Facials לממהרות - טיפולי פנים קצרים של דרמלוג’יקה

PC020188 אני לא יודעת אם זה האריזות המינימליסטיות, הניקיון העיצובי ופילינג האורז שגורמים לי להאמין שהמוצרים של דרמלוג’יקה הם בין הטובים בעולם, אבל זה מה שאני חושבת נכון לעכשיו ובכל פעם שיוצא לי לנסות מוצר חדש של החברה אני לא מתאכזבת. בערך פעם בשנה דרמלוג’יקה מקיימים מפגש בלוגריות שבו מציגים מוצרים חדשים או מספרים על המותג ואני חושבת שבכל פעם אני מגלה משהו חדש ומרתק. אני לא ממש אוהבת לנסות דברים חדשים, יותר נכון, אני לא ממהרת לנסות כל דבר חדש שיוצא, אבל את המוצרים של דרמלוגקיה אני מחכה לנסות.

אז לפני כחודש הוזמנתי למשרדי החברה כדי לחוות שתי חוויות קצרות וכיפיות של טיפוח פנים ולשמוע עוד קצת על המוצרים. גיליתי שבדרמלוג’יקה לא משתמשים בכל מה שעושה לעור שלנו רע, וזו אחת התכונות האהובות עליי במוצרי קוסמטיקה. יש תחושה כי המוצרים מביאים איתם איזשהו ערך אמיתי לעור שלנו במקום אריזות מגניבות וריחות נעימים וסיפור פרסומי מטורף. הם באים לעשות את העור שלנו נעים וכזה שירגיש טוב והמוטו של החברה הוא ”עור בריא הוא עור יפה” ולכן בריאות העור היא החשובה פה. מכל מי ששמעתי שמשתמשת במוצרי דרמלוג’יקה, יש לכל אחת לפחות מוצר אחד שהיא לא יכולה בלעדיו. אני לא יכולה בלי ה SPF Buster 50, קרם הגנה בשפורפרת שבקיץ אני לא יוצאת בלעדיו מהבית. יש לו ריח נעים של צמחים ולא הריח הרגיל של מקדם ההגנה וכמובן פילינג האורז, עליו אכתוב  קצת בהמשך.

בקיצור, בדרמלוג’יקה לא משתמשים בחומרים הבאים: לא משתמשים בפראפין ושמנים מינרליים המופקים מנפט גולמי, לנולין, חומר שומני המופק מצמר הכבשה, אלכוהול שעוזר אמנם לכווץ נקבוביות, אך מוריד מהעור את החומרים המגנים עליו וגורם להתייבשות, חומרי ריח מלאכותיים ולא חומרי צבע שמעוררים גירוי. המוצרים של דרמלוג’יקה מגיעים בריחות ובצבעים הנוצרים כתוצאה של עירבוב החומרים מהם נרקחים המוצרים. המוצרים נארזים באריזות לחיצה ושפורפרות כדי למנוע מגע ידיים וחמצן, מה ששומר על המוצר לאורך זמן ואני כבר אמרתי שהאריזות של דרמלוג’יקה הן מינימליסטיות שמשדרות “באנו לעבוד” וזו אחת הסיבות הנוספות שאני מאמינה בהם. טוב, אני גם אוהבת במיוחד מוצרים באריזות לבנות.

PC020185 אני, יאנה ושוש מבלות על ה – Skin Bar.

Skin Bar - אז אחרי הפרטים הטכניים אגיע לחוויות. החוויה ראשונה שעברנו היא ה- Skin Bar. חוויה קצרה של התאמת מוצרי טיפוח של דרמלוג’יקה דרך חוויה אישית. מנהלת ההדרכה ביקשה מאיתנו לנקות את הפנים. ולאחר מכן בדקה את העור שלנו כשפנס לראשה. נשמע משעשע אבל, אבל די כיף.

PC020169  אדים על פניי במהלך תהליך הניקוי.

PC020181 מצב העור שלי נבחן ע”י מנהלת ההדרכה של דרמלוג’קה בתהליך שנקרא Skin Mapping כדי לזהות את כל האיזורים הבעייתיים של עור הפנים שלפעמים מצביעים על בעיות גופניות נוספות.

PC020189 אני ויאנה עושות פילינג אורז. פילינג אורז זה המוצר האהוב עליי של החברה. תפקידו למנוע הצטברות מלנין ויצירת כתמי שמש על העור. מי כמוני צריכה לחשוש מזה ובכל קיץ זה מוצר חובה אצלי בשגרת הטיפוח.

לאחר ניקוי מעולה של הפנים אנחנו ניסינו חומרי לחות לעור בהתאם להמלצת המדריכה. דרמלוג’יקה מציעה מגוון רחב של קרמים ותחליבי לחות לכל סוגי העור, כולל קרם לחות עם גוון, אותו אני ניסיתי ואהבתי, אבל אני מניחה שהוא יתאים יותר לקיץ, עכשיו העור שלי כה לבן, עד כדי שהוא כחול וזה הגוון האהוב עליי בחורף.

ה Skin Bar מאפשר בעצם לנסות את המוצרים לפני הקניה כדי לא לקנות מוצרים שלא נעימים או מתאימים לעור שלנו. חוויית הקניה הזאת מתאפשרת במגוון נקודות ברחבי הארץ ומתוכננת להיות מוצעת בקניונים בחלל הפתוח.

