חשק לבריכה

חשק לבריכה מלווה אותי בכל קיץ. זה גם תמיד סימן לכך שהכל טוב ואולי יכול להיות יותר טוב. כי בריכה, עם הצבע התכלכל והקריר זה משהו שיכול להפוך כל קיץ למושלם. השלמות הזאת היא קשה להשגה למי שגר בעיר ולכן רוב הזמן החשק לבריכה נמצא מסביב ומביט אליי מכל מיני פינות בתל אביב הלוהטת, מלאת התיירים והמדרכות הדביקות.

המותג הישראלי cotton היה הראשון הקיץ לעשות לי חשק לבריכה. מספיק להביט בצבעים כדי לדעת. החשק לבריכה נשאר כל היום, הוביל לשיחות בנושא בריכה במשרד ואולי אפילו לתכנון יום כיף משרדי בתוך התכלת. זה מסוכן להסתובב ליד דברים שעושים חשק לבריכה, אבל זה מאוד כיף.

photo (5)רוב הפריטים ב cotton עשויים מכותנה, פשתן, ויסקוזה ובדים נעימים. הצביעות של הבדים נעשות במיוחד עבור הפריטים שיתנו תחושה נעימה וטבעית. זאת האופציה למראה לא מתאמץ עבור נשים שלא מחפשות טרנדים, אלא תחושה קיצית ונעמה של חשק לבריכה או סתם נוחות.

1-photo (1) השמלה הזאת נכנסה לי לחלום. דקיקה שדרכה עובר האור. למרות שמותג הזה פונות לנשים יותר בוגרות ממני, השמלה הזאת היא לגמרי בשבילי. לעמוד של cotton.

גופיית פשתן תכלת, מחיר 299 שח ומכנסי פשתן כחולים, מחיר 349.99 שח. כותון אביב קיץ 2013 -שמלת פסים נעימה מחיר 250 שח - מחיר גורן ליונבונצ'יץ' כותון אביב קיץ 2013 - חולצת ויסקוזה בחיתוכים אלכסוניים, מחיר 250 שח ומכנסי פשתן בצבע חום צבוע, מחיר 360 שח - צלם גורן ליו~1 אז החשק לבריכה הביא אותי, בסופו של דבר, גם לבחור בפדיקור בגוון בריכה ולטבול איתו בבריכה ביום שישי.

photo (6) הקיץ רק התחיל אתמול, החשק לבריכה יהיה איתי כל הזמן. תמיד יש מסביב דברים שעושים חשק לבריכה, חפשו אותם. זה יכול להיות נעים. אולי אפילו תמצאו בריכה…

תגובות

  1. מכירה את המותג, הוא אכן פונה לקהל יעד מבוגר יותר אבל מצאתי שם לא מעט פריטים שאשמח לספח לארוני :) קיץ שמח וקל!

    השבמחק
  2. אין ספק קולקציה עם ניחוח של בריכה...הבגדים נראים ממש נוחים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!