על גברים, אופנה וריח

בשבוע שעבר הגיע אל ביתי הבושם Eau de Nuit של Armani. חשבתי לעצמי מה לי ולזה ואיך אוכל לכתוב משהו על בושם שאני אפילו לא מתכוונת לפתוח ואני עדיין לא יודעת איך הוא מריח, גם עכשיו כשאני כותבת עליו. כל המחשבות האלה הזכירו לי שעכשיו בדיוק הסתיים שבוע האופנה במילאנו ומילאנו זה המקום שבו גברים מתלבשים טוב. נכנסתי ל Sartorialist, והתחלתי לחפש את הגברים שאני אוהבת אצל סקוט שומן. את סקוט שומן הבלוגר המצליח בעולם והמתנשא הגדול מכולם אני לא אוהבת, אבל הוא היחיד שמצלם גברים כמו שצריך, גם הגברים וגם איך שהוא מצלם.

האמת היא שהתאכזבתי כי מצאתי בבלוג את הגברים שאני לא אוהבת לראות, את ה- Fashion People הלבושים במאמץ רב כדי לזכות בקליק הנחשק של צלמי הרחוב ולהופיע בבלוגים, אני אוהבת לראות את הגברים שלא עוסקים באופנה ושיודעים מה יפה להם ומה הם צריכים ללבוש כדי להיות במיטבם, כדי להפנט אותי. יש מעט מאוד כאלה בכלל ועוד פחות בתל אביב, אבל לאחרונה פגשתי כזה. מעניין מה הוא לובש היום.

אצל ה-Sartorialist מצאתי בקושי רב את אלה. הם טובים.

022313_1690web 11513Navy1247Web 100312CortWeb111012RaspBeretA1_4204Web62512Blutan9353Web 63012BW6218Web אופניים, חולצת פסים ושקית של Whole Foods – זו שלמות. כל התמונות מתוך ה- Sartorialist.

אני לגמרי לא חושבת שגברים צריכים להתלבש כמו בתמונות האלה, אולי מלבד הבחור האחרון, שכל מה שיש עליו פשוט מושלם, אלא שהם צריכים ללבוש את מה שהם הכי יפים בו ומה שמתאים לאופי ולסגנון החיים שלהם וכל אלה שכאן עושים בדיוק את זה. הם גם לובשים את הבגדים הנכונים וזה בכלל כואב.

אז זה הבושם שנתן את ההשראה לפוסט הזה. אני עדיין לא יודעת איך הוא מריח. אצטרך להשפריץ אותו על מישהו כדי לגלות. הרי איך אפשר להריח ניחוח גברי כשהוא לא צוואר של מישהו. בכל זאת, מדובר במים של הלילה.

או דה נווי ארמני מחיר 615 צילום מוטי פישבייןמכירים מישהו אצלנו בארץ ישראול שמתלבש יפה ורוצה להופיע בבלוג? שלחו אליי תמונה במייל sefierlich@gmail.com. זה יכול להיות מעניין.

שיהיה יום רביעי שמח!

תגובות

  1. אין מה להגיד, גבר שיודע להתלבש זה דבר נהדר, אבל לא יותר מדי יפה ;)
    הבושם ממש טוב, אבל אני יותר אוהבת את ה-Black code של ארמאני לגברים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין דבר כזה שגברים יודעים להתלבש יותר מדי יפה. אם זה יותר מדי זה כבר לא כזה יפה.
      :)

      מחק
  2. הבעיה שאצלנו יפה נחשב מספיק אם הוא טרח ללבוש חולצה מכופתרת, שלרוב תהיה ממש סתמית...להלביש גבר זה חתיכת אתגר, אבל זה הכי כייף(: מזל שבעלי בעניין, והקטנצ'יק עוד לא מבין את כל מה שאמא עושה לו...אחל'ה פוסט, ונושא בכלל. ערב טוב!

    השבמחק
  3. איפה מוצאים את הגברים השווים האלה בעלי חוש סטייל? :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!