התכניות שלי ליום הבחירות

טוב נתחיל מזה שזה מדהים שזה יום חופש ככה באמצע השבוע. את הזכות הדמוקרטית שלי לבחור אני אזכה לנצל בתל אביב, בתיכון עירוני ה’, כך שאין שם צורך לנסוע לעיר הולדתי ובכלל, חוץ מלקפוץ לקלפי באופניים זה בעצם היום שלי לעשות מה שבא לי. יש לי כבר כמה תכניות ואם זה לא יסתדר, תמיד אפשר לנוח בבית ולקרוא ספרים וגם להתרחק מהקניונים כי עבור רוב העם, יום הבוחר הוא גם יום השופינג, ואני די נגד לעשות קניות רק בגלל שיש יום חופש ומבצעים שלרוב שקריים. יש כל כך הרבה דברים שווים לעשות ביום הזה. אז קבלו את מה שנראה לי שיהיה הכי כיף:

פסטיבל הקולנוע הצרפתי בסינימטקים ברחבי הארץ >>>>

אתמול נכחתי בפתיחת הפסטיבל בסינימטק בתל אביב וראיתי את הסרט הסופר חמוד “סמבה” שפתח את הפסטיבל, אבל כל התוכניה מלאה בסרטים מעולים שמציגים את החברה הצרפתית, את החיים בצרפת ומספקים אסקפיזם מהלבנטיניות שלנו. יש כמה הקרנות גם ביום הבחירות. שווה להציץ ולראות מה יש. הפסטיבל נמשך עד סוף החודש ובלי קשר ליום הבחירות הוא סופר מומלץ. תכנית הפסטיבל בתל אביב.

IMG_8447 צילמתי אתמול בפתיחת הפסטיבל לפני שכל האולם התמלא.

מרתון סרטי איכות במוזיאון תל אביב בטרום בכורה ותערוכה מהממת >>>>

בקולנוע של מוזיאון תל אביב יוקרנו החל מ 10:00 בבוקר הסרטים הבאים: מלח הארץ, שחור או לבן, ציפור לבנה בסופת שלג והסרט כח עליון. הכרטיס לסרט מקנה גם כניסה למוזיאון, אז זה בכלל שווה להפוך את יום הבוחר ליום תרבותי וכיפי.

Tom Friedman, Up in the Air, 2010. Exhibition view, Magasin 3 Stockholm Konsthall, 2010. מתוך התערוכה: טום פרידמן: למעלה באוויר, ש 17.3 זה היום האחרון לראות אותה כי התערוכה יורדת יום אחרי הבחירות.

בנעוריי, אחרי ביקור במוזיאון הייתי הולכת עם חברה שלי ליאור לטרוף פוטטו וודג’ס עם מילקשייק וניל במקדונלד’ס, אבל עכשיו יש אופציה הרבה יותר טובה לפינוק אחרי הביקור המתיש בין יצירות האמנות – ג’ראלד, פטיסרי שוויצרי באבן גבירול פינת שאול המלך שמציע את הקינוחים הכי יפים בעיר. זאת הזדמנות מעולה להשלים את הביקור במוזיאון או בסינמטק עם משהו יפה, מתוק ופוטוגני.

1848347-18 ג’ראלד פטיסרי – צילום: דרור עינב מתוך וואלה אוכל.

אירוע אביב של ZUCKER בבית BE LONGINGS בכפר ויתקין >>>>

כבר המון זמן שאני רוצה להגיע למקום הקסום הזה, אבל כזכור לי זה כמעט ולא פתוח בסופ”ש. אז מבחינתי זאת הזדמנות לקפוץ אל מחוץ לעיר וגם לראות את הקולקציה החדשה של ZUCKER וזה אף פעם לא מאכזב. אמנם ההמלצה הזאת נכנסת תחת קטגוריית השופינג, אל בשבילי זה הרבה יותר. גם רק לבקר ולא לקנות זו אופציה נפלאה בשבילי.

BELONGINGS150766_1554458518154647_2447442735873880122_n כל הפרטים על האירוע שנמשך גם אחרי יום הבחירות כאן באיבנט בפייסבוק.

פיקניק בפארק>>>>

אם אין לכם כח לאף אחד ואתם רוצים פשוט לנוח, תמיד אפשר להתחבא עם בקבוק יין רוזה, כי זה אביב וזה מתאים, ספר וקצת נשנושים מתחת לאיזה עץ באיזה פארק. חובה להביא חברים, כובע ושמיכה.

IMG_8373 IMG_8380

אם יש לכם עוד המלצות, אני ממש אשמח לשמוע בתגובות.

אני מאחלת לנו יום בחירות מוצלח ושנתעורר למקום טוב יותר ביום רביעי.

תגובות

  1. נתת את התוכנית ליום מושלם(:

    השבמחק
    תשובות
    1. היה יכול להיות יותר מושלם.
      בסוף היום שלי היה קצת אחר, אבל עדיין נהנתי.
      מקווה שגם את :)

      מחק
  2. פוסט נהדר. פסטיבל צרפתי הגיע אלינו בתזמון מושלם. לגמרי מזדהה לגבי השופינג, ההקבלה הזו בין חופש וצריכה מעייפת. שיהיה יום שמח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לקרוא שאת איתי בקטע הזה של הפרדת חופש משופינג.
      מקווה שהיה יום חופש נעים.

      מחק
  3. פוסט נפלאה. אני אוהבת מאוד את הפוסטי המלצות שלך.
    ללא ספק אצפה באיזה סרט צרפתי :)
    חג בחירות שמח!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!