בעקבות פיסת שמש

aDSC_0011saDSC_0009sביום שישי ביליתי את היום במיטה עם המחשב והסיכומים באקופילוסופיה. קראתי במרוכז את כל החומרים ובהם לא מעט טענות כלפינו, החברה המערבית, וכלפי הרגלי הצריכה שלנו וההשפעות ההרסניות שלהם על כדור הארץ. אני די מתייסרת בכל פעם כשאני מתפתה לקנות משהו שאני לא חייבת, אבל אני יכולה להתחייב שאני חושבת טוב לפני שאני מחליטה לרכוש משהו חדש, גם כי המקום בארון הוא משהו שאני לוקחת בחשבון.

אני לובשת כאן שני פריטים חדשים ושניים ישנים. את נעלי הספורט החדשות הייתי כבר חייבת לקנות כי נעלי הריצה הקודמות שלי נקנו בניו-יורק בשנת 2011 וכבר החלו להתבלות. את הטייץ המעולה קיבלתי במתנה בהפתעה וגם זה לטובה, כי את הטייץ השחור האחרון גם כן קניתי עוד בתקופה ההיא בניו-יורק. אני חייבת לציין שכבר מזמן רציתי לקנות נעלי ריצה חדשות וזוהרות כמו שיש לכל מי שרץ איתי בים, אבל התאפקתי כי הרגשתי שזה לא הגיוני לקנות משהו חדש כשהישן עדיין טוב ומתפקד, וגם רציתי לקנות נעליים שאני ממש אוהב. אני מרגישה שבסוף עשיתי את הבחירה הנכונה ובעצם כל בחירה צרכנית שלי היא משהו שאני עושה בכובד ראש.

המעיל הפרוותי גר אצלי בארון כבר משנת 2005 לערך וגם החולצה השחורה מאוד ישנה. לבשתי הכל יחד כשהחלטנו לצאת לסופה בחוץ כדי לשתות קפה עם חבר שהגיע מחו”ל ובגלל שבסופ”ש אני אוהבת בגדים נוחים, החלטתי ללכת על סניקרס ומעיל פרווה רך ונעים. בזמן האחרון אני מאוהבת בפרוות הסינטתיות שלי כי הן רכות ומחממות והן כבר שלי.aDSC_0023sניצלנו כמה רגעים של שמש לתיעוד האאוטפיט האקלקטי הזה ברחובות הקטנים של שכונת נגה ביפו. יום אחד אני רוצה לגור שם.aDSC_0039s aDSC_0091saDSC_0099s  לבשתי: מעיל פרווה סינתטית ישן שאמא תפרה לי פעם, טייץ מ- stuff store, גולף ישן מ- ZARA ואת הסניקרס החדשות שלי מנייקי.

אשמח לשמוע בתוגות סיפורים על איך אתם עושים את הבחירות של מה לקנות ומה מוביל אתכם.

המשך שבוע מעולה!

תגובות

  1. כרגע אני משקיעה את כל משאבי הנפשיים בלהפסיק לעשן, להפסיק לעשות גם שופינג זה בהחלט למעלה מכוחותיי כרגע... אבל אני לגמרי מבינה מה את אומרת. איך שאני רואה את זה, להסתפק במה שיש לך זה מדרגה אחת מתחת ללהיות זן אבל איך אומרים... תמיד טוב שיהיה לאן לשאוף. כל הכבוד לך על זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה עם הפסקת העישון, זה הכי חשוב, העולם יחכה!
      סתם, אני מאמינה שהרצון לקנות או להפסיק לקנות זה משהו שבא מבפנים ועם הזמן, לא צריך להכריח את עצמנו. וגם אני קונה לפעמים דברים חדשים, אבל מאוד מעט וחושבת על זה לעמוק אם אני באמת צריכה את זה. זה מה שחשוב, להשקיע את המחשבה, השאר יגיע.
      נשיקות

      מחק
  2. אני מבינה את הכוונה, אבל כולם תמיד מתפתים למשהו חדש וכיף ורק לתחושה של ללבוש אותו בפעם הראשונה... :)
    נ.ב אין כמו הפרוות הסינתטיות המהממות האלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      זה בסדר, גם אני מתפתה לפעמים, אבל רוב הזמן אני לא באמת צריכה את זה.
      חוץ מזה, לפעמים כשבאלי לקנות משהו, אני והלכת לשוק וקונה פרחים או עציץ או פירות וזה עוזר לחשק לעבור ומשמח לא פחות.
      כדאי לנסות!

      מחק
  3. אצלי זה הכי קל - פשוט אין לי זמן לעשות שופינג :)
    (בקושי ללכת לסופר)
    ויוה-לה-עבדות-סטרטאפ!

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, הכי סיקרנת אותי עכשיו, באיזה סוג סטארט-אפ?
      הכי טוב כשעסוקים, בכל מקרה.
      סופש נעים!

      מחק
  4. הכל פשוט נפלא בפוסט הזה: הבגדים, המראה שלך והלוקיישן. כיף לך שיש לך אמא שתופרת לך כזה דבר משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, יקירתי!
      זאת השכונה הכי חמודה בעיר, הכי בוהמית והכי על הגבול בין איזור תעשיה לים שזה שלמות העייני.
      ואמא, כן היא אוצר קטן.
      נשיקות וסופ"ש נעים!

      מחק
  5. אני פשוט אוהבת הכל והאמא שלך הורסת!
    וכל הדבר על ההתמדה בטייץ מ2011..

    השבמחק
    תשובות
    1. הי,
      יש לי גם טייצים יותר ישנים, והאמת היא שאני לא מרבה ללבוש טייצים, אז כשיש אחד הוא מחזיק די הרבה זמן, אז זה לא קשה, ותודה!
      קיס קיס

      מחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!