שוב השמש כאן

1-IMG_6544האביב שלנו אולי נעים והיום אפילו קצת קריר, אבל השמש כבר מזמן בשיאה והיא חסרת רחמים. בין ימי השרב המעוננים כבר אי אפשר לצאת מהבית בלי קרם הגנה. קרם לחות רגיל עם SPF 15 לא מספיק להגן על פרצופי הלבנבן ולכן בדיוק כשהתחלתי לחשוב על הקרם החדש נגד שמש שילווה אותי הקיץ, הוזמנתי לפרזנטציה של דרמלוג’יקה, החברה עם המוצרים הכי יפים בעיצובם המינימליסטי.

2-IMG_6584 בין המוצרים הרבים לעונה הנוכחית, בדרמלוג’יקה מציעים הקיץ מגוון רחב של מקדמי הגנה עם נוסחאות משופרות לסוגי עור שונים ואת הסרום הפירותי הנעים בעולם. אני ניסיתי בחודש האחרון את solar defense booster spf 50 מסדרת daylight defense, זהו תחליב נעים מאוד לפנים, ניתן למרוח אותו מעל קרם לחות או ללא קרם. יש לו ריח עדין ומרקם שאף פעם לא פגשתי בקרב מקדמי ההגנה, המוצר נותן תחושה של משהו אביבי ופרחוני וללא הריח החזק והמוכר של מקדמי הגנה הרבים שאני מכירה. בדרמלוג’יקה בעצם אומרים שאנחנו אמורים להגן על העור שלנו מקרינת השמש במהלך כל השעות המוארות של היום, מאחר ואנחנו מנהלים חיים אורבניים ועמוסים והשמש מוצאת אותנו בכל רגע כמעט, אפילו במשרד. חייבים להשתמש במקדם הגנה לעור הפנים כדי למנוע רדיקלים חופשיים שעוזרים לעור להזדקן מהר יותר, לכן שם הסדרה הוא daylight defense.

1-IMG_6588 אני חייבת לציין שאיני חובבת סרומים גדולה, מעדיפה להסתפק בקרם לחות וקרם אחד נגד שמש מאחר ושגרת טיפוח מסובכת היא לא משהו שאני בוחרת להשקיע בו את הזמן, אבל הסרום הזה, הוא כמו ענן בריח פירות שנמרח על העור. בכל פעם המרקם שלו מצליח להפתיע אותי מחדש. multivitamin power serum מסדרת AGE smart, שמיועדת לעור שמראה סימני הזדקנות הפך לחלק משגרת הטיפוח שלי בעל כורחו. הצעתי להתת אותו לאמא היקרה, אבל היא אמרה שאני כבר זקנה מספיק בעצמי ושאתחיל להשתמש בו ועוד כמה דברים, כן? אבל זה לא חשוב.

המשימה שהצבתי לעצמי לקיץ הזה היא להצליח לשמור על האף שלי כמה שפחות שזוף וכמה שיותר דומה לצבע של שאר הפנים שלי ולהקטין את הסיכוי להופעת פיגמנטציה על פרצופי הלבן ולכן, אתם יכולים לראות אותי בתמונה למעלה בטיול פסח באאוטפיט בסגנון כפרי, כובע וכמובן ה booster של דרמלוג’יקה. מחזיקה אצבעות לאף שלי ולי!

עקבו אחרי העידכונים של דרמלוג’יקה בפייסבוק שלהם, שם ניתן לקרוא את כל הפרטים על איך התכשירים המעולים האלה עובדים מבחינה מדעית. על איך הויטמינים בציפוי מיוחד חודרים עמוק יותר לעור ועל כל הפיתוחים המדעיים הנוספים. להשיג את המוצרים ניתן אצל קוסמטיקאיות מורשות ברחבי הארץ

רק דבר אחרון, לא משנה באיזו חברה אתם בוחרים שתגן על העור שלכם בקיץ הקרוב, אל תוותרו על מקדם הגנה גבוה כשאתם מסתובבים בחוץ במהלך היום.

