במקום לראות חדשות ולקרוא בפייסבוק

אני באמת לא יכולה יותר עם עודף המידע, הפרשנויות והשמועות שמופצות. זה עושה לי רע ברמות שהגוף שלי רועד ולא בא לי לאכול ואני שוכחת לשתות. אני רוצה לראות דברים אחרים. ורוצה שכל הרוע יפסק. אז מצאתי כמה דברים נחמדים.

אף אחד מהסרטים שכאן עוד לא ראיתי, אבל אני רוצה לראות אותם ומקווה שזה גם יקרה.

פוסטר עם בריכה והשחקנית האהובה עליי ממד מן. הטריילר ניראה משונה ואני מקווה שגם הסרט. קומדיות רומנטיות זה כבר מזמן לא ז’אנר מוביל בקולנוע הממוסד ודווקא הקולנוע העצמאי המאריקאי עושה את זה מעולה. את זה ודרמות התבגרות.the-one-i-love-poster

עושה חשק לבריכה תכלת עתיקה כזאת מאבן ועם פילטר של היפסטרים.

זה ניראה כיף עם קיירה נייטלי

וזה ניראה כיף של סטיוארט מורדוך מ”בל אנד סבסטיאן” והשיר הכי מתוק ששמעתי בחיים.

זהו.

נשאר רק לחכות שניתן יהיה לראות את כל זה. ושכל הרוע יגמר ומהר.

תגובות

  1. היי ספי, תודה על ההמלצות. ראיתי בעקבות ההמלצה שלך בפוסט קודם את הסרט עם דקוטה פנינג וזה הסיח את דעתי לכמה שעות. גם אני מקווה שהרוע יגמר מהר ונזכור לשתות. שיהיה שקט.
    הילה

    השבמחק
    תשובות
    1. הי הילה, אני שמחה לשמוע.
      לצערי, הסרטים האלה עדיין לא ממש יצאו וגם הרוע לא נגמר.
      נקווה שדברים טובים יבואו בקרוב.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!