אמריקן סטייל

בזמן שאני חולמת על אמריקה, או יותר נכון על ניו-יורק, פורטלנד, קליפורניה ואפילו על חורים כמו דולות’ במינסוטה הקפואה (למי שראה את הסדרה “פארגו”, המקום אמור להישמע לו מוכר), ומחכה לסיוי היפה שתבוא לבקר אותי ותרעיף עליי קצת מהרעעננות הקפואה של איסט ריבר, קפצתי לי אל מול עץ האשוח הקריסמסי בלבנט החמה. הכל לא במקרה. ואולי כן.

aDSC_0122saDSC_0119sהסיפור סובב סביב סווטשירט הבורדו שאתם רואים בתמונה. לראשונה, לא מדובר באפור או שחור הרגילים, אלא בצבע עז, אמריקאי ועסיסי. קניתי אותו ב”רנואר” בדיל לא נורמלי. אבל לא הייתי חושבת עליו לולא פגשתי את חברה שלי ענת לשיחה צפופה על מלתחת החורף שלה ביום חמישי. היא טענה שאין לה מה ללבוש וביקשה את עזרתי. הגעתי לביתה ואחרי מבט קצר בארון המסודר שלה אישרתי שאכן אין לה מה ללבוש לחורף הקרוב.

במהלך השיחה על מה בא לה ללבוש ואיך להוציא את המיטב מהארון שלה היא סיפרה לי סיפור קצרצר שחשבתי שאין לו קשר עליי, והוא הלך ככה: למקום העבודה שלה נכנס אדם מבוגר והוא לבש סווטשירט בצבע בורדו. ישר חדשתי, איזה גבר שלובש פריט בצבע בורדו? לסווטשירט שלו היו מנג’טים בשרוולים וגם את החלק הזה בתחתית הסווטשירט שמצמיד אותו לגוף. נו, המנג’ט הגדול. לא ידעתי לאן כל זה מוביל. ואז היא אמרה שהיא כל כך רוצה את הסווטשירט הזה על גווניו הבוהקים ועל שרווליו הרחבים עם המנג’טים. אני הבטחתי לה שלא צריכה להיות בעיה להשיג כזה. לא התכוונתי לאחד בצבע בורדו, חס ושלום. היא דווקא כן התכוונה.

אחרי ששתינו תה והיא מרחה לי לק, יצאנו לטייל וקנינו סוודר שחור מוצלח לענת. ואז הלכתי הביתה ושכחתי מזה.

יום שישי בבוקר החל כבוקר רגוע ונפלא. אני וחבר שלי בילינו אותו על הספה בסלון בקריאת ספרים ושתיית תה ירוק, נהנינו מהמשחק של האור עם הוילון ומהצל שהוא משאיר על הקיר ולא רצינו ללכת לשום מקום. אבל אני קבעתי עם רותי ללכת להופעה בתחנה המרכזית ולחבר שלי היו עיניינים משלו, אז פירקנו את האידיליה ובדרך לתחנה המרכזית, לאירוע שכתבתי עליו בפוסט הקודם, עברתי בדיזינגוף סנטר.

עשיתי סיבוב קצר בכמה חנויות ללא מטרה מיוחדת ואז כשנכנסתי ל”רנואר” ראיתי אותו, את סווטשירט הבודרו. לא היה לי שום ספק שהכישוף של הגבר עם סווטשירט הבורדו, שאפילו לא פגשתי עבד גם עליי, כמו שהוא עבד על ענת. אמנם הוא לא היה בדיוק כמו בתיאור שלה, אבל אני ממש לא מצליחה להבין איך מיד רציתי לקנות אותו ומאז שהוא אצלי אני נאבקת כל יום ברצון העז ללבוש אותו שוב ושוב.

נכנסתי ל”רנואר” כי היא אחת מהרשתות שבהן ניתן לנצל את המבצע 100 ב 100 של אמריקן אקספרס. 100 נקודות, שבטח יש לכם ואין לכם מה לעשות בהן, שוות עד סוף דצמבר 100 ש”ח ברשתות “רנואר” וtwentyfourseven, וגם בדיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון (לבעלי המזל להתחפף מכאן בעונת הקריסמס), ובלא מעט מסעדות והופעות כאן בלבנט. אפילו חשבתי ללכת להופעה של James Blunt כי עם הנחה של 100 ש”ח זה מתחיל להישמע קצת הגיוני לשלם את מחיר הכרטיס.

aDSC_0155s (1) רציתי לכתוב שאם יש לכם אמריקן אקספרס אז הסווטשירט המכושף יכול להיות גם שלכם, אבל ביום שבת הייתי שוב ב”רנואר” עם חברה שלי ליאת שקפצה לביקור מז’נבה הקרירה, ואז כבר לא נותר אף סווטשירט בורדו בחנות בדיזינגוף סנטר. זה נשמע לי ממש, ממש מוזר. אז אני ממליצה על ג’יימס בלאנט, אולי הוא יגיע לכאן בפברואר כמתוכנן ובלי כישופים. זה השיר שלו שאני הכי אוהבת, למרות שהוא הכי צ’יזי, אבל מדובר הרי בסטייל אמריקאי, אחרי הכל.

נשיקות לכולם,

והסנטה הפרטי שלי מגיעה עוד ממש מעט מאמריקה ואני לא יכולה לחכות!

נ.ב. אני כל הזמן בסנטר כי אני גרה ממש ליד.

תגובות

  1. אני אוהבת את הלוק האמריקאי, במיוחד עם הבלונד שלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. בזמן האחרון התחשק לי קצת על המראה הזה, על חיבור לטבע ועל לוק יותר בוהמי.
      הולכת לנסות את זה קצת.
      בקרוב תיראו בבלוג.

      אני גם עובדת על הבלונד....

      מחק
  2. זה מראה חדש שלך, שאני ממש מחבבת - המראה ה-כל-אמריקאי הזה.
    עשית לי חשק לכריסמס חוץ-חיפאי. אני לא בררנית בעניין הלוקיישן.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזו חמודה את!
      קשה לי להאמין שאני ניראת כל- אמריקאית, אבל נחמד שזה עבד בתמונות.
      בא לי קריסמס רק איפה שקר\ אני קצת יורת בררנית, אבל כניראה שאשאר פה :(

      מחק
  3. תמונות נפלאות!
    המראה האמריקאי מאד מחמיא לך :-)

    שיהיה לך המשך שבוע נעים ♥

    תמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, תמי!
      הייתי רוצה לפעמים להיות ה"אמריקן גירל" כי אצלם הכל די ברור ולהכל יש וחוקים.

      המשך וסוף שבוע נפלא גם לך!

      מחק
  4. אני אוהבת אותך 3> הו הו הו

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!