משחקים בעיצוב הבית

למעו האמת אף פעם עוד לא יצא לי לעצב בית. אמנם גרתי בחללים שהיו מעוצבים פחות או יותר לשביעות רצוני במהלך חיי, אך אף פעם לא קרה שעמדה לפני האופציה והתקציב לעצב את ביתי כמו שאני רוצה. אז כשקיבלתי מייל שהזמין אותי ועוד 10 בלוגרים לעצב חללים במתחם ה- Home Design בנתניה, שמחתי מאוד. לא ידעתי איך לעצב ומעולם לא ממש התעמקתי בתחום עיצוב הפנים מעבר לבהייה בבתים שקופים ואקולוגיים ביערות אירופה הקפואה וקליפורניה החמימה בבלוגי עיצוב, אבל החלטתי שאני אלך עם מה שאני אוהבת שזה הרבה צמחים ירוקים, הרבה אור וקצת צבע.

כשהגענו למתחם Home Design התחלנו בארוחת בוקר מסביב לשולחן, קצת ריכולים וקפה ואז הגרלנו את מותגי עיצוב הבית שנמצאים במתחם וכל אחד קיבל פתק עם שם החנות בה יעצב את הפינה שלו. הופתעתי לגלות שבמתחם החנויות פתוחות ללא דלתות וזה מרגיש כמו חנות כלבו של רהיטים שאפשר להסתובב בו חופשי, ואפילו עם עגלת קניות, רק תיזהרו לא לשבור כלום :) תמצאו שם חנויות של מותגים ממש שווים ומוכרים, ביניהם Simply Wood שגיליתי לראשונה והתאהבתי, ID design , Kastiel AS IS, My Home Page ,Carmel Floor Design והמותג שאותו אני הגרלתי: NICOLETTI, המתמחה בספות.

בהתחלה לא ממש ידעתי מה לעשות כי אני לא חובבת גדולה של ספות עור, אבל הרעיון הכללי שבאתי איתו היה לעצב את ההפינה שלי שתיראה כמו חופשה אקזוטית בסלון ושום דבר לא יעצור אותי! אפילו כשגיליתי שבמתחם אין חנות עציצים שזה קצת חבל לא איבדתי את העשתונות ומצאתי פיתרון גם לזה. צמחים מפלסטיק מ ID design שממש הפתיעו באביזרי עיצוב הטרנדיים והמגה שווים שיש להם בחנות.
unnamed (7)unnamed (11)  בדיוק קטפתי את העשבים בשדות הפלסטיק. אני במראה החקלאית האורבנית.unnamed (10)וזאת התוצאה הסופית!unnamed (8)unnamed (5) unnamed (6)
אז מה יש לנו כאן?
  • ספה של NICOLETTI
  • שטיח בעבודת יד של Carmel Floor Design
  • שולחנות קפה קטנים (וגם הספרים, תודה!) של Kastiel As is
  • צמחי פלסטיק, אגרטל, כריות ספה ושזלונג של ID design
  • מנורה של המעצב אייל רגב.
מאחר ונמנע ממני לבחור חלל לבן כמו שאני אוהבת החלטתי לבחור בפריטים ניאוניים, שלפי הכמות שלהם בחנויות ניראה שלא יהיה לכם קשה לבחור את מה שאתם אוהבים. הצבעים העזים מספקים אווירה קיצית, כיפית, וטרופית כמו שדימיינתי וברור שהשלמתי את החופשה האקזוטית שלי בסלון עם שזלונג בצהוב זוהר שממש כיף לקרוא בתוכו ואפילו לתפוס תנומה. פיזרתי על הכל קצת כריות קטנות עם הדפסי אופניים וכריות ספה ארוכות לתמיכה בגב התחתון שהשתמשתי בהן כדי להחליף את הכריות האפורות שהגיעו עם הספה. בחרתי בשני שולחנות קפה קטניםבמקום שולחן קפה גדול, מאחר וקצת נמאס לי מטרנד השולחן הגדול עם הספרים והפרחים עליו וקצת נדלקתי על שולחנות הצד המשולשים שקל להזיז אותם אם רוצים לפנות מקום על השטיח וכך חלל הסלון שלי ניראה יותר אורירי וחופשי. שני אלה שהתמונה הם קלילים וחמודים ומגיעים מ Kastiel As Is.

