אופנת פסטיבלים אחרי לילה הזוי – או כדאי ללכת עירומים

אחרי לילה מהגיהנום בו התעוררתי צמאה ואפילו אכלתי עוגיות עם מים כי הייתי רעבה, הבנתי שהחודש האחרון היה הזוי מהבחינה הזאת של חלוקת הזמן שלי בין שינה לערות. במהלכו התחלתי להבין שאם אלך לישון מוקדם, אחסוך מעצמי חלק ניכר של עיסוקי ערב של עייפות שרובם חסרי טעם, כי אני לא מסוגלת לראות אפילו טלויזיה אחרי העבודה, ובתמורה לכך אפשר להתעורר בחמש בבוקר ולשוחח בסקייפ עם סיוי בניו יורק או לצאת לריצת בוקר מושלמת לנמל וחזרה. בקיצור, זה קצת יותר מדי מידע מיותר, אבל שתדעו. אני עומדת לנסות לתקן את זה ולחזור לשינה הגיונית יותר. אולי.

אז היום כשהתעוררתי שוב מוקדם מדי, נכנסתי לבלוגי הצהוב והבנתי שלא כתבתי בו כמעט בזמן האחרון. קצת הייתי בשוק וקצת התגעגעתי. אבל הקיץ כאן, גם החיים והכל מסביב מתיש למדי שעד כדי להרחיק אותי מהעיסוקים הדיגיטליים. בכל זאת, החלטתי לכתוב פוסט שמזמן רציתי, אספתי עבורו חומרים באפריל,בימי פסטיבל Coachella שמתחיל את עונת הפסטיבלים של הקיץ. הסגנון הבוהמייני, הנקי והכה מתאים לקיץ הישראלי זה בערך מה שאני לובשת במהלך הקיץ. חשבתי להציע גם לכם. הוראות מדוייקות איך עושים את זה, גם בתמונות וגם אחרי.

Coachella_2013 itssuperfashion Coachella-Fashion-2013-Pictures fabsugar com tumblr_mlbjw4pLJx1qh9n5lo1_500 tumbler com2 kiara threadsence vancouversun com socialbliss com hbz-coachella-street-style-041213-05-lgn hbz-Coachella-street-style-041513-03-lgn-e1366049674684tumblr_mlbk9mlDlQ1qbya53o1_500 COACHELLA_2013 (1) (Large) אני מאוד מתחברת למראות האלה כי גם בתל אביב אנחנו מסתובבים עירומים במהלך הקיץ, אז אם כבר כל כך חם פה, צריך לעשות את זה נכון. כדי ליצור מראה בוהמייני, מרענן, אווירי וקיצי,כזה שיתן לכם תחושה של שיק גם בימים הכי לחים, כדאי לעקוב אחרי הקוים המנחים הבאים:

1. חולצה לבנה מתנפנפת – או גופיה, אפילו עם הדפס, אבל היא חייבת להיות דקה ורחבה מספיק ואפילו יכולה לחשוף קצת בטן. ובניגוד לכל מה שתמיד כותבים במגזינים, די לחשוב על מה צריך להסתיר, אלא על מה כדאי לחשוף.

2. ג’ינס קצר וגזור – בכל צבע אפשרי, אבל כזה שמכסה לפחות חלק מהישבן, אפשר ללכת איתו לא רק לים

3. משקפי שמש גדולים, צבעוניים, עם עדשות מראה, כל דבר לא שיגרתי. מומלץ לפעמים להיפרד מהריי באנס ליום אחד.

4. שמלת מקסי מתנפנפת על גבול השקופה – יותר מתאימה לשעות הערב. אני כבר מתחילה לדמיין את הדרינק של יום שישי במנטה ריי.

אז ביי בנתיים. יום רביעי שמח, כי אתם יודעים מה יש מחר. כן, החיים מסופ”ש לסופ”ש.

תגובות

  1. bring coachella style to everyday outfits, just watching it relaxes my aloha soul!

    השבמחק
  2. חלום חיי הפסטיבל הזה!!

    השבמחק
  3. מתה על הסגנון הזה, רק במידה. ברוך שובך :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!