לא אסקפיזם

לחשוב, לדבר, לכתוב ולחיות את המלחמה זה בלתי נמנע בימים אלה. כל מייל שאני מקבלת מתחיל בהתנצלות על זה שמעיזים להטריד אותי בימים אלה. מרגיש כאילו צריך לחשווב לעסוק רק במלחמה וכל עיסוק אחר אין לו מקום. זה משונה, כי אנחנו הולכים לעבודה אוכלים, מבשלים, מתלבשים ועושים את כל הפעולות היומיומיות האלה גם מאז החל המבצע וגם בכל יום אחר. אז הפוסט הזה הוא לא למטרות אסקפיזם, הוא פשוט סתם ככה כי בא לי לשתף אתכם בכל מיני דברים יפים ואל תקבלו את הפסקה הזאת כהתנצלות על זה שאני מעיזה להטריד אתכם בעניינים שהם לא ענייני מלחמה.

היום העיר ריקה וזה מרגיש כאילו כולם נסעו לוקאנס בכפר ושכחו אותנו בעיר. הכל יפה וחם, רק ריק יותר. אני ממש נהנתי מזה. יש תחשוה של חופש. היום גם הזמנתי שתי שמלות זולות מאסוס, משהו שלא עשיתי המון זמן. הלכנו לשוק ולשתות קפה ברחוב שלנו ואז לאכול חומוס ברחוב שלנו עם חבר ואז בחזרה הביתה. לראות סרטים ולהיות במחשב.

במחשב מצאתי לעצמי קצת זמן לבהות בבגדים. אמרתי בשבוע שעבר למישהו בשיחת חולין שנערכה בפתיחת תערוכה שאני כבר לא מתענינת באופנה ושזה משעמם אותי, אבל מצאתי משהו יפה ולא משעמם בשבוע אופנת הקוטור שמתקיים עכשיו בפריז. אולי חיפשתי למצוא משהו יפה, אולי זה מקרי שאהבתי את מה שמצאתי. בעת הדפדוף בסטייל.קום ראיתי גם דוגמנית חדשה שכדאי לאהוב. מצאתי אותה בתמונות מהתצוגה של שאנל. קוראים לה Kati Nescher ווהיא גרמניה.

244734-800w 244732-800w 244735-800w מתוך: online.wsj.com

june 2014 קולקציית הקוטור של וויקטור אנד רולף, כולה באדום מכאן. היא כמו חלום תמים ומדמם. אריזת מתנה משונה ופלאפית.

june 20141הקולקציה של שאנל היא הכי קז’ואל קוטור. אהבתי את הנעליים, את הגזרות ואת המכנסיים הקצרים מתחת למעיל ואת הצבעים. מכאן

june 20142 ואת שתי השמלות האלה מקולקציית הקוטור של ולנטינו אני פשוט רוצה לעצמי. מכאן

בזמן שהייתי בבית ראיתי אתמול והיום שני סרטים שעוסקים במיניות של בני נוער. שניהם מאוד שונים למרות שהם מתרחשים בפרברי ניו- יורק. את הסרט הראשון הכרתי לראשונה לפני שנה בפריז. לקחת את הפוסטר שלו איתי הביתה ותלוי על הקיר בדירה שלי. לסרט השני נחשפתי במקרה. אני לא יודעת למה הם עניינו אותי, אבל קצת בא לי לעצור את הזמן. לחכות לפני שאהיה חייבת לקבל החלטות חשובות. אויל זהכבר מאוחר מדי בשבילי לחכות וכבר הייתי צריכה להחליט, אבל תיראו את הסרטים. לא משנה באיזה גיל אתם. דקוטה פנינג גם עשתה לי חשק לשיער בלונדיני ממש בהיר ואהבתי את המלתחה שלה שכאילו יצאה מהרשת האמריקאית האהובה עליי Madewell

תגובות