Mind the Gap

ביום שישי שעבר Gap ישראל ערכו אירוע בלוגריות חמוד ומתוק. בכלל, כשאני חושבת על יום שישי שעבר זה היה יום לגמרי חמוד ומתוק, מה שאי אפשר לומר על יום שישי הנוכחי. הוא חם מדי, המקרר שלי ריק וכל מה שאני עושה זה לישון, להתעורר, לשתות מים, לטרוף עוגיות בהתקף רעב פתאומי, שכבר נגמרו בינתיים, ואז לאכול דובדבנים במיטה בתחתונים ולהשתדל לא ללכלך את הסדין הבהיר ולחשוב על איך משיגים אוכל אמיתי בלי לצאת מהבית ובלי לבשל כלום. עוד לא הגעתי לשום מסקנה לגבי זה.

אבל נעזוב את היום כשזה עוד לא נשמע מסוכן ובואו נדבר על Gap, שם הכל יפה, נעים, קיצי, שמח, ממוזג ויש הרבה חולצות פסים. רק עכשיו אני פתאום מבינה שבכלל לא בחרתי חולצת פסים. לא ברור מה השתבש במוח שלי ביום שעברתי בעזריאלי כדי לבחור פריטים לצילומים, אני מניחה שקצת צבעים בהירים ועזים של קיץ הזיזו אותי מכל מה שאני רגילה לאהוב ובעצם בשביל זה יש לנו את עונת הקיץ. אבל אל תדאגו, לא תיראו פה שום דבר שונה ממה שאתם רגילים לראות אצלי. אני תמיד קונה חולצות פסים ב Gap בעיקר בניו יורק, אבל גם כאן, כשיוצא לי להגיע לעזריאלי.

בכל מקרה, נפגשנו, חלקנו אופרנו ועשו לנו שיער, התלבשנו הצטלמנו והיה כיף לפגוש חברות בלוגריות שלא ראיתי כבר המון זמן. אפילו הוגש לנו אוכל חמוד מעשה ידיהן של בנות חמודות (שאני לא מכירה, אבל מניחה שהן חמודות) שנקראות ביסקוויט. בסוף גם התחדשנו בפריטים קיציים. Gap השיקעו מאוד בכל הבוקר הזה והציבו רף מאוד גבוה לאירועי בלוגרים.

1-photo (2) הלוק הראשון: בחרתי בשמלה דקיקה ותיק ענק. אקססוריז מינימליים וסנדלים גבוהים בצבע ניוד. כך אני מרגישה הכי יפה בימים החמים.

3-IMG_8249 שמלה ותיק Gap, צמיד United Nude1-IMG_8210

הלוק השני: גופיה מבד אריג כותנה עם כיס בצבע תכלת, מכנסיים קצרים בצבע לבן ותיק בגוון ניוד. (לצערי אין לי תמונה שרואים אותו במלואו וזה דווקא מה שאהבתי יותר. אפרסם אותן כשהן יגיעו).1-IMG_8376כמעט רואים לי את הפיטמה, אבל לא :) האקססוריז כאן הם:  תיק של Gap שמונח בצד, סנדלים של סטיב מאדן וצמידים מהעבר. אני שוכבת ליד תמר על הדשא, תמר קצת יותר חסודה ממני.

1-IMG_8281 הבלוגריות: תמר, קטיה, סיון, שרונה ואני. היו גם מורגן, מיראל, ריי ועוד שרונה ויאנה. היה כיף.2-IMG_82841-DB4A98895-DB4A0128 זה לא ממש קמפיין Undigitize me, כי לא ממש הנחנו את הטלפון כל הבוקר. אבל היה בוקר מקסים והיינו חייובת לתעד. אם מישהו עוד לא עוקב אחריי באינסטגראם זה הזמן: http://instagram.com/way2yellow.

סופ”ש מהמם וצבעוני לכולם!

תגובות

  1. סט מהמם ביותר, הכי אני אוהבת אותך טבעית, אז מראה האיפור השני + השמלה הראשונה = המראה המושלם לקיץ. בא לי את שמלת הכותנה הכחולה, נראית נהדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. שפנפנה יקירתי, זה אות והאיפור. גם בראשון זה טבעי עם אודם ורוד, זה רק עניין של תאורה.
      תודה, בובה!

      מחק
  2. תמונות מהממות, אהבתי את האאוטפיט שבחרת

    השבמחק
  3. איזה מקסים לראות את כולכן יחד :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אליזבת, אכן היה מאוד מקסים להיפגש, בעיקר שכולנו עסוקות בדרך כלל וזה לא יוצא הרבה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!