בלב הים

IMG_7220IMG_7200אחרי שהיינו בנמל יפו בגשם וביער בן שמן אחרי הגשם, היה זה צירוף מקרים מרגש למדי לצאת לשייט ביום שבו הים היה שטוח ונפלא והשמש זרחה בכל הכח כמו שהיא יודעת רוב הזמן, כשענני אירופה הקפואה לא מסתירים לנו אותה. תכננו לערוך ארוחה בבית של חברים ופתאום הם הציעו שנצא לשוט. אני לא מפסיקה להתרגש מהמזל הזה שיש לנו חברים חמודים שיש להם סירה וגם יודעים להשיט אותה.

אז נסענו להרצליה וראינו את המוני האנשים שמבלים במרינה שזה די מובן ביום חמים ושמשי שכזה, אבל הופעתי מכמות האנשים שיכולים לבלות בזמן מסוים באותו המקום. כשהגענו לסירה התחיל קצת אקשן כשהסירה לא הסכימה להתניע ואז כשזה היה מאחורינו, נתקענו ביציאה מהמרינה בחול שעל קרקעית הים שנאגר בעת הסופה האחרונה. סירת תיירים חילצה אותנו בעזרת חבל, זזנו מהקרקעית והמשכנו לים הפתוח. זה מדהים איך בים יש סולידריות ימאים כה מובנת. הסירה הראשונה שנכנסה למרינה נחלצה לעזרתנו. לנוסעים בה היה סוף,סוף קצת אקשן, כי גלים לא היו בים ביום שבת שעבר.

בחרתי את הבגדים די מהר, כי כרגיל הייתי עסוקה בלסדר את הארון, מה שאני עושה בכל יום שבת בזמן האחרון, בכל פעם מחדש כי אני לא מצליחה להשתלט על הבגדים בו.  החלטתי ששייט זו הזדמנות מצויינת לחזור ללבוש אוברול, כי זה סימן שבא אביב וכי זה תמיד נוח. החלטתי לוותר על חולצת הפסים כי זה קצת צפוי וללכת על חולצה לבנה דקה מכותהנ של המותג האמריקאי האהוב והיקר מדי j. crew. אולסטארס וכובע. היה לי גם מעיל שלבשתי כבר לקראת שקיעה כשהיה לי קר.

חווית השייט מתחברת אצלי בראש לחוויה אמריקאית. כניראה שזה הסרטים, הסדרות והקמפיינים של טומי הילפיגר והמפטונס. אולי זאת הסיבה שבלי להתכוון בחרתי במותגים משם.

אני אוהבת את החבלים, את זה שהסירות הן לבנות, את השקט בים כשמכבים את המנוע ושטים עם מפרש פתוח, את הסירות מסביב, את הנוף של תל אביב מהים. ואת זה שזו ממש חוויה מיוחדת ובעיקר שזה קורה ביום כל כך מושלם.

IMG_7165 IMG_7215 IMG_7225 IMG_7184 IMG_7232 IMG_7222 IMG_7234IMG_7197s לבשתי: אוברול forever21(משנה שעברה אבל גם עכשיו יש להם חמודים), חולצה J Crew (ישנה), אולסטארס ישנות מניו-יורק, כובע מהדוכן כובעים בשנקין אלנבי, משקפי שמש H&M.

היום יצאתי לרוץ על החוף אצלנו בתל אביב, רוח קפאה ליוותה אותי כמעט כל ארבעה וחצי קילומטרים. חזרתי קפואה  הביתה. הים היה מלא גלים, גולשים ודרמה. אהבתי אותו גם ככה. אם גם אתם אוהבים את הים, בבקשה שימרו עליו.