סלפי עם אור של בוקר

photo (49)היום התעוררתי במצב רוח נעים, בלי לחשוב על הולנטיינ’ס דיי. האמת היא שדי התפלאתי לגלות שכל מיני אנשים סביבי ממש מתכננים מה לעשות ביום הזה. מתכננים משהו רומנטי. בשבילי היום הזה תמיד היה יום הנישואין של ההורים שלי, אבל מאז ומעולם התעלמתי מהצד של קניית וציפיית קבלת המתנות. לא מקבלת את החג הזה כיום שצריך לקנות לכבודו משהו. בכלל, כמה שפחות לקנות, יותר טוב.

מצד שני, יום שמדברים בו על אהבה הוא יום שקשה להתעלם ממנו. קשה לא לחשוב עליו כשאנחנו לבד או כשאנחנו בזוג. כל אמצעי המדיה הופכים לורודים ואדומים ואני בטוחה שאם אצא החוצה, אראה גברים רצים הביתה עם זרי פרחים. זה נחמד לראות וזה לא נכון שאהבה צריך לחגוג כל יום. כל יום אנחנו נאבקים על הישרדות, ממהרים, לומדים, עובדים, נכנסים למיטה ונרדמים. זה נחמד לעצור לפעמים כדי לחשוב על אהבה.

אחת הסיבות שהחלטתי לכתוב את הפוסט הזה היא כי נתקלתי בטקסט הזה ב Refinery 29, על איך לדעת שאתם נמצאים במערכת יחסים עם ה”אחד” או ה”אחת”. יש שם המון דברים נכונים והיה גם כיף לקרוא. ממליצה גם לכם.

והתמונה היא כי היה בוקר כיפי שלא רציתי שיגמר. וזהו. והיה אור יפה.

 

ואם כבר מדברים על אור יפה, נזכרתי בתמונה הזאת. צילום:  אביעד זיסמן.34

ועוד דבר, החלטתי להסתפר. בא לי קרה.

שיהיה סופ”ש גשום, רומנטי ונעים.

תגובות

  1. את פשוט משובחת לאחרונה ואני אוהבת את הפוסטים האלה שלך מאוד.

    השבמחק
  2. יפה לך אור של בוקר :)
    לגבי הולנטיינ'ס, עד כמה שזה באופנה להפגין ציניות כלפיו ואפילו שאני לא ממש עושה משהו מיוחד בו אף פעם, מסכימה איתך שזה דווקא נחמד שיש יום שמאלץ אותך לחשוב על אהבה.
    שיהיה לך סופ"ש נהדר ויום אהבה שמח!

    השבמחק
  3. פוסט מקסים! את כותבת נהדר ונראית מהמם! אני אישית נגד המסחור של האהבה והקפיטליזציה של הרגשות ובלי קשר אוהבת לקבל מתנות בכל עת

    השבמחק
  4. אני אוהבת מאוד את הכתיבה שלך בפוסט הזה. רכה כמו האור שמחמיא לך.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!