טוב נו, הקיץ נגמר

מצאתי את התמונות האלה בטלפון שלי כשהייתי חייבת לפנות מקום לעידכון של מערכת ההפעלה של האייפון. מחקתי לא מעט תמונות, מעטות התמונות ששרדו. ביליתי במחיקת תמונות ערב שלם. הבנתי שהתחלתי להשתמש בטלפון הזה לפני מעט פחות מחצי שנה וכל התמונות שהיו כלואות בטלפון שלי הן בעצם זכרונות מהקיץ האחרון. והקיץ הזה היה כל כך ארוך. לא חושבת שפגשתי קיץ כה ארוך בעבר.

1-photo-001 כשחשבתי על הפוסט הזה רציתי לכתוב על מה היה טוב בקיץ, איזה מוצרים גיליתי ומה עשיתי איתם, אבל אני חושבת שאני אדחה את זה ליום פחות עצל מהיום האחרון של החגים. זה הרי ברור שזה הסוף האמיתי של החופש. זה הסוף של כל מה שחיכיתי לו והסוף של כל התקוות לבטלה. חגיגות האבל על לכתו של החופש כוללות את מה שאני הכי אוהבת: לרבוץ במיטה, לקרוא, לבהות במראה ולבחון איך אני ניראת כשאני חושבת על מישהו אחר. גיליתי שזה עושה אותי די יפה, גם השיער מסתדר טוב כי התחלתי להשתמש שוב במרכך לשיער לקצוות השרופים שלא גזרתי כבר מעל לשנה. התאהבתי מחדש בי עם שיער ארוך וצהוב.

2-photo (1) התמונות האלה צולמו בזריחה לפרוייקט אמנות של חבר. קמתי אז בחמש וחצי. לבשתי את האוברול הישן ולבסוף ביליתי כך גם יום שלם בעבודה, למרו תשהוא לא כלול בקבוצת הבגדים שאני לובשת למשרד.. אמא שלי סיפרה לי השבוע שהיא כבר הפכה את האוברול הזה לשמלה בעבר והחזירה את החתיכה החסרה שהיא השכילה לשמור כדי להפוך את השמלה שוב לאוברול כשאני ביקשתי זאת ממנה.. זה רק אומר שהכל נזיל. הבגדים, השיער והחופש.

לבשתי: אוברול ממש ישן מ H&M, אולי משנות ה-90. סנדלים מפריז ומשקפי שמש של רייבאן.

טוב שהקיץ הלך.

מקווה שאתם מבלים את היום האחרון באמת של החופש בבטלה מושלמת. השיר הזה כבר כמה זמן לא יוצא לי מהראש וזה אולי כי אני שומעת אותו כל יום כמעט. הוא מלווה את המחשבה שלי על ללבוש מעיל ולנסוע ברכבת תחתית. חוץ מעוד קצת חופש, זה הדבר שאני הכי רוצה עכשיו.

תגובות

  1. את היום האחרון לחופש (והיה לי אחד ארוך, שבועיים שלמים!) אני אכן מבלה ברביצה ממושכת על הספה בסלון, מוסיקה ברקע, הספר "פרויקט רוזי" בידיים שלי ושאריות אחרונות של שמש שעוד שניה שוקעת בים. אני מתלבטת אם לצאת להליכה בשכונה כי כבר נהיה די נעים בערבים של סוף ספטמבר. שקלתי לנסוע עם בעלי לבנימינה להופעה של ברי סחרוף אבל החלטתי שנעים לי בבית, ונעימים לי השקט והשלווה של השבת האחרונה של חגי תשרי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל דבר בתחילת הסתיו הרבה יותר כיפי ממקודם.
      נשיקות ותודה :)

      מחק
  2. גם לי זה הרגיש קיץ ארוך, נראה לי שהסיבה היא שאת רובו ביליתי בארץ (הו, מסכנה שכמותי. נוט).
    האמת שאתמול דווקא לא התבטלתי, אבל בשבילי עוד לא נגמר החופש - רק ב-13.10, אז מתחיל הסמסטר.

    השבמחק
    תשובות
    1. יואו איזה כיף זה למשוך את החופש עד אוקטובר ממש.
      השנה אני גם אלמד. אבלה באוניברסיטה יום שלם.
      מעניין איך זה יהיה :)
      בהצלחה בהמשך ימי החופש.

      מחק
  3. את הקיץ הזה בקושי הרגשתי (לברלין יש קיץ מאוד ספציפי) אבל אני מקווה שאת הבא אבלה בתל אביב, באופן יותר ספציפי- בחוף הים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!