שמלת החתונות שלי

בעיר.

יש שני דברים שאני אוהבת בחתונות.  אחד, זה כשהן מתקיימות בחו”ל וזה תירוץ לטוס מכאן לקצת גם כשאין כסף ושני, זה שאפשר ללבוש שמלה אהובה וממש לא יומיומית לכמה אירועים. לבשתי את השמלה הזאת ביוני לחתונה של ליאת בגרמניה וגם ביום חמישי הארחון לחתונה ממש כיפית ונעימה בקיבוץ ניצנים. הייתה בריכה, אבל אף אחד לא קפץ, גם המשלה הזאת לא ממש מאפשרת התנהגות אינה מאפיינת “ליידי”.IMG_5465IMG_5468 בכפר.

עד שהגענו לניצנים השמש כבר שקעה ויצאו תמונות מגורענות. זה נחמד. גם הבתים היפים והקטנים בקיבוץ חמודים ובכלל, להתחיל את יום חמישי מחתונה התגלה כ דבר חיובי שמאריך את חוויית הכיף של הסופ”ש. אבל עדיין, אני מאמינה שלי יש מזל עם לתונות. החברים והקרובים שלי עושים את זה בכיף, בצורה מיוחדת, נעימה ורגועה. חשבתי על זה כשבדרך לניצנים חלפנו על פני אולמי “טרוייה”, חלל אירועים מצועצע ומזעזע בעייני. אני מעדיפה דשא של קיבוץ ובריכה.IMG_5476 IMG_5482החלטתי הפעם על אאוטפיט בהיר ואביבי לקראת סוף הקיץ. אני אוהבת את הגב השקוף של השמלה ולא צריך ללבוש חזיה.קניתי אותה בסוף החורף ב ZARA, ידעתי שאזדקק לה בקיץ.  בחרתי לשלב סנדלים צהובים של שני בר, שהחנות שלה נמצאת ברחוב שלי. עברתי יום אחד ונכנסתי. הם היו סמפל במידה שלי ואחרי מיקוח קצר, הם היו שלי במחיר נוח. המעצבת מציעה למכירה סנדלים דומים לשלי שנכנסו לבסוף ליצור, אבל הם לא מעור לקה. אני אוהבת את שלי צהובות ומבריקות.

נשאר לחכות רק לסוף עונת החתונות ולחורף.

שנה טובה לכולם!

תגובות

  1. יואו, טרויה זה מפגן של טעם רע ברמות לא הגיוניות. מעולם לא הייתי בפנים, אבל זה בטח קאלט מטורף. וחתונות ליד הבריכה של הקיבוץ זה באמת כיף. גם לי יש זכרונות טובים מאחת כזאת :)

    למה השמלה לא מאפשרת התנהגות שאינה ליידי-לייק? היא דווקא נראית קלילה וזורמת, לא איזה משהו חונט וצמוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונתי בעיקר שאי אפשר לקפוץ איתה לבריכה ככה סתם כי היא פשוט עדינה מדי ולא תעמוד בזה.

      מחק
  2. השמלה מהממת!
    ולך יש יופי קסום כזה של פעם.

    תמי.

    השבמחק
  3. אין לי שום רצון להתחתן כרגע, אך אני חולמת על חתונה בדיוק כזאת על שפת ברכה.

    השמלה מקסימה.
    גם אני תמיד ממחזרת שמלות (ל)חתונה. זה כל כך מעשי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!