טיפולי MicroZone - לאחר החוויה הראשונה, שהיא אמנם כיפית, אבל זה משהו שעשינו לעצמנו, עברנו למשהו מפנק יותר. טיפול פנים זריז של 20 דקות. הרעיון מאחורי זה היא האופציה לגרום לעור שלנו להרגיש ולהיראות טוב בלי לקבוע מראש ובלי להקדיש לכך הרבה זמן, כי בקצב החיים שלנו וגם כי יש להודות שטיפולי פנים זה די יקר, אנחנו לעיתים מזניחים את עניין טיפולי הפנים ולא את כל מה שהעור שלנו צריך אנחנו יכולולת לעשות לבד בבית. אז במסגרת הקונספט המהפכני הזה אפשר לעשות טיפול זריז, כיפי וקליל כל כמה שבועות ולא להכינס להוצאות קיצוניות.

הטיפולים הניתנים במסגרת ה – MicroZone הם: פילינג מהיר, טיפול לעיניים, הוצאת פצעונים, שחרור שחורים, שיקום שפתיים, שיקום ידיים וטיפולי עור לגברים עם עור בעייתי. עלות הטיפולים הינה 180-150 ש”ח והם נמשכים  20 דקות ומאוד, מאוד כיפיים. אחרי הטיפול הקצר שלי הרגשתי מעולה והעור שלי ניראה נפלא.

PC020193 זאת אני במהלך הטיפול. הטיפולים מבוצעים ע”י קוסמטיקאיות מקצועיות של דרמלוג’יקה בתנאים ממש נוחים. טיפולים אלה יתאפשרו גם הם בקניונים ובמקומות שקל להגיע אליהם בלי לקחת חצי יום חופש.

אם כבר התחלתי את הפוסט הזה בצורה יסודית, אני גם אסיים אותו כך. מצורפת רשימה של נקודות מכירה וטיפולים של ד’רמלוג’יקה בקניונים במרכז הארץ. ניתן להיכנס אליהם מבלי לקבוע תור.

HAPPY HOUR  - הרצליה קניון שבעת הכוכבים

I SPA EXPRESS  - מבשרת ציון קניון הראל

I SPA EXPRESS  - מודיעין מכבים רעות קניון עזריאלי מודיעין

I SPA EXPRESS  - נתניה קניון עיר ימים

איריס דרור - קרית אונו   קניון קרית אונו

ADI MEIR GLOBAL  - תל אביב קניון רמת אביב

Femme Clinic  - תל אביב קניון רמת אביב

PURE WHITE  - תל אביב דיזינגוף סנטר

HAPPY HOUR  - תל אביב דיזינגוף סנטר

KREDO  - הרצליה קניון ארנה

SKIN PLACE  - גבעת שמואל קניון גבעת שמואל

PC020164 אז זהו. זה היה ממש מפנק. תודה רבה לדרמלוגקיה על החוויה.

תודה רבה לשוש גרינברג על התמונות.

אשמח לשמוע אם מי מכן ניסתה את זה ואיך היה.

נשיקות,

ספי

תגובות

  1. כל כך הרבה דברים ב-20 דקות? זה גורם לי לתהות מה ההבדל בין הטיפול הזה, לטיפול החמצן של רונית רפאל, גם עליו כתבת. מה להרגשתך היה יותר "רציני"?

    חלפת פעם על פני ברחוב, על האופניים, וכמעט קראתי בשמך אבל חששתי שתבהלי ותפלי :-) את חמודה במציאות כמו בתמונות! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אנונימית יקרה.
      זה רק אחד הטיפולים ברשימה שמתמקדים בו בעשרים דקות.
      זה אומר שאם יש לך קצת נקודות שחורות, או שאת מרגישה שחסרה לחות לעור, אפשר לקפוץ לטיפול ממוקד של עשרים דקות.

      טיפול החמצן של "רונית רפאל" הוא משהו אחר. הוא עולה מאות רבות של שקלים, הוא נמשך כשעה וחצי והוא מכיל בתוכו טיפול אנטיאייג'ינג, מסכות והחדרת המון לחות לעור.
      אני מניחה שכל אחת מרגישה מה היא צריכה יותר. לדעתי, לעור צעיר ויחסית לא בעייתי גם טיפול פנים של עשרים דקות יכול לעשות את העבודה. אני אכן הופתעתי לגלות כמה זה כיף גם כשזה קצר.
      מי שיש לו זמן וכסף כמובן שזה הרבה יותר "רציני" לעבור את טיפול של "רונית רפאל", גם בגלל התזות החמצן. זה די מיוחד ומגניב.

      מחק
  2. המוצרים שלהם פשוט מעולים!
    ביננו, עם פני חרסינה שלך את לא צריכה את זה, אבל נראה שהייתה לכן חוויה נעימה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דרלינג,
      תודה על המחמאות, אבל כל עור צריך לחות, ליטופים ולנקות טוב, טוב כדי לשמור עליו.
      נשיקות.

      מחק
  3. עוד לא יצא לי להשתמש במוצרים שלהם, ואני כל כך סקרנית..
    נראה שעברתן טיפול מהנה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי הי,
      המוצרים מעולים ממש, בעיקר קרמי הלחות והקרמים נגד שמש. אני מאוד אוהבת.

      מחק
  4. אני משתמשת במוצרים של דרמלוג'יקה עוד מתקופת הצבא, שזה יוצא משהו כמו 5 שנים כבר. אני מאוהבת במוצרים שלהם.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!