מתנות שחורות

מאז שלמדתי בבית ספר, היה לי ולאמא מנהג לקנות לי מתנה לראש השנה. זה היה צריך להיות משהו חדש וסתוי, לא משהו מטופש ללבוש לארוחת החג. בכלל, אנחנו משפחה מאוד לא רשמית ולא מתלבשים במיני מלבושים מוגזמים לארוחות חג. ואם ארוחת שבת נערכת על שולחן ולא במיטה של ההורים מול סרט, זאת ממש חגיגה. האוכל הרבה יותר טעים כשאוכלים אותו במיטה. ולא, זה לא עושה פירורים. אנחנו מיומנים בזה.

אחרי פיסקה שלמה של יותר מדי מידע לא נחוץ ואישי המתארת את מנהגיינו הברבריים, אפשר לחזור לנושא המקורי של הפוסט. מתנות לראש השנה. השנה כולן שחורות, אולי חוץ מהעציץ, כי הוא מתנה לחיים ולאופטימיות ולא פריט אופנתי מתוחכם ומדכדך.

photo (6) נעליים מאתר הקניות Asos, מתנה לעצמי שקניתי עוד בתחילת אוגוסט, אבל הן אבדו בדואר, נשלחו אליי שוב והגיעו אחרי ראש השנה. הן הנעליים הכי מכוערות שקניתי אי פעם, אבל היה בהן משהו שרציתי. חיתוכים ורצועות ושחור וקצת עקבים. נעליים מדכדכות מושלמות. אני מוכנה לחורף.

קלאץ’ שחור וחמוד מתנה מ- Mango, מקו האקססוריז המוצלח שלהם. יש לקלאץ’ גם רצועה ואפשר לשאת אותו באלכסון, פשוט זה די אידיוטי שיש תיקים שצריך להחזיק אותם ביד. הרוכסנים חמודים והוא ניראה ממש נוח. תודה ל Mango.

חולצת פסים מושלמת לחורף. שרוולים ארוכים צרים והחולצה עצמה משוחררת מכותנה נעימה. 60 שקלים ב Zara. מתנה שקניתי לעצמי בלי לתכנן מדמי הכיס שאמא נתנה לי. כך יצא שאמא בסוף קנתה לי מתנה לראש השנה גם השנה. היא בטוח לא התכוונה ורצתה שאקנא בזה שווארמה, אבל יצא אחרת. אני מחכה שיהיה קריר ואוכל ללבוש אותה.

photo (7) photo (11) לא מתנה, אבל עוד קצת מידע אישי לא נחוץ - גנבתי את הפוסטר הזה מקולנוע בפריז. לא ממש גנבתי. היה מותר לקחת. מצחיק שגיחכתי על שם הסרט כשראיתי אותו לראשונה וזה ניראה לי קצת תמים. פתאום זה נשמע לי ממש הגיוני וקצת עצוב. לא ראיתי את הסרט. אנסה למצוא אותו. אבל הפוסטר ממש מתוק.

דברים שיש לי על השולחן: עציץ צהוב, כד מים להשקיה, כוס עם פרחי קמומיל מיובשים לריח נעים שבא לי תמיד להריח כשאני כותבת על המחשב, נר וניל מאיקאה כי אני מסרבת לשלם מאות שקלים על נרות יקרים למרות שזה מפתה ועכבר. עכשיו יש עוד עציץ.

זזתי לסינמטק לראות את “לפני המהפכה”, איראן הרומנטית מחכה לי. תהנו מהחופש!

תגובות

  1. הקומפוזיציה על השולחן שלך של השחור והצהוב על רקע העץ, עשתה לי חשק לנשום אוויר של אחרי הגשם בסתיו. וגם חשק לחולצת פסים חדשה, כי אף פעם אין מספיק כאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה את החשק לחולצת פסים.
      אני החלטתי לא לקנות יורת כלום, אבל ממש כלום אחרי החולצה הזאת.
      אני מרגישה שיש לי כבר הכל.
      את מוזמנת לבוא לבקר אצלי בחג.

      מחק
  2. מכירה את המושג על הבנים sexy ugly? נראה שגם המגפונים הללו כאלה, והם בכל מקום העונה. תתחדשי - והכי מוצלח הפוסטר עם הסיפור המתוק מאחוריו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המגפיים האלה הם הכי sexy ugly, חבל שיש פחות ופחות בנים כאלה.
      אני תוהה אם למסגר את הפוסטר...
      מצד שני החלטתי לא לקנות יותר כלום!

      מחק
  3. כשחזרתי ארצה מארה"ב (כבר עברו כמעט חודשיים, אמאלה!), קלטתי שיותר מ 90% מהדברים שקניתי הם בצבע שחור. זה די זעזע אותי בהתחלה, אבל אז הבנתי שכל מה שקניתי נחוץ לי והוא בייסיקי מבחינת הצבע ויראה עליי נהדר. אני לא מתחרטת על כלום ממה שקניתי, אגב.
    תהני בסרט!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      הסרט היה מעולה. מסתבר שהרבה אנשים הולכים לראות סרטים בסינמטק ביום שבת בצהריים. רובם מבוגרים, וזה לא ברור ,כי זה הזמן הכי טוב.
      אני לא בחורה של שחור רוב הזמן, אבל בחורף הזה זה בהחלט הולך להיות הצבע שלי.

      מחק
  4. איזה כיף זה כשאת כותבת. ראיתי שיש עוד פוסט שלך שטרם הספקתי לקרוא, אבל הוא יחכה לאחרי שאחזור הערב/מחר. בינתיים, פשוט הייתי חייבת להכניס ת'שני סנט שלי ולציין שגם לי יש את החולצה הזו מזארה, והיא מוצלחת ביותר גם אחרי כביסות. תתחדשי (ותהני מהסרט).

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לדעת שהחולצה הזאת טובה. עוד לא לבשתי אותה כי חם.
      מתי את הספקת ללבוש אותה.
      לא כתבתי בימים האחרונים כי התבטלתי והשתכרתי, זה היה כיף, וישנתי שנץ.
      אבל אנ ימשמ מתכוונת להמשיךך. בזה.
      אולי כבר נכיר סוף,סוף?"

      מחק
  5. אהבתי מאד את הנעליים, לא מסכימה איתך שהן מכוערות.
    כיף לקרוא פוסט סתוי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מור,
      תודה רבה!
      יש בהן משהו מגניב, הכיעור הוא כניראה חלק מזה...

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!