סימנים לסתיו נטול שלכת

טוב, כולם יודעים שכבר סתיו ואתם ממש לא צריכים שאני אספר לכם על זה. כמות התיירים בעיר התמעטה, אפשר ללבוש חולצה ארוכה ובערב כבר ממש קר. כל אלה הם הסימנים, ממש כאילו פרח החצב בעיר. למרות שכל זה ברור לי לגמרי, ניראה שכל שאר האנשים ברחוב נאחזים בקיץ ולא מספקים לי את חווית הסתיו. אף אחד עוד לא לובש שום דבר נעים, סתוי וייפה.

את מה שאתם רואים לבשתי אתמול. באמת שלא יכולתי לקבל את היום הזה ביותר גרוע. אמנם קפצתי אחרי העבודה לבחור ג’ינס של דיזל בחנות המרהיבה שלהם בקניון רמת אביב ולמרות שזה נחמד לבחור ג’ינס מהמם ולא לשלם, עדיין סבלתי המון. הנעליים לא היו נוחות, היה לי קצת קר, כתבתי “דפנה” במקום “שירה” בפוסט עבור לקוח בפייסבוק וקיבלתי נזיפות במייל עם סימני קריאה, כל זה בנוסף לעומס הכללי בעבודה והראש שלא מפסיק לחשוב והלב שלא מפסיק לדאוג. כניראה שהציפיה מיום חמישי הייתה מוגזמת ושום דבר לא ממש נפתר כשהוא הגיע, אבל היו ביום הזה גם רגעים נחמדים, כמו ללכת לקנות מאפה ריקוטה וחמוציות במאפיה הקסומה של “דלאל” ולהצטלם בדרך ליד חנות וינטאג’ וקייס של כינור על כיסא קטיפה – כל זה כדי לתפוס רגע מחוץ למשרד ושקט של נווה צדק בבוקר.

photo (15) photo (13) photo (17)אני לובשת: סווטשירט אפור של J Crew, חצאית שיפון שחורה מ-twentyfourseven, נעליים מ-DSW בברוקלין והן לא נוחות, למרות שהן מאוד דונוות לנעלי הסירה הקלאסיות של פרגאמו.

ועכשיו קצת יותר מדי מידע, אם לא הספיק לכם מקודם. אז גם היום בבוקר, אחרי שתיקנתי את האופניים שלי והרגשתי חופש פתאומי ובלתי מוסבר, החלטתי לנסוע ל”דלאל” כדי לקרוא עיתון, לשתות קפה ולאכול את כמות הקלוריות היומית שלי בבצק, ובעיקר כדי להיות לבד עם עצמי במקום יפה. התיישבתי על כיסא פנוי בבר החיצוני ליד בחור זר והחלטתי לדבר איתו קצת. הוא ניראה כמו מישהו שלעולם לא ארצה בו כבן זוג למרות שהוא היה אסתטי ולבוש טוב וגם די חתיך. בעקבות האשמות מצד חברי שאני בוחרת בגברים בעייתים החלטתי לנהל שיחה קלה עם הבחור הנ”ל שניראה בסך הכל הרבה פחות בעייתי מהסגנון הרגיל שלי. אחרי כמה משפטים הוא אמר שאני בעייתית וצריכה פסיכולוג ושהוא היה נשוי לאישה כמוני פעם, אבל זה לא עבד. כל זה עלה כשהוא אמר לי שהעור שלי יפה, ואמרתי לו שאיני אוהבת לקבל מחמאות מסוג זה. הוא מיד אמר שלא ילך לי איתו, למרות שמעולם לא הצעתי לו שום הצעות מלבד אולי שיחת חולין נעימה במקום הכי יפה בעיר ליד עיתון וקפה. אני מודה שהייתי מעט צינית ומאוד אני ולא באתי לקראתו, אבל אז כל המשחק לא היה באמת הוגן. אין כאן ניצחון לא לי ולא לו. כשהוא הלך הוא אמר לי שהוא הולך עם חברה שלו לבנק (ביום שישי) כי איזה מישהו נתפס במרמה פיננסית וזה עלול להיות קשור אליו ושהוא מאוהב בחברה שלו כבר שלושה חודשים ושהוא אופטימי. זה היה נורא מצחיק. על שום דבר מאלה לא שאלתי. זה היה ניראה לי כמו הרבה יותר מדי מידע לבוקר בקונדיטוריית “דלאל”. הוא הלך ואני קראתי על פייר ברז’ה, בן זוגו של איב סאן לורן, בגלריה. הוא אמנם בן שמונים, אבל הוא גר בפריז ושם יש שלכת כתומה, שזה כל מה שאני רוצה עכשיו.

