שוב שחור

העונה אלבש הרבה שחור. סיוי אומרת ששחור זה טוב וזה בוגר וזה סקסי. אני מתחילה לחשוב שהמשיכה שלי לשחור היא מסיבה אחרת. האפל שבשחור מושך אותי כל הזמן. אני מתחילה להבין את ההתקרבות שלי לשחור בשנים האחרונות. זה היה לאט ועבר דרך החיבה שלי לאפור שלא הולכת לעצור, אבל עכשיו זה ניראה לי הגיוני.

אז ביום שישי יצאתי מהבית בכוונה לבצע “שופינג חסר אחריות” בדיזינגוף סנטר כהסחת דעת מדברים שהטרידו אותי בסוף השבוע. כמה מקסים שדווקא בסופ”ש כשהמוח שלי נח מהשטויות של העבודה, אני צריכה להיות מוטרדת משיט חסר טעם כלשהו שכמעט תמיד מתברר כמאכזב. אז נכנסתי לסנטר בכוונה לקנות דברים שאני לא צריכה, או יותר נכון, דברים שאני יכולה להסתדר מעולה בלעדיהם. האמת היא שגם היו בראשי כמה רכישות נחוצות יותר, אבל על חלקן הייתי מוכנה לוותר.

“שופינג חסר אחריות” כולל בדרך כלל מצעים, משהו מלאוקסיטן, בגד כלשהו יקר יחסית, ספרים ואולי דברי מזון משמינים, אך זה מאוד נדיר. גם הפעם עשיתי את הסיבוב הרגיל, עברתי בכל החנויות בהן יכולתי לבצע את זממי, אבל לא הצלחתי לרכוש לי כלום. אני מניחה שכל אווירת “חוסר האחריות” די מתפוגגת לה כשאני מבינה שאין שום דבר ששווה לבזבז עליו כסף. בעיקר שום דבר שניתן לקנות בדיזינגוף סנטר שיהיה יותר שווה מהסיכוי לנסוע לניו יורק בתחילת החורף או סוף הסתיו.

האמת היא שבאמת ניסיתי ואפילו השתדלתי וזה כלל סיבוב די רציני בזארה שהסתיים בתא הלבשה בו אני מדדתי שמלת אוברול נזירית ומהממת, שמי שעוקב אחרי באינסטגרם בטח כבר ראה. אני חושבת שהציפיה שלי מ ZARA כנראה קצת מוגזמת כי הפריט היה יפה, אבל "חוויית המשתמש" לא הייתה מושלמת. הרגיש לי שהחלק התחתון, העשוי מאריג שחור רך למדי, היה כבד מדי יחסית לחלק העליון העשוי ברובו מבד שקפקף וקל. בכל מקרה, זה היה יפה אבל לא הצלחתי למצוא בראשי שום רעיון ללאן אלך לבושה כך. למזלי, אייל שני הגיב לתמונה בחוכמתו הידועה שאני מאוד מעריכה, ואמר שאני צריכה ללבוש את זה כשאלך למקום שארצה להיות בו הכי מפתה. אני מודה שיש בזה מן הצדק ואני עדיין חושבת על זה. המחיר 299 ש”ח.
Processed with VSCOcam with m3 preset
7953339800_2_1_1 7953339800_2_2_1כך זה ניראה באתר של ZARA
אחרי שהחזרתי את השמלה הזאת, עשיתי סיבוב נוסף כדי לראות אם יש חולצה גברית נשית בצבע תכלת. בכלל, יש לי חולשה לגברים בחולצות בצבע תכלת, אבל כאלה שיש להן מגע של חולצה טובה. גם לי יש אחת גברית, אבל חשבתי שאולי אמצא אחת שהיא חצי, חצי. אבל לא מצאתי. אז החלטתי לקפוץ ל- Pull & Bear כי אני נוטה לחשוב שיש סיכוי למצוא שם חולצה תכולה נאה, גברית וזולה, אך גם זה לא קרה ובמקום זאת קניתי חולצה נשית ושחורה.
Emmanuelle-Alt-Street-Style-Pictures החולצה שרציתי – התמונה מכאן
Processed with VSCOcam with m3 presetהחולצה שקניתי
פרונט החולצה הנעימה הזאת, העשויה מ 70% ויסקוזה סופר נעימה מחובר באזור החזה בתפר באורך של פחות מסנטימטר בנקודה אחת בלבד וכל תזוזה חושפת את הבטן, דבר ההופך את החולצה למפתה מאוד בלי לדעת או להתכוון ולכזאת שלא מומלץ ללבוש למשרד. אין דבר נעים ומרגש מהחולצה הזאת. היא שחורה, נעימה והיא ממש אני.היא אני כשאני אוהבת שחור ומחשוף בעומק המושלם וקצת מדוכדכת מהחורף. מחכה כבר ללבוש אותה. מחיר 139.90.

הרכישה הזאת שיפרה את מצב הרוח שלי אך במעט, והסחת הדעת לא הייתה מוצלחת. לא קניתי יותר כלום מלבד כמה פריטים מהסופר פארם. ציפיות בצבע תכלת ובמחיר מופקע ומועך שום יחכו לפעם הבאה שיבוא לי לבזבז. זה בטח יקרה בשבוע הבא ואז אקנה אותם בתלושים לחג. "שופינג חסר אחריות" אני כבר לא יודעת לעשות, לפחות לא כרגע.
שיהיה שבוע מהמם לכולם. תקנו משהו שחור וקלאסי לחורף. וותרו על הטרנדים המעייפים. תלמדו מעימנואל אלט ועורכות הווג הצרפתי.
alt7התמונה מכאן

תגובות

  1. אל תקני, בואי לווילי, אני מחכה.
    3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, הלוואי.
      אני כניראה לא אקנה את השמלה באופן כללי.
      ומאוד אשתדל לבוא לוילי!