לחיזוק האווירה הטרופית,  בחרתי בעציץ גדול מפלסטיק ואגרטל מושלם ומינימליסטי בצבע לבן עם עלים ענקיים שתרמו את רוב הירוק והעניקו תחושה של ספא בקריבים. כמובן שניצלתי את שטח השטיח להוספת עוד קצת ירוק בדמות סל ענקי עם עשבים. במציאות הייתי מעמידה כלי חרס מלא בסקולנטים קטנים במרכז החלל סמקום, אבל גם זה היה נפלא. מצאתי את המנורה המושלמת, בעיצובו של אייל רגב, מצאתי מול Carmel Floor Design.
והנה עוד כמה תמונות של התהליך, אם תרצו להציץ…
 הום_דיזיין_צילום_סטודיו_לם-וליץ182 (2) הום_דיזיין_צילום_סטודיו_לם-וליץ322-001 הום_דיזיין_צילום_סטודיו_לם-וליץ324הום_דיזיין_צילום_סטודיו_לם-וליץ330 אני קוראת ספר על השזלונג הצהוב שלי ומאחוריי רגע של חוסר שלמות כשהכרית לא במקומה…הום_דיזיין_צילום_סטודיו_לם-וליץ341-001  אני ושני נכנסות לאווירת הקריאה. אף סלון לא מושלם בלי הספרים בו.הום_דיזיין_צילום_סטודיו_לם-וליץ380-001 וזה כולנו בסוף יושבים בסלון הטרופי שלי. היה כיף, מצחיק ודי בלתי נשכח. לקחתי איתי הביתה את האגרטל הלבן היפה עם עלי הפלסטיק הטרופיים (שהיה ב 40% הנחה), את הכרית הכתומה עם האופניים ועוד כמה פריטים שימשויים ויפים שאולי תיראו בסלון האמיתי שלי.

התלבשתי ב”בגדי עבודה”: אוברול של Forever21 (משנה שעברה), חולצת פסים של ZARA והסניקרס החדשים שלי מ KEDS.

תודה רבה לקרנית ול Home Design על היציאה מהשגרה ועל חצי יום של יצירתיות. לצלם החמוד מסטודיו לם וליץ על הצילום היפה והסבלנות.

רוצים לראות עוד פינות שעוצבו ביום הזה? יאנה, שני, הדס, שחר, עופרי, לנה.

תגובות

  1. יצא מקסים ממש! צבעים וצמחים בבית זה כל מה שצריך כדי לגרום לו להיות שמח וכיפי :)

    השבמחק
  2. איזה סלון קייצי וכיפי! מאוד אוהבת את הבחירות שלך ונראה שהיה לכן ממש ממש כיף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מותק,
      אכן היה מאו כיף, אבל מתיש להסתובב. בסוף הייתי עם הלשון בחוץ, אבל נהנתי.

      מחק
  3. עם הרייבאן השחורות והרגליים על הספה יצאת קצת המורד מthe breakfast club.
    גם אני מאוד אוהבת שהכל לבן (הדירה שלי היא בעיקר לבנה ואפורה), אבל מעריצה אנשים שמסוגלים לעצב בצבע בלי שייצא מבולגן. זה ממש מאתגר, בעוד שעם לבן קשה לטעות. יצא לך מאוד יפה, אגב.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יצאו קצת תמונו תמשונות. יצאתי קצת פחות נשים מהרגיל, אבל קניתי משקפי שמש חדשים וורודים שישפרו את המצב.
      לגבי הצבעים, זה באמת לא קל, אבל צריך לבחור את נקודות הצבע ולהישאר עם פריטים בייקים בהירים ביניים, ובעיקר ללכת עם התחושה.
      היית ימעדיפה את הסלון הזה עם ספה בהירה מבד, רכה ונעימה, אבל כל הצבע הזה משמ מעודד משמח, בעיקר אותי!
      ותודה!

      מחק
  4. מה עוד לא אמרתי על הסלון שלך? נראה לי שהכל. מאחלת לעצמי להעסיק אותך כמעצבת פנים כשאקנה לי דירה.
    חג שמח, סף!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!