תגובות

  1. הסוודר פשוט מעורר קנאה,הוא נראה הכי נעים בעולם,מסוג הסוודרים שבא לך ללבוש כל יום כל היום
    אני נורא אוהבת את השילוב שבין החצאית שיפון לסוודר,אני זוכרת שמדדתי אותה גם פעם אבל לא יודעת למה לא רכשתי אותה בסוף...
    ולגבי הבחור...גברים-לכי תביני ;)
    (דרך אגב-חזרתי לכתוב בבלוג,יותר ממוזמנת להכנס!)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, כיף לשמוע שאהבת ועוד יותר נחמד לדעת שחזרת לכתוב. אני ממש אשמח לבקר.
      לגבי החצאית, גם אני לא ממש הבנתי אם אצטרך אותה, אבל מסתבר שהיא די שימושית, למרות שאני לגמרי בחורה של ג'ינס ואולי שמלות.

      מחק
  2. כל-כך מבאס להיכנס ככה לסופ"ש, אבל אלה החיים, לא תמיד מקבלים את הסופ"ש על מגש של כסף ומאפה של דלאל ;) מקסיממום רק א המאפה, ובמקרה שלך נשמע שעם המאפה הגיעו גם חפירות יומרניות ומעצבנות... העיקר שהיום ומחר יספיקו למילוי מצברים! הבגדים שלך כתמיד מקסימים, באסה על הנעליים כי הן נראות ממש שוות!

    השבמחק
    תשובות
    1. בסוף הסופ"ש היה כן פתרון לכל הצרות, טוב, כמעט לכולן. חברים, שינה, יוגה וקריאה מצליחים לתקן כמעט הכל וחבל שהוא כבר הסתיים.
      מקווה שגם שלך היה מוצלח.
      לגבי הנעליים, לא נורא, יש אחרות נוחות יותר!
      שיהיה שבוע מוצלח!

      מחק
  3. אני אוהבת את הצורה שאת כותבת ומשתפת, סגנון נונשלנטי כזה ואקראי, אבל עם הרבה עומק מאחורי :)
    התמונות שלך גרמו לי לרצות לעצור בפעם הבאה כשאני חולפת שם באיזור של נווה צדק עם האופניים, שזה קורה בערך כל יום... ככה זה כשעובדים באיזור, והוא כבר הופך לאגבי ולא מרגש..

    השבמחק
    תשובות
    1. נווה צדק היה תמיד מקום להביא אליו חברים ומבקרים מחו"ל, אבל עכשיו כשאני עובדת ממש ליד אני מבינה כמה זה איזור יפה ונעים, בעיקר עכשיו, בסתיו.
      בכל מקרה, תמיד כדאי לעצור ב"דלאל", המאפייה הכי טובה בעיר.
      והמון תודה שאת אוהבת לקרוא וגם שכתבת על זה.

      מחק
  4. הקטע של "לכתוב דפנה במקום שירה ולקבל נזיפה עם המון סימני קריאה במייל"- כל כך מדויק.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה לא היה ממש מצחיק באותו הרגע.
      לא הייתה לי שום שליטה בנושא. שירה, דפנה, זה היה אותו הדבר בשבילי :)

      מחק
    2. זה לא מצחיק בכלל באותו רגע, בתחום הדיגיטל נוטים להתייחס לכל דבר כזה ברצינות תהומית :)

      מחק
  5. Yesterday I passed by this vintage store, it looks really cool and attractive:) Long time no chat!!

