דברים של קיץ – קצת על טיפוח והתנגשויות הדפסים

אני לא באמת יודעת על מה רציתי לכתוב בפוסט הזה. הכנתי המון חומרים, חשבתי לא מעט ולבסוף החלטתי שזה הכל יותר מדי ועדיף לצמצם. בכלל, קיץ הוא מושג קשה לצמצום. בחורף הכל מינימליסטי ובקיץ רוצים הכל והרבה מהכל. הפיתויים מסביב קשים, אבל אני הבנתי מה בדיוק אני צריכה. מסתבר שיש כמה דברים שעוד חסרים לי. למסקנה הזאת, לגבי החוסר, הגעתי אחרי שבחנתי את מה שכבר יש. ואכן יש חוסר, אבל גם עודף. עודף של קיץ והתנגשות של פרינטים.

photo3 (1) הזוג הזה הולך להיות מצולם עליי יום אחד, כשיהיה שוב חם. יראו לי את הרווח הדק של שבין המכנסיים הגבוהים לחולצת בטן. הרווח הזה שממש מרגש אותי ומציג לנו את חולצת הבטן של הדור החדש. אבל בינתיים הפרינטים האלה שהם תמצית ועומס קיצי בו זמנית זה מה שהכי בא לי ללבוש. והם סתם מונחים על השולחן.

המכנסיים נקנו אי שם בתחילת שנות ה-90. אני קוראת להם “מכנסי צייד הקרוקודילים”, כי הם אקזוטיים וטרופיים והם פשוט מושלמים עם חולצת האננסים החדשה שלי מ”ברשקה”. האננסים אמנם גיאומטריים ואינם ריאליסטיים, אבל החולצה הזאת משמחת אותי. בכלל, ברשקה, האחות הקטנה של זארוש, התבררה כחנות עם החולצות עם הפרינטים הכי כיפיים, טרופיים ומעוררי חשק לחופשה. השנה יש להם קולקציה באווירת ברזיל, אני חושבת שהצליח להם. ושכחתי לכתוב שאת המכנסיים האלה הייתי לובשת למסע צייד קרוקודילים, רק בלי הצייד.

photo2 (2) המכנסיים האלה מסבירים את הסיבה שאני די שונאת לעשות קניות בשנים האחרונות ואם בא לי שופינג, אני קופצת לשוק הכרמל (היום קניתי נקטרינות צהובות, טופו, זוקיני וחלב קוקוס). אני הבנתי שתעשיית הטקסטיל הפכה לכזאת שרק בגדי מעצבים ובכלל בגדים יקרים מאוד, מאוד זוכים להיות תפורים מבדים שאני אוהבת לגעת בהם. בדים שעיקרם כותנה, פשתן ועיבוד פשוט, אך עם זאת מעורר ביטחון בעמידות הבגד. רוב הבגדים שאנחנו קונים ברשתות וגם אצל רוב המעצבים הישראלים אינם מעוררים בי את הביטחון הזה. חוסר ההנאה שבמגע עם בגד מונע ממני את ההנאה בשופינג. המכנסיים האלה תפורים מבד שעשוי מ 65% כותנה והם איתנו כבר עשרים שנה. פעם, כל הבגדים נתפרו מבדים איכותיים. טוב, זה היה פעם.

ועכשיו על עוד משהו חשוב בקיץ. מוצרי טיפוח שאני אוהבת עכשיו. אני אוהבת אותם כי יש פה התאמה מושלמת שלהם לזמן. הם קיציים, נעימים, בעלי ריח נעים ובכלל, הם הניסיון שלי ליצירת מינימליזם קיצי מתוך כל העושר.photo7 (1)  AHAVA - Active Moisture Gel Cream קרם הלחות האולטימטיבי לימי השרב. אני משתמשת בו בערב ואחרי הצהריים מאחר והוא אינו מכיל מסנני קרינה. הריח שלו בין הנעימים ויש בו משהו שמזכיר בריזה מהים. בכלל, הוא מכיל המון לחות ואמור לכלוא אותה בעור להרבה שעות. העור שלי שותה אותו בצמא רב בכל שימוש.

