חצאית של היפית

aaDSC_0055saaDSC_0024sחצאית ארוכה עם הדפס בשורות היא תזכורת ישירה לבדים תוצרת הודו. אם יש על החצאית הזאת פילים, אז היא היפית, כך נאמר לי, אבל על החצאית הזאת אין פילים והיא עדיין משדרת את החופש הזה של חצאית היפית. יש לה גומי במותן ושני שסעים, אחד מכל צד, כדי שיהיה נוח לנוע בה. היא מציעה חופש מתנפנף, כמו שבגד קיץ אמור להציע.

כשבחרתי את החצאית והגופיה, ידעתי שאני נוסעת לזכרון יעקב, לבקר ביקב של חברים, לשתות יין ובעיקר להינות מהיציאה אל “מחוץ לעיר”, דבר די נדיר עבורי. לא ידעתי שלבית וליקב יש פרדס עם עצים מלאי שסק, עצי זית ושקט מופתי של כפר. ישבתי לי תחת עץ השסק, אכלתי פירות ישר מהעץ וחשבתי שזה יהיה נחמד לא לחזור הביתה.

החצאית, שוב אני חוזרת אליה, היא בכלל ניסיון שלי לחזור וללבוש את מה שהיה “אופנתי” בשנות ה-90, וכך גם קראו לזה. מה שהיה באופנה אלה חצאיות מקסי צבעוניות, עם שסעים ו”גופיית ספגטי”, בעיקר בשחור או בצעי פסטל. מעל לגופיה לבשתי ג’קט ג’ינס, אבל היה חם והוא לא הצטלם. בכל מקרה, הרגשתי הכי קלי טיילור מ”בוורלי הילס 90210”,  מה שעשה לי חשק להציץ שוב בסדרה הזאת, אבל לצערי, למי יש זמן. אז זו אני בפרדס בשנת 2014, לובשת את מה שהיה אופנתי בשנות ה-90 וזה לגמרי עובד גם היום. כל מה שהיה בניינטיז עובד גם היום, אפילו שאנחנו חושבים שזה היה עשור לא משמעותי מבחינה אופנתית.

aDSC_0005saDSC_0117saaDSC_0077Sלבשתי: חצאית וחולצה twentyfourseven, משקפי שמש מאירוקה, נעליים של בנסימון.aDSC_0107s

נשיקות והמשך חופש נעים.

לבשו משהו משנות ה-90.

זה די נעים!

תגובות