פעם ראשונה בביוטי סיטי

אף פעם לא הלכתי לאירוע הזה מעולם ואני חושבת שהוא מתקיים מזה שמונה שנים ואולי אפילו יותר. פעם בשנה רשת סופר פארם חוגגת באירוע ענק את עולם הקוסמטיקה. לא יודעת אם יש בזה צורך, אבל ניראה כי תחום האיפור והטיפוח מושך לא מעט בנות. אולי זה האריזות הקטנות ויפות שמעודדות אותנו לקנות עוד ועוד, התקווה לעתיד טוב יותר, הרצון להיות יפות, או סתם שיעמום. השנה הביוטי סיטי תוכנן באווירת יפן ואני מחבבת מאוד כל מה שיפני. בתור מי שביקרה באירוע לראשונה, זה ניראה מאוד מרשים, בעיקר כשיפניות מחופשות ל – Harajuku Girls מתרוצצות מסביב וניתן להבחין גם בבחורות עטויות קימונו ואווירה כללית אפלולית ומעניינת.

האירוח שלי בביוטי סיטי החל עם פרזנטציה של חברת האיפור והטיפוח הצרפתית Clarins, החברה החדשה שאני אוהבת בימים אלה. התנדבתי שיאפרו אותי וקיבלתי איפור ערב קיצוני בידי מאפר החברה.קיצוני כי אני כמעט ולא מתאפרת, אבל היה נחמד ומפנק. קיבלנו לא מעט מתנות, אבל הדבר הכי שווה שם כרגע זה המייק- אפ החדש הנעים והעדין והשקוף, שלא קניתי לצערי, והסומק החדש בקרם שיש לו צבע פיצ’י מהמם ואריזה מהפנטת – תמונה בהמשך.

קלרינס ביוטי סיטי 2014 צילום נמרוד סונדרס (46) (Custom)

קלרינס ביוטי סיטי 2014 צילום נמרוד סונדרס (57) (Custom) צילום: נמרוד סנדרס

photo11photo5 photo7 photo1 הילה ויאנה יפות באדום

photo9 יש שם גם סבונים בריח תות

בדוכן המהמם והמאור של Clarins יש מבצעים ואת כל הקולקציה החדשה של האיפור לקיץ הקרוב שכוללת המון מוצרים שמאירים את עור הפנים והכל נורא יפה ועדין וזוהר. אני קניתי את הסומק שלא יכולתי להפסיק לחשוב עליו. יש לי בעיקר חולשה למסקרות וסמקים, אז את זה הייתי חייבת.

photo3 (2) הוא פיצ’י, וזוהר. אפשר למרוח אות ועם האצבעות וגם על השפתיים. לכל הממהרות שלא אוהבות הרבה איפור, כמוני. זה מוצר מעולה. ממש התאהבתי בו. יש לי גם חולשה לאריזות מוזהבות.

בכלל, יש מבצעים בכל הדוכנים ואם לא כתוב שם במפורש, אז כדאי לשאול. ברבלון מציירים אותיות יפניות באיפור גוף ובאיזי מיאקי מקבלים תיק למחשב במתנה על קניית בושם.

ואם רוצים עוד משהו מארץ השמש העולה, פרשנויות של מעצבים ישראלים לקימונו היפני.

ביוטי סיטי טוקיו תצוגת אופנה צילום אלירן אביטל (34) (Custom) ביוטי סיטי טוקיו תצוגת אופנה צילום אלירן אביטל (33) (Custom) (Custom) ביוטי סיטי טוקיו תצוגת אופנה צילום אלירן אביטל (26) (Custom) (Custom) ביוטי סיטי טוקיו תצוגת אופנה צילום אלירן אביטל (24) (Custom) (Custom) צילום אלירן אביטל

photo10 מציעים לכם בסך הכל קצת אסקפיזם ומיזוג אוויר באריזה קצת אחרת.

ביוטי סיטי מתקיים 1-4 ליולי בגני התערוכה.

תהנו!

תגובות

  1. נשמע שזה אירוע מוצלח מאוד.. הסומק של קלרינס נראה מהמם, גם אני חושבת לקנות אותו כבר תקופה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת מעולה!
      אני מאוד אוהבת.

      מחק
  2. אמרתי לך כבר ואומר זאת שוב - איפור העיניים לא פחות ממושלם עליך. מיאו.

    השבמחק
  3. איך נקרא הסומק ומה מספרו? תודה :)

    השבמחק
  4. בטח, שימי את התמונה שלי ליד הבחורה הכי רזה ויפה (אחרייך, כמובן) בביוטי סיטי.
    בקטנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בלק קט מהממת בכל מצב, בעיקר בשמלה אדומה!
      היה כיף, למרות שקצת קצר.

      מחק
  5. את נראית מדהים באיפור הערב של קלארינס.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, יקירתי.
      זה לא קורה כל יום וזה באמת יצא מוצלח בזכות המאפר המהמם והמוצרים הממש מוצלחים שלהם.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!