קרם נגד שמש לפנים של La Roche-Posay – קיבלתי אותו להתנסות בשנה שעברה, אבל היו לי כל כך הרבה שהשארתי אות וסגור והתחלתי להשתמש בו השנה. הוא מספק תחושה נעימה ולא שומנית לאחר המריחה. מומלץ מאוד.

Beach Mascara של Soft Touch – מסקרה עמידה במי ים ובריכה שהאריזה שלה מהממת. זה הדבר הכי חשוב. אני שונאת מסקרות עמידות במים, אבל פעם בכמה זמן צריך אחת כזאת. בעיקר למסיבות בריכה, כי יכול להיות די עצוב לצאת מהימים עם עיגולים שחורים של מכשפה. הקסם הצבעוני עולה כרגע 59 ש”ח בפארמים. קצת שמחה וצבעוניות לתיק האיפור לכל מי שלא משתמשת במסקרה עמידה בשאר עונות השנה.

דיאודורנט לימון ולואיזה מבית לאוקסטין – התאהבתי בו בשנה שעברה בפריז ומאז כבר קניתי עוד אחד. מדובר בדיאודורנט ללא אלומיניום, אלכוהול ופרבנים, כך שהוא בריא יותר מדיאודורנטים רגילים. הריח שלו נפלא, אבל בימי החמסין החמים הוא יצטרך תגבורת למי שמזיעה יחסית הרבה. אני שמחתי לחזור ולהריח את עצמי מזיעה לפעמים איתו,  גם אם זה רק זכר לזיעה כי הוא טוב רוב הזמן. פשוט זה ניראה לי די מופרך לשכוח שיש לנו ריח גוף.בשנה שעברה קניתי אותו כי התחלתי לפתח רגישות לדיאודורנט דאב שאהבתי שנים. מאז שאני עם הדיאודורנט הזה, האלרגיות והגירודים בבית השחי נעלמו. אפשר להשיג באתר

בושם – Brit Rhythm by Burberry – הוא מתוק כמו מסיבה בקיץ ביום לח. יש בו משהו מאוד סקסי ולמרות שזה ממש לא הסגנון שלי, אני מחבבת אותו. אוהבת גם את הבקבוק שלו. הוא די בושם של לילה. זהו.

לק – Eternal Optimist של ESSI – לק שסיוי, חברה שלי, קנתה לי פעם. בגלל המשיכה הפתאומית שלי ללקים הקרובים לצבע הגוף, אני הולכת להשתמש בו הרבה בקיץ. אני מרגישה שכל הזוהרים הם יותר מדי בשבילי וזה לא ממש עושה לי שחק להסתןבב עם ציפורניים בצבע ניאוני, בשביל זה יש בגדים.

אני חושבת שזה עיקר הדברים שאני משתמשת בהם כרגע. כל החום הזה עושה חשק למינימליזם והקיץ, קשה להיות בו מינימליסט. ניראה מי ינצח, הקיץ או המינימלזים.

נשיקות

תגובות

  1. אני לגמרי איתך בנושא הבדים. בגלל זה אני אוהבת לקנות בחנויות יד שניה. כל פעם שאני ממששת משהו באחת הרשתות אני מרגישה שעוד רגע והוא מתפורר לי בידיים...
    וההדפסים כאלה מקסימים, גם שילוב הצבעים הלנצח ילדותי של ורוד וצהוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי.
      למרות שהיום כמעט וקניתי קימונו מפוליאסטר ממוחזר ב H&M. היה בו משהו מבטיח וזה נחמד שזה משהו שעשוי מפסולת אנושית. אבל לרוב, הבגדים לא מרגישים טוב ולקנות בחנויות יד שניה זה רעיון מעולה במקרה הזה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!