחרון של חנוכה והאיום השמנמן והמפתה עם האבקה הלבנה עומד לצאת מחיינו עד השנה הבאה.

בשבילי ג’ינס וסוודר זה האאוטפיט הנוח ביותר ליום מנוחה חורפי נעים. בדיוק דפדפתי לי בתמונות מהנסיעה לונציה ולרומא בחורף שעבר ופתאום התחשק לי לבקר בעיר חורפית נוספת לא רחוקה מדי, ולא קרה מדי. וגם בא לי לחוות קצת קריסמס, אפילו רק לראות את האווירה ותחושת החג,  אולי טיול קצר ומהיר לברצלונה? ניראה, בנתיים אני פה בג’ינס וסוודר בצבע השמיים, בשבת.

3-IMG_5832 4-IMG_58385-IMG_5840 1-IMG_5822לבשתי: סוודר 24/7, ג’ינס ישן של אמריקן איגל, סניקרס של אולסטאר, תיק BAGGU.

6-IMG_5849 ואלה איורי אופנה שמשכו את עת עייני בדרך הביתה על פרישמן. פעם הייתה פה חנות הוינטאג’ “גלרי פאריזיין” שעברה לשוק הפשפשים ביפו, אבל החלון נשאר בנתיים עם מעט שאריות מהשיק הצרפתי. נזכרתי שאני אוהבת גברים בסוודר, ומשום מה יש לי תחושה שגברים פה בארץ פחות אוהבים ללבוש אותם. אולי כי חם, או שזה נותן לוק מלוטש יחסית, אירופאי ומעט עדין. כניראה כזה שלדעתם, לא ממש מתאים לכאן או להם. וחבל…

עכשיו כשאסיים לכתוב את הפוסט אחזור לקרוא את הספר – “בית קיץ עם בריכה” של הרמן קוך. מודה שקניתי אותו קצת בגלל השם ובגלל תמונת הבריכה על הכריכה, אבל נקודת המבט של המספר על חיי המשפחה די מסקרנת והוא לא חוסך בציניות בתיאורו את חוליו ואת סגנון החיים בו הוא חי. האמת היא שקניתי את הספר גם בגלל שאני אוהבת סופרים אירופאים. בקיצור כדאי לכם לקרוא.

תודה לזוהר על התמונות ועל החברה.

אז תלבשו סוודר, תקראו ספרים ותאכלו סופגניות – זאת התכנית המושלמת לשבת.

תגובות

  1. הכי כייף.. שבת וקז'ואל...
    מוזמנת להיכנס לבלוג שלי :)
    https://elizabethdotcom2.wordpress.com/wp-admin/themes.php#

    השבמחק
  2. מפה לשם וכו..
    העצים שראית ברומא הם עצים רגילים שכרתו להם את כל הזרועות והשאירו רק פונפון בצמרת.

    עשית לי חשק לטייל. אמסטרדם?

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת לא חשבתי על זה ככה לגבי העצים, אבל ניראה לי שזה סוג אחר של אורן, הם לא היו מתעסקים בלחתוך עצים בכל העיר.
      אני מוכנה לנסןע לכל מקום שבו הטמפרטורה גבוהה מאפס :)

      מחק
  3. אחרי סופגניה וחצי מרולדין סיפור האהבה שלנו הסתיים בהצלחה.
    כמה אושר!
    הספר מעולה!
    קראת גם את ארוחת הערב שלו?

    השבמחק
  4. כדאי לך ברצלונה, מזג האוויר סביר ביותר יחסית לאירופה בעונה הזאת. בא לי גם :)

    השבמחק
  5. את יודעת שאני תמיד אמליץ על מקום אחד בלבד. גם בקיץ וגם בחורף.

    אגב התמונה הראשונה מעולה. בזמנים כשלנו אי אפשר לא לשים לב לאמירה הפוליטית. אהבתי. שבוע טוב יקירה.

    השבמחק
  6. בא לי גם סוודר כמו שלך אבל הכל סינטטי...
    קריסמס בחו״ל זה מרגש. מקווה שיצא לך לנסוע

    השבמחק
  7. פוסט נהדר, ספר נהדר.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!