אביב בצבע נוסטלגי של יין

DSCF0783 המון זמן לא יצא לי לשבת ולכתוב משהו. לא יצאתי לטבע, לא  צילמתי שום רגעים מיוחדים, רק התרוצצתי בין העבודה, הלימודים הרצון לשכב על הספה ולקרוא. בעיקר ניצלתי את הזמן הפנוי לארוחות שחיתות עם חברים בבית או באיזה מקום ביפו בו מגישים דגים מלוחים. הבלוג הפך להיות משהו שקצת התגעגעתי אליו ויש לי לא מעט מה לספר. שום דבר חדש ומרגש, מצד אחד ומצד שני האביב בדרך והכל קורה.

ביום שני שעבר ביקרתי ב Open House של H&M בו הוצגה הקולקציה חדשה לאביב בחלל מהמם ויפואי.מדהים לחשוב איך פעם חלל כזה שימש מישהו למטרות צנועות ופשוטות כמו מגורים. היום אנחנו רגילים להתפעל ממראות הבתים הגדולים והמרווחים ומשתמשים בהם כחללי תצוגה לפריטים מההווה, אבל לחיים מן העבר שחלקנו היו רוצים לחיות. הסתכלתי על הקולקציה הבאמת יפה, אבל לא חשבתי רק על הבגדים, שגם הם היו קצת מפעם, אבל בקטע טוב, בקטע של בגדים שלוקחים לחופשת קיץ שנמשכת כל הקיץ באיזה בית מרוחק ליד האגם עם מדשאות ושמשיות גדולות שמתיתחן כיף לקרוא רומנים רומנטיים בימי הקיץ, לרכל עם חברים, לשתות יין ולפנטז על העתיד. פעם, אולי היו עוישם את זה. היום אני לא זוכתר מתי חשבתי על העתיד בקטע חיובי.

DSCF0786 לידי על הקולבים ניתן לראות את החלק /הכי אהבתי מקולציית הסטודיו. אני לובשת אוברול שהשראת בגד הים של פעם מבד מעט עבה ועם רוכסן לאורך הגב. צבע הבורדו העמוק הוא די נוסטלגי ומאוד שונה מהצבעים שאני בדרך כלל לובשת אבל בחלל הזה, זה הרגיש לי הגיוני.

IMG_7250 שמחתי לגלות שאנחנו לא נפרדים מטרנד הפיג’מות, הבדים הבהירים והדקים מאוד מתאימים לחופשה עליה דמיינתי כשהסתובבתי בחלל. לי אישית זה פחות מתאים, אבל זה עדיין מאוד יפה.

IMG_7251 IMG_7246 DSCF0821DSCF0811 מדדתי את בגד הים הכחול הכהה. הוא לגמרי סגור מקדימה ופשוט מהמם מאחור. אני שוקלת ברצינות לקנות אותו וללכת איתו לבריכה. כבר מזמן הפסקתי להשתזף, כך שהוא מעולה לי.

קולקציית ה-STUDIO שמוצגת פה בחלקה מציגה את הכיוון העיצובי של החברה, של מה שמנחה אותה גם בעיצוב של כל הקולקציות, אבל היא בעצם סוג של קולקציית קפסולה, רק לא יקרה כמו שיתופי הפעולה עם מעצבי העל. היא תימכר ב12.3 בעזריאלי ובטח תימכר ביום אחד, כך שאם בא לכם לחטוף משהו מיוחד, זה היום להגיע לחנות. הקולקציה כוללת גם בגדי גברים ועוד פריטים שלא צילמתי.

IMG_7245

קולקציה נוספת שהוצגה היא קולציית פסטיבלים אביבית בשיתוף פעולה די מתבקש עם פסטיבל Coachela בקליפורניה שעוד אף פעם לא הייתי בו, לצערי. אופנת הפסטיבלים היא המובילה של הקו הבוהמי שהאופנה מתקרבת אליו בצעדיים די מהירים והקיץ המראה הבובמי המשוחרר הולך ליהות בין הטרנדים המובילים. פריטים מהקולקציה הזאת מוצפים בפרנזים, הדפסים שבטיים, עליוניות קימונו, משקפי שמש משעשעים והדפסים של קקטוסים. אני די מאוהבת בפרנזים כבר כמה חודשים והכי מעודדת את הלוק ההיפי הזה שחבר שלי שונא. התאהבתי בשמלה השחורה שבתמונות הבאות. האמת היא שאחרי שהייתי בפסטיבל מוזיקה בבלגיה ב 2008, ולמרות שאני קצת יותר זקנה עכשיו, בא לי שוב.

