האביב של סאקס – ללא מתאמצות

2-_DSC0751 אם יש חברה ישראלית שמייצרת אופנה כמו שאני אוהבת, זאת סאקס. בעייני החברה הזאת התפתחה לכיוונים מאוד טובים מבחינת העיצוב בשנים האחרונות. הדגמים שלהם תמיד ניראים יפים, עדינים ולא מתאמצים. הפשטות הזאת שכל כך חסרה לי בבגדים שמיוצרים בארץ נמצאת בהם. עוד משהו שאני מאוד אוהבת בקו העיצובי של החברה, זה את הנפילה של הבגד. הבגדים ניראים כאילו הם מסביבנו, לא לוחצים ולא מעיקים. הם עוטפים את הגוף ומשאירים את המרחק המושלם בין הגוף לחולצה.

לחברה שני קווים, הקו העיקרי המושפע מעולם הפולקלור, כמעט “אופנת פסטיבלים” עם חולצות “רומניות” רקומות, שמלות מבדי באטיק, השפעות אצטקיות וצבעים פסטליים נפלאים שעושים חשק לאביב, וקו ה-Simple Life שמורכב ממוצרי טריקו ביסייקיים יפים, נעמים ואיכותיים ששואבים השראה מהדגמים הספורטיביים הכה אורבניים של האחת והיחידה, מעצבת האופנה הצרפתייה, איזבל מארה. בתור חובבת בייסיק וחולצות אפורות, טריקו איכותי זה משהו לשים עליו לב.

גווני הקולקציה הם פסטלים בורוד וטורקיז, פוקסיה, כחול של בתים במקסיקו, ככה אני קוראת לו, וכמובן גווני הניוד הכה אהובים עליי. הבגדים עשויים משי וכותנה, בדי ג’ינס דקיקים, מרוככים ושטופים, וכן ג’ינס קלאסי. בסאקס ניתן גם למצוא אקססוריז בהשפעת הפולקלור האינדיאני שמתאימים לקו הכה המינימליסטי של החברה כדי לתת יותר תחושה של השפעה של אומנות עממית.

בכלל, דרך הגשת הבגדים של סאקס מתאימה מאוד לכל מי שרוצה לקום בבוקר ולהראות טוב בלי להתאמץ. אני כבר מזמן חושבת על איך לנסות להעביר את המסר הזה של חוסר מאמץ כדי שיותר אנשים ברחוב יפנימו את הגישה הזאת לחיים ולאיך להראות נכון. חשבתי על זה לא מעט ואני מניחה שאני הולכת לכתוב כמה פוסטים על זה בעתיד ולחרוט על הדגל של הבלוג את הדרך לחיים מלאי סטייל בלי מאמץ. סאקס, עושים את העבודה הזאת לקלה יותר, כל מה שהם מציעים עומד בקטגוריה של הבגדים הנדירים האלה שיכולים לגרום לנו להראות טוב עם כל דבר שנשלוף מהארון. וזה ממש מעולה ומעודד.1-DSC_2393 המון כפות רגליים בתמונה אחת,  טישירטים מקולקציית ה- Simple Life.52-פברואר 2013151-פברואר 2013נשאר רק לחכות לקיץ, שאני לא כל כך רוצה שיבוא, אבל אני מוכנה לעשות את זה עם קצת משי יעטוף את גופי תוך כדי.

עקבו אחרי סאקס באינסטגראם  - sacksfashion והקולקציה החדשה כבר בחנויות.

תגובות

  1. מסכימה, אך המחירים מאוד גבוהים....

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, המחירים לא זולים. אני לא יכולה לעשות כלום לגבי המחירים לצערי, אבל הבגדים יפים. כניראה שבעולם שלנו רק מותגים יקרים עושים בגדים יפים וזה חבל.
      אני מניחה שבסוף עונה אפשר למצוא מחירים נוחים יותר.

      מחק
  2. לא מתאמצות, אך עתירות מרשרשין :-)
    אולי כשאגדל אלבש סאקס למכביר (וגם ברכה בראון, ואניה פליט, וכל מיני כאלו).

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני אלבש סאקס כשאגדל. מקווה להרשות לעצמי עוד כמה מותגים מוצלחים אז. אבל אני מניחה שאפשר ללקט פריטים באווירה הזאת גם מחברות זולות יותר, רק צריך לדעת מה לחפש.

      מחק
  3. אני ממש אוהבת את הבדים הנעימים והצבעים. הבגדים מאד איכותיים וגם יש די הרבה מבחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאת אוהבת. הצבעים באמת הכי נעימים.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!