שיער חדש וסתיו

בישראל אין באמת סתיו, זו רק תחושה שמתעוררת כשנהיה קצת קריר יותר בערב והיא לא יותר מגעגוע וקצת שקר. הרי לא יפלו כאן עלים צהובים, ולא ירדו גשמים משמעותיים, אבל התקווה לקצת סתיו אירופאי או ניו-יורקי אמיתי מקוננת בי. אחת הדרכים להרגיש את השינוי של העונות זה לגזור את השיער. לגזור את השיער זה תמיד טוב, מתאים כמעט לכל שינויי עונות, למרות שבחורף אני אוהבת שיער ארוך. אני חייבת לזכור את זה.IMG_5746 השיער שלי שיגע אותי בזמן האחרון והיה ניראה רע כל הזמן. חסר חיים וחסר צורה, אז קפצתי לספר האהוב עליי, אלירן הרוש, ואמרתי לו שהשיער ניראה רע, הוא אמר שהגיע הזמן להסתפר קצת ואז הסתפרתי. הוא לא “נגע באורך”, כי אני רוצה לגדל עכשיו ושיהיה לי שיער ארוך שוב. וזהו. ניראה איך יהיה מעכשיו.

IMG_5708 התחלתי להשתעשע ברעיון להסתובב קצת עם אודם אחרי שהגיע אליי האודם החדש של קלארינס בצבע של פירות יער. אז אני עדיין חושבת על זה. הוא קצת חזק בשבילי, אבל למזג אוויר סתוי ואור חשוך מעט יותר הוא יכול לגמרי להתאים.

ואלה הם סנדלי הסתיו שלי שקיבלתי מחברה אחרי שקצת נמאס לה מהמם. אני מאוד אוהבת אותם ולמרות העקב הדי גבוה, הם מאוד נוחים. והתיק, הוא ממש ישן. קניתי אותו בניו- יורק, כשגרתי שם קצת לפני כמה שנים, אבל הצבע האדום הקלאסי שלו עושה חשק לחזור ולהשתמש בו שוב, בעיקר עם ג’ינס וחולצה מתנפנפת. זאת חולצה ורודה דקה של SACK’S, גם מלפני כמה שנים.

IMG_5731 אף פעם לא נמאס לי מנוף המנל ביפו כשאנחנו קופצים לשם לקנות דגים טריים. בעיקר ביום ההוא כשיהיה שם ממש ריק ושקט. המשכנו משם לבית של חבר ביפו, שם אכלנו מליטות מטוגנות עם רוטב מעולה.

IMG_5732 ושכחתי את משקפי השמש שלי בבית. הייתי מסונוורת מדי מכדי להסתכל למצלמה, אז לא הסתכלתי.

תהנו בחופש, זה זמן יקר ערך. השתמשו בו בחוכמה.זה גם זמן מעולה להסתפר ולהרגיש מוכנים לסתיו הלא אמיתי שלנו.

נשיקות

תגובות

  1. תתחדשי על התספורת!
    הנעליים מהממות ומאד מתאימות לך.

    מזמן לא ביקרתי בנמל יפו, עשית לי פתאום חשק לנסוע לשם :-)
    המשך חג שמח ♥

    תמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמי, תודה רבה!
      כדאי מאוד לנסוע, עכשיו הנמל יפה ושקט, בעיקר יהיה אחרי החגים.
      זה כמו קפיצה קטנה לחו"ל.

      חג שמח!

      מחק
  2. שפתיים בצבע פירות יער (עם גבות מודגשות ושום איפור אחר) זה הלוק האהוב עליי בחודש ומשהו האחרון. לא חשבתי שאצליח לאהוב מראה נטול אייליינר, אבל זה עובד בצורה מדהימה

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע לי כמו שילוב מהמם, בתור מישהי שלא יודעת להשתמש באייליינר, זה לא נשמע לי כל כך נורא בלעדיו, אם יש גבות מודגשות.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!