Bobbi Brown, Eduardo and Me

אתם יודעים שאני לא חובבת גדולה של איפור, בעיקר לא עליי, אבל אין ספק שזה מעניין לראות את האריזות הקטנות החמודות האלה בפעולה ואת הקסם שהן יכולות ליצור. אז הלכתי לפרזנטציה של בובי בראון, גם כי החברה הזאת הצטיירה עבורי תמיד כחברת איפור חדשנית, עוד כשראיתי אותה ספורה בניו-יורק, וגם הרגשתי שאני ממש לא מעודכנת בכל מוצרי האיפוא החדשים שקיימים בימים אלה. אני חיה בעולם של מסקרה, סומק ואודם (לפעמים).

אז אכן צדקתי בהנחה שלי ובאמת גיליתי שקיימים עוד מוצרים והפעם בחור מאוד, מאוד משעשע סיפר לנו עליהם והיה זה אדוארדו פריירה, מאפר הבית של בובי בראון שהגיע אליינו ללבנט מרחוק. אז תכירו את אדוארדו. הוא הפך את הפרזנטציה למשחק שמח,מצחיק, צבעוני שריתק אפילו אותי.

5-IMG_6331אדוארדו מלא תשוקה לאיפור ולעבודה שלו וזה מעורר הערצה. ברקע הצלליות החדשות של בובי בראון בצבעי האביב. הצלליות הן קרמיות ובעיפרון ומרגע המריחה יש דקה אחת שבה ניתן למרוח ולטשטש את הצללית על העפעף באופן הרצוי ואז היא מתייבשת ונשארת הרבה מאוד שעות במקום. הצבעים מאוד יפים ושימושיים בחיים האורבניים שלנו. אני אוהבת שבובי בראון מציעה גוונים שבאמת הייתי בוחרת בהם ולא מגוון רחב מדי של צבעים קיצוניים שאין בהם באמת צורך, כמו צללית בגווני ירקרק.

3-IMG_6323 1-Bobbi-Brown-Spring-2013-Makeup-Collection-Modelלקראת הקיץ בובי בראון מציעה לוק אופטימי, בהיר וזוהר בצבעי ורוד וסגלגל העדינים. נורא רומנטי וחמוד. והיא מציעה צללית נוצצת שניתן לפזר מעל כל צללית שבוחרים למראה נוצץ יותר.יש קירורת מסויימת ורעננה במראה הזה ואולי משהו פשוט וקצת ניינטיזי, שזה טוב בעייני.

4-IMG_6327 והדבר הכי חדשני שאני ראיתי בפרזנטציה הוא המייק-אפ החדש לקיץ. מדובר במייק-אפ קומפקטי, אבל עם מרקם כאילו הוא נוזלי. התחושה הנעימה שלו הכיסוי העדין אך המלא שהוא יכול לספק עושה לי חשק לנסות אותו, למרות שאני לא משתמשת במייק אפ. ובטוח לא הייתי משתמשת במרה המלא, אלא בעדין יותר שהמורצ הזה מתאים גם בשבילו, תלוי במברשת שבה בוחרים. האריזה שלו נורא יפה ומסתירה ספוגית בקומה הראשונה הנסתרת. המייק-אפ מבטיח עמידות של יום שלם, מה שהכי נחוץ בקיץ שלנו ביולי, כמו שאומר אדוארדו. יש בפורמולה של המוצר סיליקה ולא מים, מה שמאפשר גמישות ו- long wear, כך שהמייק-אפ לא נשבר ונשאר עמיד ונעים על העור.

1-IMG_6310 יש עוד הרבה מוצרים נוספים וחדשים שהוצגו בפרזנטציה, כמו אבקת פיניש שמעניקה לפנים מרקם מושלם ומברשת מיוחדת למייק-אפ המעולה הזה ועוד המון דברים חדשים לגלות. כמו שאני גיליתי, גם לכן מומלץ. ניראה שיש לנו לא מעט דרכים להראות טוב יותר עם מאמץ ממש מועט, זה הרי כל מה שאנחנו רוצות. רוב המוצרים החדשים יגיעו לכאן באפריל.

1-BRIGHTENING_Finishing_Powder_233 Brightening Finishing Powder – פודרה באריזה יוקרתית ומפנקת שמעניקה זוהר בלתי מורגש כמעט ועם זאת נחוץ ביותר לפנים. קיימים שני גוונים, זה שבתמונה ובגוון פסטלי ובהיר יותר. המוצר מגיע במהדורה מוגבלת – 220 ש”ח. לפדר עם מברשת סומק. זה גם כיף וגם יפה, ניסיתי והיא לא דומה לפודרה כמו שאני הייתי מדמיינת, בקטע טוב.

לכבוד ההיכרות של עם בובי והמוצרים, נכנסתי לעמוד שלהם בפייסבוק וגיליתי שזה עמוד מאוד שימושי יחסית לחברת איפור  (ואני מכירה כמה פחות מוצלחים) שנותן טיפים שניראים מועילים מאוד ותוכן מעניין ולא מעיק. כדאי לכם לעקוב כדי לראות מתי מגיע כל מוצר חדש לחנות ברמת אביב.

מקווה שיהיה לכם שבוע חמים ונעים.

הפוסט הבא יהיה קריר יותר.

תגובות

  1. מעניין לנסות. חבל שהם יושבים רק ברמת אביב.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!