שבוע האופנה בתל אביב

מה יש לומר עליו שעוד לא נאמר ולא סוכם. בשביל לא להעיק עליכם עם תכנים מתרגשים ומתלהבים על איך היה, אני רק אומר שהמעצבים היו מעולים, התצוגות היו טובות, רציניות מקצועיות ומלאות השראה. את גינדי אני לא אוהבת, לא את הפרוייקט הענק וחסר הטעם התכנוני שעתיד לקום בעירנו היפה ובטוח שלא את הרעיון של עוד קניון, כאילו שאין לנו מספיק מהם, ועוד כאשר עזריאלי מזדקר לו במרחק הליכה קצר משם. זהו ועכשיו התמונות.

photo2 הלוק היפה והעדין של Comme il faut

photo15 נועם פרוסט בפינאלה של Comme il faut

photo4 נשים בלבן עם זרי פרחים ב Comme il faut

photo12 רוגע מושלם עם סנדלים שטוחים אצל דורין פרנקפורט

photo11 הפינאלה של דורין פרנקפורט – שלמות נינוחה ותל-אביבית

photo8 גווני החורף הבא מתוך קולקציית חורף 2015 של סמפל. אהבתי את החצאית

photo6 אורבניות נעימה בדגם מוצלח של גדעון וקארין אוברזון

photo5 מפתח צוואר וכתפיים מושלמים בשמלה אדומה של גדעון וקארין אוברזון

ניראה כי הבשורה לקיץ הקרוב זה גזרות נשיות מינימליסטיות ומקסי ארוך צבעוני ומתנפנף. מאוד משמח אותי שלמעצבים התל אביבים יש את הטאץ’ הזה של אורבניות נינוחה, בדיוק כמ ושאופנה תל אביבית צריכה להיות. אנחנו לא רצים פה על עקבים בין מוניות, אנחנו יורדים באופן רגוע עם השדרות לים בכפכפים וסנדלים שטוחים. כך אני מדמיינת את הערי הזאת בקיץ ובא לי שמלת מקסי דקיקה וצבעונית שחושפת כתפיים ומתנפנפת בין הרגליים.

עוד דבר אחרון על שבוע האופנה. מצטערת שאני לא יכולה להתלהב מההפקה ומהמארגנים, אבל זה שהם נותנים במה ומאפשרים לזה לקרות זה יפה, חבל רק שבעולם שלנו לא ניתן לנתק את האופנה והעשיה הכה עדינה והמבורכת הזאת מתחום הנדל”ן.

נשיקות.

תגובות

  1. אנונימי28 מרץ, 2014 01:32

    יו ספי את כל כך מגניבה! כאילו וואו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה.
      ואם זה בציניות אז זה גם בסדר.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!