חזרתי לרוץ

unnamed (1)

אני אחרי ריצה של קילומטר אחד, לפני שאני ממשיכה לרוץ והופכת ליצור צהוב, ורדרד וקצת מזיע. ממש קצת.

אחרי שלא רצתי מאז חודש אוקטובר ובניתי לעצמי רשימה של תירוצים, החלטתי לשים לזה סוף וחזרתי לרוץ. זה שקריר זה טוב וזה שיש לי טרנינג חדש של פומה זה טוב עוד יותר. כשאני רצה בים או בפארק, אני תמיד מסתכלת על מה לובשים הרצים סביבי. זה פשוט מסקרן ודי מעניין כאשר רצים לאורך נוף שלא ממש משתנה. רוב הרצים לובשים בגדים שחורים בצרוף פרטי ניאון, כך שגם ככה זה קצת קשה לא להסתכל. בשנים האחרונות בגדי הספורט הפכו להיות מעניינים ומגניבים הרבה יותר, למרות הטרנד הניאוני שאני לא ממש אוהבת, וזה די מעודד אותי לרצות אותם, הרבה יותר מעוד חולצה מזארה או מכל רשת טרנדית אחרת. לבגדי ספורט יש תפקיד חשוב בעידוד המוטיבציה שלי, לפחות, לעשות כושר. ואני די מאמינה שזה עובד אצל כולם באותו האופן. אם אנחנו ניראה טוב בבגדי ספורט, או לפחות מגניבים בעיניי עצמנו שזה מה שבאמת חשוב, זה יגרום לנו לרצות להשתמש בהם יותר. אבל מעבר להיותם יפים, בגדי הספורט צריכים להיות גם נוחים, עם כיסים פנימיים, קלים ומתאימים לאקלים שלנו ולגוף שלנו בדיוק.

לפני כחודש הוזמנתי לפרזנטציה של Puma בחלל תצוגה מהמם בהרצליה פיתוח. שם הראו לי ולעוד קומץ בלוגרים את הקולקציות של החורף הבא. זה היה מיצג מרהיב של בגדי כושר למגוון רחב של שימושים שאת חלקם לא ניתן להציג עכשיו והם שם לעייני הקניינים בלבד וניתן יהיה להשיגם בחורף הבא.

Puma הינו מותג פחות נפוץ בארץ בימים אלה, גם מבחינת נקודות מכירה וזה מאפשר לכל מי שרוצה משהו קצת שונה ממה שיש לכולם עוד אופציות בחירה. קבלו הצצה לכמה פריטים שאהבתי במיוחד. בניהם סניקרס עם פלטפורמה נסתרת שאלה הם הנעליים הנוחות ביותר להליכהף יציאה, או סתם סיבו בעיר ואף יותר נוחות מנעליים שטוחות, סניקרס צבעוניות לבנים, מעיל רוח מגניב ועוד…

13AW_LS_Social_xImage_594-001

14SS_LS_xCutout_01_010-001 565696_08_-001

SS13_BL_Mihara_Lookbook_Image4-001

14SS_LS_xCutout_01_025-001 Puma זו כבר מזמן לא רק החברה עם הנעליים עם הגל, אבל גם את הגל אני מאוד אוהבת. היו לי פעם סניקרס צהובות עם גל שחור שמשכו טונות של תשומת לב וזה היה נחמד, לקחתי אותם לטיול בהרים בשוויץ ולפני כמה שבועות אמא פתאום שלחה לי את התמונות שלי איתם.

בנוסף, Puma עושה את מיטב יכולתה לשמור על הסביבה והגיעה להישגים יפים לפי מה שסיפר לנו מנכ”ל פומה ישראל: “כ-50% מהמוצרים של המותג עשויים כותנה אורגנית ובד ממוחזר. בנוסף, בשנה החולפת הפחיתה פומה 8,500 טון של שימוש בנייר והפחיתה ב-65% את כמויות הקרטון, הודות למהלך סביבתי חוצה יבשות של החלפת אריזות הנעליים הסטנדרטיות בשקיות רב שימושיות ידידותיות לסביבה, (clever little bag). בהמשך להיותה חברה ירוקה, הפחיתה פומה עשרים מיליון מגה ג'אול חשמל והפחיתה מיליון ליטרים של שימוש במים רק בשנה שחלפה". – לי זה ממש חשוב.

ניתן להשיג Puma בבוטיקים וחנויות נבחרות: INN7, BRANDY’S, SKETCH, JIFFA.

בתמונה למעלה: הג’קט הסגול של Puma. אני אוהבת אותו בגלל שהוא קל (ואני לא רצה עם חולצה קצרה בחורף כי אני רזה וזה מקפיא את השרירים) ויש בו כיסים פנימיים לשים בהם מפתחות וכיסים למפתחות זה הכי חשוב.

אה ונתפסו לי השרירים בטירוף אחרי הפעם הראשונה. מחר אני רצה שוב, והאמת היא שאני ממש מחכה לזה.

תגובות

  1. מצחיק שנתקלתי בפוסט הזה בדיוק ביום בו קבעתי עם בן זוגי שנלך לקנות לי נעלי ספורט (צריכה את הדרבון שלו כדי לעשות ספורט).
    בגיל 24 הבנתי לראשונה שאת מה שאלוהים (או מישהו) נתן צריך לשמר, עכשיו גם עשית לי קצת חשק :)
    עד כמה שבגדי ספורט הם פחות הקאפ אוף טי שלי באופן כללי הקולקציה של פומה נראית מבטיחה משחשבתי שתהיה.
    לא נתקלתי בפריטים שלהם מאז שאח שלי התגבר על קיבעון נעלי הפומה שלו לפני 5 שנים בערך.

    תהני בריצה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גיל 24 זה גיל מעולה להבין שצריך לעשות ספורט וזה ממש נחמד שאתם הולכים על זה.
      בהצלחה, גם אם זה לא תמיד ממש קל בהתחלה :)

      מחק
  2. התמונות מקטלוג שלהם?? הן מעולות.
    וטוב לדעת את העניין הירוק שלהם. לא שאני אשקיע יותר מפעם בעשור בנעלי ספורט, אבל לעוד 6 שנים אני אשמור את המידע הזה בראש.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, תמונות הקטלוג הן שלהם וזה ממש נותן הצצה לכמה החברה הזאת מגניבה והעניין הירוק, זה דבר חשוב בימינו. כל החברות צריכות לעשות מאמצים בתחום הזה.
      שמחה שאהבת :)

      מחק
  3. את מעניקה לי השראה לרוץ בשנת 2014 :) אולי לא פומה, אבל בהחלט נעלי ריצה מופיעים במדריך המתנות שלי, וגם משהו בניאון - שלא ידרסו אותי בצידי הכביש

    השבמחק
    תשובות
    1. הי לך :)
      ממש מגניב שהחלטת לעשות ספורט ב 2014. זה תמיד מעולה וכל זמן הוא טוב לזה.
      אני דווקא פחות בעניין של ניאונים כמו שקראת, יש לי תחושה שזה הולך לחלוף בקרוב....
      נשיקות ומרי קריסמס!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!