Friday in the city

כך זה התחיל.IMG_7258  לבשתי: חצאית וג’קט ג’ינס forever21, חולצה Mango, נעליים מניו-יורק ותיק ישן מ-ZARA.

וכך זה הסתיים…IMG_8268היה חם ביום שישי, חוץ מזה אני לא זוכרת כלום. רק שיצאנו מהבית עשינו סיבובים על האופנוע בנווה צדק ולא האמנתי שכך כל חם. אכלנו יוגורט עם פירות ב Anita, שהתבררה כגלידריה מעולה. ואז נסענו ליפו לקנות דגים ולשוק הכרמל לקנות פרחים ואז חזרתי הביתה מעולפת. שואלת את עצמי איך אנחנו עושים את זה בקיץ, כל קיץ.

שמתי לב שבשרב הראשון, חלק מהאנשים רצים ישר לים ולובשים בגדי קיץ. אני יכולה להבין את הגעגועים שלהם לקיץ, כי הם כבר הספיקו לשכוח את זוועות השרב משנה שעברה, והם רוצים לחשוף את העור לחום הממכר של השמש האכזרית. לי זה תמיד לוקח זמן, להתפתות לשמש. אני מתחילה לאט. מורידה קודם את המכנסיים וחושפת את הרגליים המסנוורות שלי שאפילו לי קשה עם הורדרדות המביכה שלהן. אז שמלה או חצאית וג’קט הם תמיד ההתחלה של יחסיי המחודשים עם השמש. אף פעם לא כתפיים חשופות מיד על ההתחלה. אני צריכה קצת זמן להתרגל, וכמובן למרוח קרם נגד שמש.

אז פה אני עוד בשאריות מהבגדים האהובים עליי בחורף הנוכחי. הניינטיז כאן, כמה רגעים בודדים לפני שאני מחליפה אותם חלקית, לפחות, בבגדי הסבנטיז שכבר התחלתי לעבוד על איסופם מביתם של ההורים ומתוך הארון שלי. עדיין חושבת על הפריט העיקרי, אבל טרם מצאתי אותו.

ולא, אני לא מוכנה לקיץ, אבל לגמרי מוכנה לאביב שמתחיל היום באופן רשמי.

תגובות

  1. אהבתי את האאוטפיט- קליל ומקסים.

    http://piece-of-air.blogspot.co.il

    השבמחק
  2. הרגליים שלך הכי יפות, תפסיקי להשמיץ אותן!
    הזכרת לי עכשיו עם היוגורט הזה את התקופה שבה יוגורט היה הלהיט הכי גדול בעיר ולינדזי הייתה הכוכבת הכי מעניינת. שנת 2007 הנשכחת.
    אני מאוד בעד מה שלבשת פה, זה נורא מוצלח, אבל אין ברירה - חייבים להפסיק עם הניינטיז לפני שהוא ימאיס את עצמו עלינו סופית. חוץ מזה, סבנטיז זה הרבה יותר מתאים לקיץ.

    השבמחק
  3. אהבתי ממש את הלוק, זה כל מה שאני רוצה ללבוש בזמן האחרון וכזה כיף לראות אותך עם חצאית!
    הרגליים שלך מהממות. ואניטה זה סיפור אהבה של הרבה שנים :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!