    Olya
    http://www.tlvbirdie.com/

    השבמחק
    תשובות
    1. Hi, so you are back?
      Hope to meet soon and to hear how your jorney to California was.
      kisses

      מחק
  6. אחד הפוסטים הטובים שלך. שיחות בבתי קפה הן לפעמים מעצבנות, לפעמים מצחיקות, אבל תמיד תמיד מעניינות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי!
      לא יודעת אם במקרה הזה זה היה מעניין. זה היה מעיק די בהתחלה כשהוא אמר את העניין עם העור שלי. לאנשים קשה להבין שזאת מחמאה לא טובה כי היא מתייחסת לנשיות רק כערך הנעורים שטמון בנו. זה לא משהו שניתן להסביר לגברים, בעיקר לכאלה.
      אבל כל כך נחמד שם בשישי עם עיתון. גם כמעט לא מכירים אף אחד...

      מחק
  7. במדינתו גיליתי שהרבה גברים חסרי רגישות/ חסרי בטחון במסווה יכולים להפוך חוויה (שהייתה אמורה להיותמרגיע ויפה ורומנטית כמו לשבת לבד בדלאל ופשוט להרגע ) לחוויה מעצבנת.. אבל הבנתי שצריך להבין שהחיים אינם "קו ישר" וחוויות מהסוג הזה קורות וצריך פשוט לפתח עור של פיל או פשוט לזרום ולא להתעסק במטומטמים .. מעבר לזה אוהבת מאוד את הכתיבה שלך !!שבוע טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע שאת אוהבת את הכתיבה, למרות שאני לא כותבת למען הכתיבה, יותר למען הסיפור וזה עדיין נחמד.
      אני ממש לא לקחתי אותו קשה, זה היה אפילו מבדר במידה, רק זו הייתה דוגמה מובהקת ללמה רוב האנשים לא מתאימים לי, סוגיה שאני מרבה לדון בה עם עצמי לא מעט.
      שבוע טוב גם לך, אנונימית יקרה!

      מחק
  8. מסכימה עם מרג'ורי, זה בהחלט אחד הפוסטים היפים שלך. אני מעריכה את ההתעקשות שלך לעטות עליך את הסממנים של הסתיו במידה והם לא מגיעים בילט אין במזג האוויר - אני ממש אוהבת את הסוודר עם החצאית בסגנון "קצת בפנים קצת בחוץ יצא לי במקרה". מקווה שעבר עליך סופ"ש נעים ורגוע. שלי מתחיל רק עכשיו. שבוע נהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. הי, איזה כיף לך איפה שאת:)
      אני מאוד אוהבת את התמונות שלך באינסטגראם וחולמת בעצמי על קפיצה קטנה לאיזה סתיו אירופאי.
      היה לי בסופו של דבר סופ"ש ממש נעים, אם כי קצר מדי, כמו תמיד.

      תהני מהסופ"ש שלך!

      מחק
  9. מי בכלל רוצה להיות כזו ש"רוב האנשים מתאימים לה"?

    גם לי היתה תקופה של בחורים בעייתים, כנראה שצריך לעבור אותה.
    פוסט מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא אוכל להיות מישהי ש"רוב האנשים מתאימים לה" אפילו אם ארצה.
      אכן נקווה לתקופה נחמדה יותר...
      אם יהיה לך זמן, אז אפשר קפה קצת לפני שש מחר :)

      מחק
    2. עוד לא ברור אם אספיק להגיע לפני שש. אם כן, אחפש אותך בקפיטריה :)
      תהני היום

      מחק
  10. גברים זה דבר מצחיק. נהנית לקרוא אותך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!