      מחק
  2. מתחברת (כמו כולן, כנראה) לחשק לשופינג חסר אחריות, מזדהה אפילו יותר עם האכזבה מהמצאי בחנויות, שמבטלת את החשק לבזבז.

    לא יודעת איך השמלה הזאת כשלעצמה, אבל בשילוב עם הבלונד הקריר שלך זה לא פחות ממושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      אני בעד שופינג עם אחריות ואקפוץ כניראה לסמפל סייל של cheap monday בסופ"ש הבא ואויל יש שם פריטים שאני יותר צריכה ורוצה לבזבז עליהם כסף.

      מחק
  3. אני מוצאת את הנחמה בחנויות יד שניה, כן, אני יודעת שלא המצאתי את הגלגל, אני רק תופסת עליו טרמפ. ובמסיבות החלפות, שם לפחות המצפון מנמנם בשקט.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבינה בעיקרון מה נחמד בחנויות יד שניה, שם אני מבקרת לעיתים בחו"ל, אבל אני חסרת סבלנות ואי ןלי כוח לחפש הרבה, אני גם אוהבת לקנות מעט מאוד. את שופינג היד שניה שלי אני עושה אצל אמא בבית. שם זה באיכות מעולה, כי אמא היא בכל זאת האוצרת, וגם בחינם :)

      מחק
  4. נראה שהמלנכוליות עם לכתו של הקיץ משפיעה על כולם.. אהבתי את המושג שופינג חסר אחריות, כ"כ בא לי גם :)
    http://fashiondesignandme.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. מלנכוליות של אחרי החגים זה הדבר הכי נעים בשנה.
      ותודה :)

      מחק
  5. אני אוהבת אותך בצבעוני, אבל גם השחור החורפי לוקח אותך ללוק גותי 2015 כזה, בו השיער בהיר יותר מהעור.
    החולצה שבחרת מושלמת, והשמלה נראה שחוזרת במגוון אינטרפנטציות כי גם לקסטרו יש אחת דומה, מעומלנת יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. היוש, ראיתי אותך בשמלה הזאת של קסטרו, עלייך היא מדהימה.
      בחורף אני רק באפור, שחור וג'ינס. זה כל הצבעים שיש מלבד המעיל האדום שלי.
      שיהיה כבר קר!

      מחק
  6. המחשוף של החולצה השחורה הזו מדויק להפליא.
    אני מתחברת מאד גם לשמלה הנזירית-עם-נגיעת-מוד הזו.
    ובכלל, אם לבן בקיץ "מוציא החוצה את השיזוף", אז שחור בחורף מוציא החוצה את המלנכוליה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מאז שקניתי את החולצה השחורה אני רוצה ללבוש אותה כל הזמן אבל לא מפסיק אפור וקריר בחוץ. החורף הכי מלנכולי והכי בא לי כבר.

      מחק
  7. מסתבר ששחור זה הבלונד החדש, כנראה שהפתיינות הולמת אותך! את נראית מדהים בשמלה. תקני תקני תקני. לא משנה לאן תלכי עם זה, השם שלך כתוב עליה בגדול

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, דרלינג.
      באמת שקשה לי להחליט.
      אני צריכה לחשוב טוב מה אני צריכה, אולי בסוף אקנה אותה. ניראה מה יבוא לי ביום שישי.
      החלטות חשובות כאלה אני עושה רק בשישי :)

      מחק
  8. ברור ששופינג חסר אחראיות חייב לכלול משהו מלאוקסיטן!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אבל אני מחכה לדצמבר. בדצמבר תמיד יש בלאוקסיטן דברים מגניבים ואת שקית ההפתעות.

      מחק
  9. אהבתי מאוד את החולצה שבחרת בסופו של דבר. אני לצערי גיליתי כאן רשת שבדית בשם Cos בה כמעט כל הבגדים שחורים, ומהממים. אבל כמובן שחולצה עולה 99 יורו, אז אני איאלץ לזעוף מחוץ לחלון הראווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. cos זאת הרשת האהובה עליי, כמובן שהיא שייכת גם לקונצרן H&M וקניתי בפריז שמלה מהממת שלהם שאני מחכה כברללבוש ואני ממש מבינה אותך אבל בסייל יש להם הנחות של 50%. מזל שבארץ מבחר החנויות כה דל. יותר קל לכיס שלי.

      מחק
  10. נדמה לי שראיתי דווקא בזארה בסנטר את החולצת-תכלת שאת מחפשת. מעבר לכך אני לגמרי איתך בנוגע לשחור.בימים אלה אני בעיצומה של מיני אובססיה למצוא מעיל, למרות שעם מזג האויר הנוכחי יש עוד זמן לזה.
    (חוצמזה: יש מצב שאת בגילמן?)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני בגילמן בימי שני מה שאומר שהיום וממש עכשיו.
      לגבי החולצות בזארה, הן מבדים רכים מדי ולא קריספיים כמו חולצות גברים.
      יש לי כבר השראה לחולצה נוספת שבא לי שהולכת טוב עם שיער אסוף.
      בואי ניפגש אם את כאן...

      מחק
    2. מה את לומדת?
      חשבתי שראיתי אותך שם בשבוע שעבר, אבל לא הייתי בטוחה. אני שם היום רק בשש...
      מבטיחה לומר שלום ולהציג את עצמי בכל הוד ברווזיותי במידה ואראה אותך, היום או בשבוע הבא, בי נשבעתי :)

      מחק
    3. אני לומדת תואר שני בלימודי סביבה. לא ממש תואר גילמני אבל אני אולי אהיה בקפיטריה בשש לפני שהשיעור שלי מתחיל. הגיע הזמן שנכיר :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!