הקיץ שלי עם קלרינס

כמו בכל קיץ, גם בקיץ הזה אני אוהבת להתאפר מעט ומהר ולהיראות טוב בלי להתאמץ. זה לא שאני אומרת את זה בתור סיסמא כי עכשיו זה טרנדי לא להתאמץ, אני פשוט באמת לא יודעת ולא אוהבת להתאפר. בשבילי האיפור נועד לקצת להדגיש את תווי הפנים שלי, את הריסים, הלחיים ולתת גוון חי יותר לשפתיים, כי בתור בלונדינית, הכל חיוור אצלי ואין לי ממש גבות. כל עוד יש לי את המינימום שאני צריכה ליום-יום, אני מסודרת. כמובן שלא אשכח  איזה קרם טוב נגד שמש, אחד מרבים שיש לי, במיוחד לימים בהם אני מסתובבת בחוץ. אה וגם איזה סרום נחמד, כי בכל זאת אני כבר בת מעל 30 וצריך להשקיע קצת בעור, או לפחות להרגיש שאני לא מזניחה אותו.

זאת הנבחרת שלי לימים חמים אלה וכמו שאתם רואים בכולם אני באמת משתמשת כי הם לא חדשים ואני נהנת להימרח בכל המרקמים הנעימים האלה.

IMG_0828 פאפאיה זה יותר יפה מטעים, אבל היא בריאה מאוד. אם כבר מדברים על דברים טובים לעשות בקיץ.

IMG_0837 Shaping Facial Lift- מדובר בסרום מהפכני שמטרתו לשמור על קווי המתאר של הפנים שלנו בצורת הוי הנחשק ולמנוע סנטר כפול. הרגשתי שאני קצת רחוקה מזה וכבר התכוונתי לתת אותו לאמא להתנסות, אבל אז ראיתי את הוידאו של איך להשתמש בו והתאהבתי בפעולה הרגועה הזאת שאני עושה כשאני מניחה את הסרום על פניי וגם כמוצר אני מאוד נהנת ממנו מבחינת הריח והמרקם. אחרי שכבר הרבה זמן לא השתמשתי בשום סרום, ספא קטן ורגוע זה רעיון מעולה לימי שבת או לבקרים בהם אני לא עובדת. צפו בוידאו המדובר וגם אתן תרצו אותו.

Sun Wrinkle control Cream For Face – מה יותר מגניב בקיץ מלקחת לים קרם נעים וצהוב בצבע החופשה ולדמיין שזה לא תל אביב פה, אלא דרום צרפת? עם קולות הרקע הצרפתיים זה גם ממש לא קשה בימינו. בשנה שעברה היה לי קרם הגנה של קלרינס לגוף בריח קסום והשנה הגיע אליי אחד לפנים. וגם אותו אני אוהבת. אני בדרך כלל לא מסתפקת בפחות מ-50 spf, אבל אני בכל מקרה מסתתרת מתחת לכובע כל הזמן, אז זה בסדר.

IMG_0844 ועכשיו לאיפור:

מסקרה עמידה במים של קלרינס – לא זוכרת איך בדיוק היא נקראת, אבל היא עמידה וצבעה שחור, כך תוכלו לזהו תאותה. אני השתמשתי בה פעמים בודדות כשאני הולכת לבריכה או ים. אני לא יכולה ללכת בלי מסקרה כי אני חיוורת ואם צריך להצטלם לבלוג או סתם להביט במראה ולהיות מרוצה מעצמי, אז אני מעדיפה שיהיו לי ריסים ובוחרת להשתמש במסקרה עמידה במים למרות שפעם ממש שנאתי. היא טובה ושחורה וגם האריזה שלה מהממת, כמו כל המוצרים של קלרינס שיש בהם שיק מאופק, מינימליסטי ונוצץ ושגורם לי להרגיש שאני משתמשת במשהו טוב. לא קשה להסיר אותה עם מסיר איפור דו-פאזי כלשהו. חשוב רק לעשות את זה בזהירות ולא למשוך את הריסים כדי לא לפגוע בהם.

