יום חמישי שעבר

06-IMG_6366איזה יום זה היה, יום חמישי שעבר, הולנטיינ’ס דיי, הפרזנטציה של “אירוקה בוטיק”, רופא השיניים והמפגש המפתיע בערב. אבל מעל לכל זה זה היה היום עם השמיים הכי אפורים בשנה.מהימים האלה שאני לא יודעת אם לשמוח בהם, או לפחד מהכח העצום שלהם להשאיר סימן משונה של משהו רע.

הבוקר התחיל כשקמתי מאוחר למדי, בטח אחרי לילה ארוך של צפיה בסדרה “הגשר” השוודית שלא נתנה לי לילה אחד שקט במהלך השבוע שעבר. הצטערתי כשנגמרו הפרקים ונאלצתי להיפרד מהדמויות בעולם המינימליסטי שבין מאלמו לקופנהגן. כל שנה אני מזכירה לעצמי לנסוע לשוודיה, עכשיו אני חייבת.

החלטתי ללבוש משהו קצת שונה מבדרך כלל, מכנסיים ולא ג’ינס ובלייזר במקום המעיל הצבאי שלי שהפך למדי החורף הנוכחי. רציתי משהו קצת פחות שגרתי, כאילו הבנתי את הכח של היום הזה, אולי ניסיתי להתחמק מהגורל הקבוע ואני מניחה שגם רציתי שאנשים שאני פוגשת  כל הזמן יבינו שאני מחליפה בגדים לפעמים. בפרזנטציה של “אירוקה בוטיק” היה אוכל טעים, מה שבדרך כלל לא ממש מעניין אותי בפרזנטציות, אבל הפעם האכילה והמפגשים החברתיים לקחו לא מעט זמן והכל קרה תחת שמיים אפורים. המשקפיים שהציגו היו מתוך קולציה של מעצבי על, שהולכים להימכר עכשיו ברוב הסניפים. בניהם משקפיים של פראדה, ורסאצ’ה, דולצ’ה גבאנה ועוד. לאנשים שאוהבים דיטיילס על המשקפיים שלהם ומראה יוקרתי ולא יומיומי.

02-IMG_6380 04-IMG_6372 07-IMG_6370 05-IMG_6368 03-IMG_6373 10-IMG_6386  לבשתי: בלייזר וינטאג’, מכנסיים של TOPSHOP, חולצה Forever 21, ונעליים ישנות של ZARA.

אני מחיכת בתמונה לאנה, אחרי שאכלנו קינוח ולפני שירדנו יחד עם רוזה לחכות למונית הביתה. הנסיעה הייתה כמו בתוך ענן. יום חמישי, הולנטיינ,ס ועוד תור לרופא שיניים שמחכה לי ברמת החייל. הגעתי הביתה, החלפתי בגדים למשהו נוח יותר ויצאתי לתחנת האוטובוס בכיכר רבין לחכות. חיכיתי לא הרבה זמן ואחרי כחצי שעה כבר הייתי במגדלי זיו. לא האמנתי שהתחבורה הציבורית יכולה להיות כה נוחה כשמדובר בנסיעה האיומה מכל לרמת החייל. הנסיעה ממנה כולם חוששים. אבל עשיתי את זה ובשעה שש כבר הייתי בדרך חזרה הביתה עם אלה ולא רק. כבר לא היה אפור, שכחתי מהצהריים, מהשמיים ומכל מה שהיה. הערב היה נעים ומפתיע.

ועכשיו אנחנו ביום חמישי הנוכחי שרק מתחיל. מעניין איך הוא יהיה. אני חייבת להתחיל אותו מארוחת בוקר ומלסדר את הבית. אחר כך לגהץ את התחפושת ולהיות מוכנה ליום הזה, למרות שהוא לא יכול לא יהיה אפור ולא כמו היום בשבוע שעבר.

תהנו בפורים!

*תודה רבה לאירוקה על ההזמנה. התמונות צולמו מגג מלון אלכסנדר.