זהו בנתיים, סורי שלא כתבתי שבועיים, היה חופש!

תגובות

  1. אהבתי את השמלה!
    אני ממש אוהבת את דרמלוג'יקה, הם מעולים
    Très Jolie blog
    bloglovin
    facebook
    twitter

    השבמחק
  2. חבל שמוצרי דרמלוג'יקה לא נמכרים ברשתות הפארם:(

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא כל כך קשה להשיג את המוצרים. יש במלא מכוני יופי, גם ב Happy Hour וב KISU בדיזינגוף ירמיהו בתל אביב.
      בעיקרון, הם נמכרים אצל קוסמטיקאיות בגלל שצריך לדעת להתאים את המוצר לפי סוג העור.
      קצת דורש מאמץ, אבל כדאי.

      מחק
  3. השמלה שלך מקסימה. חוץ מזה אני אישית נאמנה (ומכורה) לקרם לחות של ניוואה מסדרת הבועות.. קשה לי להיפרד ממנו.

    http://thebestofme.bloger.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מור,
      העיקר שאת משתמשת במקדם הגנה ואם א אוהבת את שלך, אז זה מעולה.
      תודה, זאת באמת שמלה אהובה.

      מחק
  4. תמונות מקסימות אך עלי לציין כי כעת, לאחר ששוב ראיתי אותך, אני יכולה לקבוע בוודאות שאת אפילו יותר יפה בלייב. (ולפני שאני אישמע כמו איזה סטוקרית מטורפת, נראה לי שאנחנו פשוט גרות קרוב או הולכות לסנטר בתדירות גבוהה). הייתי ככה קרובה לומר לך שלום, אבל אז נזכרתי שאנחנו לא מכירות והיית עם חברה ונראה לי קצת פדיחה להציג את עצמי כברווזה שמגיבה אצלך. בפעם הבאה...

    השבמחק
    תשובות
    1. ברווזה יקרה, אני ממש מבקשת שתגידי לי הי בפעם הבאה שתיראי אותי
      אני באמת גרה קרוב לסנטר והולכת הרבה בסביבה. המון תודה על המחמאות.
      נשיקות

      מחק
  5. גם אני מצטרפת למחמאות על השמלה, אהבתי מאד:-)מסכימה לגמרי שצריך להיות מודעים יותר לסכנות שבשמש ולהתמרח בקרמי הגנה, אני אישית מעדיפה שהקרם יהיה זמין ונגיש, בפארמים למיניהם ודי נקשרתי לקרם הגנה של מורז שנספג בקלות ולא משאיר עקבות שומניות או לבנות על העור. אני קונה בד"כ את זה לעור הפנים ומורחת גם על הצוואר ועל המחשוף כי אותם אנחנו הרבה פעמים מפקירות לשמש, אבל הם ועוד איך נחשבים ונפגעים ומתקמטים ועוד כל מיני צרות...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ואת לגמרי צודקת. צריך למרוח על הצוואר והידיים והמחשוף. העור שם עדין ומאוד רגיש לפיגמנטציה. אני תמיד שמה דגש בבלוג שלי על הגנה מהשמש בארצנו החמימה כי זה מסר מאוד חשוב, מעבר לכל שמלה או תיק חדש.
      אם מצאת את הקרם שאהבת, זה הכי חשוב.

      מחק
  6. דרמלוג'יקה טובים מאד אבל קצת יקרים.. האמת היא שמי שמחפשת תחליב הגנה קליל, בלי ריח נוראי ובלי לעשות את הפנים מבריקות, יש לסבוקלם אחד חדש ויחסית זול :)
    בלי קשר, את מוזמנת לקפוץ לבלוג שלנו לראות את המכירות הכי שוות השבוע..
    http://hagarage.blogspot.co.il/

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!