חלום על Club Med


ביום חמישי אחרי שבוע עבודה מפרך זכיתי למנת אסקפיזם מפנקת בדמות מסיבת החוף של Club Med שהשיקו את עונת נופש הקיץ לשנת 2015. לבשתי שמלה לבנה כפי שנדרש על פי ה- dress code, לגמתי שרדונה ונהנתי מהחוף היפה. אחר כך היו ריקודים והבנתי שזה טוב ששתיתי קצת יין. כולם לבשו לבן מסביב ורקדו לשירי חוף. בכל רגע חלמתי על החופשה הבאה שלי ולמרות שבוודאות אין לי כסף לחופשה באחד היעדים האקזוטיים של Club Med, נהנתי מהפנטזיה שמתישהו זה עוד יקרה. ובלי קשר, כבר קשה לי לחכות לעוד חופשה שבטח תגיע אחרי תקופת המבחנים והעבודות.

לבשתי שמלה לבנה של NAF NAF. מבחינתי זה ניצחון קטן. בכל קיץ אני מבטיחה לעצמי שהקיץ אלבש הרבה לבן ורק השנה אני רואה שהתחזית האופנתית שלי עבור עצמי מתחילה לעבוד. מלבד השמלה הזאת שאני ארחיב עליה בעוד רגע, רכשתי לעצמי גלביה לבנה ולבשתי כבר עוד שמלה לבנה שלא ראיתם, בסופ”ש הקודם. אני מתחילה להתאהב בלבן על אף שפעם הרגשתי שזה חגיגי מדי. אפילו לבשתי את השמלה הזאת לקפה ביום שישי ולסיבוב בעיר על האופניים. לבן גורם לי להרגיש יותר שזופה ויותר בלונדינית – שני הישגים די מרשימים של בגד. הקיץ זה מרגיש שרק כשלובשים זה באמת קיץ.

אז עכשיו קצת על השמלה – ניתן להשיג אחת כזאת וגם רבות אחרות אם תרצו, היום עד שעות הערב בפופ-אפ של אתר המכירות StyleRiver בשיתוף החצר הנשית בנמל יפו. הפריטים נמכרים במחירים נוחים של 49-119 ש”ח והמכירה נועדה לקדם גם את פעילות החצר הנשית בנמל. זוהי עמותה שמכשירה ומקדמת נערות בסיכון מיפו והסביבה ובנושאי אופנה. בנמל פועלת חנות שמוכרת עודפים של מעצבים ואותה מנהלות בנות העמותה. כדאי לכם לבקר גם שם. המכירה של סטייל ריבר מתקיימת במחסן 2 בנמל יפו – הכניסה מכיוון החניון הגדול, מצד דרום של הנמל – היום עד 20:00.


ואם כבר מדברים על קיץ ולבן, אני הולכת לנסות להכין ארטיקים מתותים ויוגורט. מבטיחה לעדכן איך יצא!

תגובות

  1. טוב, הייתה אחלה מסיבה והיה סופר כיף! לחיי עוד מסיבות לבנות ומהממות שכאלה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי!
      זו הייתה דרך מעולה להתחיל את הסופ"ש והתחלה לא פחות ממושלמת לקיץ. עוד לא הלכתי לים בערב לפני כן.
      היה ממש כיף!

      מחק
  2. את ממש עושה חשק לחופשה עם כל התמונות האלה.. ונשמע כאילו הייתה מסיבה מוצלחת מאוד.
    את נראית כמובן מקסים כמו תמיד והפרחים מאוד הולמים אותך :)

    נשיקות,
    מריה scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!