קצת חמצן לעור

אני יושבת עכשיו מול המחשב ומריחה את האיצטרובלים שעל השולחן ומנסה לכתוב את הפוסט הזה. אני חושבת כבר כמה זמן מה עושים עם העור שלנו כדי שיראה טוב, זה הדבר הכי מטריד בסולם הדברים הכי מטרידים הקשורים למראה שלנו. פעם חשבתי שבגיל 30 מזדקנים ומתקמטים כי זה הטבע שלנו, אבל כבר חציתי את הגיל הזה ואני עדיין ממש לא מקומטת וממש לא זקנה. החשש לאבד את המראה שממנו אני מרוצה החל לכרסם בי לקראת יום ההולדת האחרון. החשש שאהיה יפה פחות, בעיקר בעייני עצמי, אין מטריד ממנו וזה הגיל שבכל בוקר יש רגע בו אני מביטה במראה ולוקחת את הזמן לחשוב על זה.

אתם בטח זוכרים את רשימת המתנות שביקשתי לעצמי ליום ההולדת שלי. אז את חלקן קיבלתי באמת, להפתעתי הרבה. אחת המתנות השוות ביותר היא טיפול פנים ראשון אחרי המון שנים ב”רונית רפאל”. על זה אני אספר קצת עכשיו.

ביום הטיפול הגעתי למרכז של רונית רפאל בבזל. הובילו אותי לחדר טיפולים מפנק ובו והרדתי את החולצה, לבשתי מן סטרפלס חד פעמי, השיער שלי נאסף לתוך כובע אמבטיה ונשכבתי על מיטת טיפולים מחוממת.  לא ידעתי מה הולך לקרות, אבל מהרגע הזה לא רציתי שזה יגמר.

אז מה בעצם עשו לי? טיפול חמצן.

הטיפול החל בניקוי פנים, ואכן נמצאו כמה נקודות שחורות על פרצופי, לאחר מכן פילינגים עדינים הסירו את התאים המתים מהפנים ומאיזור המחשוף. כאשר המטפלת החלה את הטיפול החמצן עצמו הוא ניתז בזרם קר על העור. זה היה ממש נעים ומפתיע. חמצן שניתז בזרם סילוני אמור לחדור בקלות יותר לעור, לעודד יצירת קולגן, כי זה הדבר החשוב ביותר במראה העור, ולתת לעור מראה זוהר. מעבר ל-3 סשנים של התזות חמצן על הפנים ומחשוף במהלך הטיפול, הוחדרו לעור גם מסכות לחות ומסכה אחת ורודה וממש מוזרה שמתקשה על העור. שכבתי כל הזמן הזה על מיטת טיפולים מחוממת ולא האמנתי שכל הכיף הזה טרם הסתיים.

כשסיימתי את הטיפול נפגשתי עם חברה לסושי והיא אמרה לי שהעור באמת ניראה זוהר. הרגשתי טוב וניראתי טוב. כמובן שעל הטיפול הזה צריך לחזור אחרי פרק זמן מסויים. העור שלי הרגיש טוב, הוא היה ניראה פחות צמא, שזאת בדרך כלל הבעיה אצלי, שהעור עדין ויבש ואני שונאת לשתות הרבה מים, אבל כניראה שאני חייבת להתאמץ יותר.

photo (1) photo (5) טיפול החמצן ניראה כך: חצמן ניתז בזרם קר עם טיפות מקרוסקטפיות של מים מיוחדים מתוך צינור שקוף על העור. זה מעורר את העור וגם מאוד נעים ומתאים לכל גיל ולכל סוג עור.

Copy of טיפול חמצן  רונית רפאל  צילום   דני אופלינגר מאושר לשימוש-001 צילום: דני אופלינגר

ולגבי המתנות בפוסט ההוא, אז קיבלתי גם את מגזין קינפולק שקניתי לעצמי ותחתוני קלוין קליין מניו יורק. הנופש בספא במקסיקו יחכה קצת.

*את הטיפול קיבלתי במתנה ממרכזי “רונית רפאל”.

תגובות

  1. קיטלר, נהנתנית חסרת בושה שכמותך!
    אוהבים, בלקט והילד

    השבמחק
    תשובות
    1. הוי, כן!
      אני מתגעגעת אליכם מאוד גם :)
      אבל אתם מעבר להרי החושך.

      מחק
  2. אחד הטיפולים האהובים עלי.
    מעולה, מעולה, מעולה.

    השבמחק
  3. הטיפול עולה 990 ש"ח .
    לפי דעתך שווה את הכסף?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אנונימית, תודה על השאלה.
      באופן כללי, אני מאוד מאמינה שדברים יקרים נועדו רק למי שיש לו כסף וזה לא ה 990 ש"ח האחרונים שלו.
      מבחינת מה שמרגישים, משך הטיפול, ההשקעה במטופלת, האווירה וכל הסיטואציה, זה שווה.
      מה גם שהעור שלי טוב ונוח, כך שאני לא יודעת מהן הציפיות של כל אחת אחרת מהטיפול. אני מניחה שהכי טוב להתייעץ עם המומחים ברונית רפאל ולראות מהו הטיפול המתאים ביותר לכל אחת לפי צרכי העור שלה.
      מבחינה העלות כשלעצמה, זה אכן מאוד יקר.

      מחק
  4. אצטרך להסתפק בתענוג זול יותר, למרות שזה נשמע דיווין. או שכדאי שאתחיל לבקש לעצמי דברים גם כן, שבת אחגוג רבע מאה. אלוהים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מותק, המון מזל טוב!
      רבע מאה זה הכי הזמן לפינוקים.
      אוהבת אותך!

      מחק
  5. זה נשמע ממש מפנק ומסקרן... בחיים לא יצא לי לעבור טיפול כזה אבל המחיר כל כך יקר שלא בטוחה גם שיצא.. אבל אני חיה עם זה בשלום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני, כנראה, לא אוכל להרשות לעצמי כזה טיפול בזמן הקרוב או הרחוק, אבל החוויה הייחודית הזאת, היא אכן משהו שחשבתי שראוי לשיתוף.
      אני גם חיה עם זה בשלום :)

      מחק
  6. יוו זה נראה כ"כ כיף! רק שתדעי שלפני שבוע בדיוק, בחמישי בבוקר ראיתי אותך יושבת בבראסרי (נדמה לי), ואת כזאת רזה. הרבה יותר ממה שנראה בתמונות הבלוג. בכל מקרה, את נראית מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      את בטוחה שזאת הייתי אני? אני אכן ישבתי שם בבוקר בשבוע ההוא, רק לא זוכרת באיזה יום.
      תודה רבה :)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!