סומק קרם של קלרינס – קניתי אותו עוד בשנה שעברה ב”ביוטי סיטי” והוא סומק הקיץ המהיר והנעים שלי. מורחים אותו עם האצבעות וזה קל ומגניב. ניתן לבנות אותו בקלות לעוצמה הרצויה. אני מאוהבת בו ומתאפרת איתו ככל בוקר במשרד, מאחר ואני קמה מאוד מוקדם ויוצאת לא מאופרת לעבודה. זה חוסך לי לסחוב מברשת סומק איתי. אמרתי שאני אוהבת קל ולא מאמץ? מהגוון הזה מתקבל סומק בצבע טבעי ומקסים שמתאים מאוד לבהירות כמוני. לבנות יותר כהות הייתי ממליצה על משהו יותר קורלי, יש אצ הסומק הזה גם גוון כזה.

ואחרון חביב – השפתון היפה והמהמם והכי חדש שלי מקלרינס – Instant light lip balm perfector – שפתון במרקם באלמי, מלא לחות ובעל גוון אדמדמם שקוף במגיע באריזה קטנה וסופר מהממת שיש לה גם מין משקל נעים כזה ביד. כאילו מחזיקים משהו טוב. והריח, של סוכריה קיצית על מקל, ממש תרנגול אדום על מפוצץ בסוכר שלא ליקקנו מאז היסודי. אני מאוהבת בו ומשתמשת כמעט כל יום. בא לי עוד אחד, את הורוד שיש בסדרה שהוא ממש שקוף ומהמם.

IMG_0840 ואם כבר מדברים על “ביוטי סיטי” – אז היריד של “סופר פארם” מתחיל בגני התערוכה מיום שלישי הקרוב וקלרינס מציעים מגוון מבצעים שווים ביותר בעמדה שלהם. וזה הכי שווים לדעתי: 20% הנחה על המוצר הראשון ו-50% על המוצר השני. בקניית מוצרי קלרינס  מעל 349 ₪  מקבלים קיט ביוטי סיטי עם מוצרים בגודל מיוחד  במתנה (קרם גוף אקסטרה פירמינג + ביוטי פלאש באלם + סבון מקציף עם גרגרים לניקוי בשלב אחד שהוא מעולה כשלעצמו אני משתמשת בו כל הזמן), וגם משיקים מייק-אפ חדש, עמיד ושווה שעוד לא ניסיתי וכבר בא לי לבדוק אותו. לי נשמע שזה לגמרי הזמן הכי טוב להתחדש במוצרים השווים האלה שבדרך כלל הם לא זולים.

אני מתכננת על מייק-אפ, כי אולי הגיע הזמן ועל השפתון הורוד, אחיו של האדום ואולי עוד משהו לינקוי הפנים.

נשיקות ותיראו מה קרה לפאפאיה בסוף. היה טעים!

IMG_0859

תגובות

  1. התוכן הויזואלי שלך הולך ומשתבח!
    לא נתראה בביוטי סיטי, אשמח להתראות בדוכן מיצים, אחרי שעשית לי חשק עז לפאפאיה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, מותק!
      זאת לא אני, זאת הפאפאיה.

      מחק
  2. מעניין, הייתי שמחה לנסות את המסקרה.

    :)

    The Fashion Matters- Fashion & Travel magazine

    השבמחק
  3. אלוהים ישמור, אני קולטת שיצא לי פוסט דומה לשלך! טוב, ברור לך שזאת פעם ראשונה שאני רואה את זה! את כבר מכירה אותי...
    בכל אופן, אני ממש אוהבת את התמונות שצילמת וסקרנית לדעת מה הכנסת לשייק שלך. נראה יותר טעים ויותר מקורי. מה הירוקים שם? תרד?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

זה המקום לתגובות שלכם, תודה!