DSCF0767  לא חייבים לפסטיבל, אפשר ללבוש סתם לדרינק על חוף הים.

DSCF0763 בקיצור, היה יפה. יש למה לצפות מקולקציית האביב של H&M. לפחות בקטע הזה אני אופטימית. ותודה לבחור המקסים מ H&M שצילם אותי.

שמעתי שסערה מתקרבת. הולך להיות כיף. זה זמן מעולה להיפרד מהחורף כמו שצריך. תלבשו משהו חם ושעיר.

נשיקות בצבע יין.

תגובות

  1. נראה מאוד מעניין, מחכה לראות את הקולקציה בחנויות. התמונות מהממות כרגיל.

    שבוע טוב,
    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. היא תגיע ב 12.3 לחנות בעזריאלי ובטח לא תשרוד שם אפילו יום.
      :)

      מחק
  2. מאוד אוהבת איך שאת כותבת. התגעגעתי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני גם התגעגעתי לכתוב על משהו שיש לי משהו לכתוב עליו.

      מחק
  3. יואו איזה יפה הבגד ים. התעלפתי קצת.
    קצת עצוב לי לשמוע שאת בכלל בכלל לא חושבת על העתיד באופן חיובי. גם לא קצת? אפילו אני אופטימית בגדול, וזה על אף שאבחנתי את עצמי במהלך הלימודים למבחן בפסיכופתולוגיה כבעלת הפרעת חרדה מוכללת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אבחון עצמי זו הרעה החולה של עידן האינטרנט (ולימודי הפסיכולוגיה)

      מחק
    2. זה נכון. הכרחתי את חבר שלי לשמוע את כל האבחנה, בטענה שזה ישפוך אור חדש על התנהלותי, והוא מצדו טען שאני מתנהגת בקלישאתיות.

      מחק
    3. הי, מרג'ורי היקרה.
      סליחה שלא עניתי קודם, היה לי מבחן בשיטות מחקר ולא נכנסתי לבלוג שבוע.
      זה לא שאם אני לא חושבת על העתיד באופן חיובי, זה אומר שאני פסימית. אני פשוט לא רואה משהו חיובי, מרגש, מהמם ששווה לחכות לו. החיים די נחמדים עכשיו, רוב הזמן, ואני מתמקדת בעכשיו כי אין לי שום יכולת להשפיע או לדעת מה יקרה בעתיד. אני אפילו לא יודעת מה אני רוצה שיקרה בעתיד, אני פשוט לא רואה אותו. רק מקווה שיהיה טוב.

      מחק
    4. ומרג'ורי, אני חושבת שלכולנו יש חרדה מוכללת.

      מחק
  4. בגד הים עם הX פשוט נראה קלאסי ומהמם. אני אישית פחות חסידה של פרנזים, לא מצליחה להבין אותם.
    ורק רציתי להעיר על התמונות: איזה יופי. בא לי כאלה הביתה, במיוחד את זו שלובשת את הבגד הבורדו שמדדת עם הכובע הלבן

    השבמחק
    תשובות
    1. נועה החמודה,
      אני חושבת שמה שאני אוהבת בפרנזים זה את זה שהם חסרי פונקציונאליות ואפילו די מפריעים רוב הזמן, אבל הם הופכים את הבגד לקצת יותר מכיסוי גוף. כמו שמלה עם קרינולינה. אוהבת את הסיבוך. לא באמת יש לי הרבה פרנזים, רק הסווטשירט ההוא. זה כי אחרי הכל אני אוהבת פונקציונאליות. היום קניתי ג'ינס שחור דק לאביב, דילגית ומערוך.

      ולגבי הציורים, אני גם מאוד אהבתי אותם. הן חלק מיצירת הקולקציה. הייתי רוצה אותם ואת העציצים הענקיים אצלי בבית גם.
      סופ"ש מהמם!

      מחק
  5. אנונימי17 מרץ, 2015 20:37

    איפה התקיים האירוע? במבנה בפנחס בן יאיר 5?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!